Centrale Kaart
Re: Centrale Kaart
Jawel, maar met dit tempo vrees ik dat het gebied in no-time volgebouwd is met landen die zo uitgewerkt worden als de 'originele' landen. Dat is geen leuke gedachte als je het bij vraagt.
Edit: ik bedacht me net dat het misschien niet je tweede of derde (of negentiende) land is maar je eerste (?). Dat maakt voor een deel gehakt met uitjes van mijn argument.
Edit: ik bedacht me net dat het misschien niet je tweede of derde (of negentiende) land is maar je eerste (?). Dat maakt voor een deel gehakt met uitjes van mijn argument.
[LST] Republik Lichtenberg / Repubblica di Laosta.
- sirdanilot
- Geoficticus
Dit is inderdaad mijn eerste land, hoezo?
Bovendien kan Atlantidië niet echt 'vol' raken. Ik zal bijvoorbeeld maar weinig interactie hebben met jouw land omdat het er mijlenver vandaan ligt. Mijn land zal grenzen aan Schellingen en Nova Hollandia.
Bovendien kan Atlantidië niet echt 'vol' raken. Ik zal bijvoorbeeld maar weinig interactie hebben met jouw land omdat het er mijlenver vandaan ligt. Mijn land zal grenzen aan Schellingen en Nova Hollandia.
- Kaaiman
- Geoficticus
- Contacteer:
Voor de duidelijkheid: Atlantidië is enkel het eiland met de landen Hochmark, Brilamontië, Frankenland en Sustulië en bijbehorende kleine eilandjes. Het is geen compleet werelddeel hoor.
RNL mag van de kaart 'verwijderd' worden mocht niemand hem meer over willen nemen, aangezien ik met een ander 'project' in m'n hoofd zit.
Weet ik, maar aangezien er geen naam is voor alle landen bij elkaar noem ik het Atlantidië. Dat werkt wat fijner dan dat je elke keer de hele riedel opnoemt.Kaaiman schreef: Voor de duidelijkheid: Atlantidië is enkel het eiland met de landen Hochmark, Brilamontië, Frankenland en Sustulië en bijbehorende kleine eilandjes. Het is geen compleet werelddeel hoor.
Ik wil wel, maar alleen als niemand anders het wil (desnoods in samenwerkingsverband).DrPepper schreef:RNL mag van de kaart 'verwijderd' worden mocht niemand hem meer over willen nemen, aangezien ik met een ander 'project' in m'n hoofd zit.
- Kaaiman
- Geoficticus
- Contacteer:
'Atlantis' of 'alle landen van Atlantis'JeroenF1 schreef:Weet ik, maar aangezien er geen naam is voor alle landen bij elkaar noem ik het Atlantidië. Dat werkt wat fijner dan dat je elke keer de hele riedel opnoemt.Kaaiman schreef: Voor de duidelijkheid: Atlantidië is enkel het eiland met de landen Hochmark, Brilamontië, Frankenland en Sustulië en bijbehorende kleine eilandjes. Het is geen compleet werelddeel hoor.
Oh, ik wist niet dat de verzameling echt zo heette! Beter lezen, Jeroen.
Ik zou dan graag mijn land op deze plaats willen stichten
http://img535.imageshack.us/i/atalandies.png/
(Alleen ik heb nog geen naam)
http://img535.imageshack.us/i/atalandies.png/
(Alleen ik heb nog geen naam)
-
- Contacteer:
Zet eerst dingen op papier vooraleer hier wat neer te plempen zonder hoe en wat. In dit topic kan je er meer over lezen.
Hou er ook rekening mee dat dit fantasie is, maar ook met een snufje realiteit
Hou er ook rekening mee dat dit fantasie is, maar ook met een snufje realiteit
- sirdanilot
- Geoficticus
@Marcel: Hij liet alleen nog maar de locatie zien, ik zie niet in wat daar mis mee is?
Even een update voor mijn land: Mijn natuurkundige kaart (reliëf, rivieren) is nu klaar. Ik heb al eens een kaart gemaakt dus dan gaat dat vrij snel. Het lukt me nog niet om de kaart te uploaden (misschien is het bestand te groot? hoe moet ik het opslaan? momenteel is het een .png), maar hier is een screenshot.
EDIT: hier dus:
Waarschijnlijk gaat mijn land Overzeeland heten, of iets in die trant. Zodra ik meer info heb zal ik mijn eigen topic aanmaken.
Even een update voor mijn land: Mijn natuurkundige kaart (reliëf, rivieren) is nu klaar. Ik heb al eens een kaart gemaakt dus dan gaat dat vrij snel. Het lukt me nog niet om de kaart te uploaden (misschien is het bestand te groot? hoe moet ik het opslaan? momenteel is het een .png), maar hier is een screenshot.
EDIT: hier dus:
Waarschijnlijk gaat mijn land Overzeeland heten, of iets in die trant. Zodra ik meer info heb zal ik mijn eigen topic aanmaken.
Laatst gewijzigd door sirdanilot op ma 07 mar 2011, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Geoficticus
Het eiland voor de kust van Nova Hollandia heet al Overzeeland.
Zoek op het wegenforum maar eens naar een land dat Cerdië heet.sirdanilot schreef:@Marcel: Hij liet alleen nog maar de locatie zien, ik zie niet in wat daar mis mee is?
Dan begrijp je waarom Marcel dat zei.
- sirdanilot
- Geoficticus
Tsja, op zich kunnen dubbelbenamingen ook wel, ondanks dat het nogal verwarrend kan werken. Ik zal er nog eens over nadenken, want zo gehecht aan de naam 'Overzeeland' ben ik nu ook niet.NovaHollandia schreef:Het eiland voor de kust van Nova Hollandia heet al Overzeeland.
Is de telefooncode +280 al bezet :?:
Zo niet ,dat hebben de Jamara-Eilanden nu deze code.
Zo niet ,dat hebben de Jamara-Eilanden nu deze code.
-
- Contacteer:
Wederom een update:
Atlantidië
+282 = Brilamontië
+283 = Sustulië
+285 = Frankenland
+286 = Hochmark
+287 = Dralité
Buiten Atlantidië
+99 = Benjiland
+280 = (Gereserveerd voor) Jamara-Eilanden
+281 = Imaginia
+284 = Schellingen
+288 = Nova Hollandia
+289 = Steinmarken
+428 = Tyssië
Atlantidië
+282 = Brilamontië
+283 = Sustulië
+285 = Frankenland
+286 = Hochmark
+287 = Dralité
Buiten Atlantidië
+99 = Benjiland
+280 = (Gereserveerd voor) Jamara-Eilanden
+281 = Imaginia
+284 = Schellingen
+288 = Nova Hollandia
+289 = Steinmarken
+428 = Tyssië
Ik wilde graag voor +96 gaan. Die is vrij tussen Myanmar (+95) en Iran (+98).
In die buurt zitten nog meer vrije nummers:
In die buurt zitten nog meer vrije nummers:
- Spoiler: weergeven
Is er ergens nog plek voor mijn land Republiek Avares? Snelwegfreak zijn dat ik aan zijn land kon grenzen, maar zijn er nog mogelijkheden bij het continent Atlantidië?
- Snelwegenkenner
- sirdanilot
- Geoficticus
Je kunt ten noorden van mijn land. Je zit dan op een continent met mij, Schellingen, Nova Hollandia en Steinmarken.
Als je wil, zal ik alvast mijn kaart posten, zodat je je grenzen erop kan aanpassen. Ik denk dat het wel leuker is om op een continent te zitten dan alleen op een eiland.
Als je wil, zal ik alvast mijn kaart posten, zodat je je grenzen erop kan aanpassen. Ik denk dat het wel leuker is om op een continent te zitten dan alleen op een eiland.
I agree with that. Ten westen van Steinmarken is er overigens ook nog ruimte voor een buurland.sirdanilot schreef:Je kunt ten noorden van mijn land. Je zit dan op een continent met mij, Schellingen, Nova Hollandia en Steinmarken.
Fürstentum Steinmarken - Ob Wies und Wald und Feld, das schönste Land der Welt!
- MandelSoft
- Geoficticus
- Contacteer:
Dat wordt dus buurland nummer 5 van Schellingen
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen
- Snelwegenkenner
Hoi.
Zijn de nieuwe landen niet een beetje groot in verhouding met de landen die er al waren?
Gr.
Zijn de nieuwe landen niet een beetje groot in verhouding met de landen die er al waren?
Gr.
De rijkswegendienst van Benjiland. Doelenadviseur.