[RNH] Buitenlandse ambassades

Republiek Nova Hollandia
Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door Snelwegfreak » do 21 nov 2013, 13:53

^^ Ik zal het doorvoeren! Ik keek inderdaad naar je gebruikersnaam. Erg verwarrend hoor! :roll: :)

Gebruikersavatar
Matt
Beheerder
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 15:55

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door Matt » do 21 nov 2013, 16:28

De enige ambassade voor heel Oost-Borealië van Maldarië staat in Schelllingen-Stadt. De regering van Maldarië voelt wel wat voor een tweede ambassade in het oosten van Borealië. Voorwaarde is wel dat er een directe vliegverbinding komt tussen Nova Hollandia en Eendhoeven of Sylvan. Het is anders alleen mogelijk om vanuit Maldarië/Benjiland via Schellingen of Burghteland in Nova Hollandia te komen.
"Maar daarna kwamen er desastreuze aardbevingen en vloeden; en in één dag en nacht [...] verdween het eiland Atlantis in de dieptes van de zee."
- P
LATO (TIMAEUS/CRITICAS)

Gebruikersavatar
Ortelius
Berichten: 415
Lid geworden op: di 19 apr 2011, 23:25
Locatie: Stockholm
Contacteer:

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door Ortelius » vr 22 nov 2013, 00:09

Alhoewel Antalmenië de status overwoekerd heeft gekregen en derhalve in limbo verkeert, ben ik aanwezig gebleven om, zolang er tenminste geen nieuwe natie deze plaats inneemt, interactie met buurlanden mogelijk te houden.
Daarom zou ik graag willen ingaan op je verzoek om de diplomatieke band te versterken. Antalmenië hoopt als neveneffect van deze band ook op economisch vlak het een en ander te leren van Nova Hollandia, met name wat petrochemie betreft.

Antalmenië stelt een pand ter beschikking in Noorderbank, een stad waar nog overwegend Nederlands gesproken wordt. Het adres is Bouderplein 21, 401DS Noorderbank.

Indien dit gewenst is, zal Antalmenië Mevr. Agnès Delarbre afvaardigen naar Nova Hollandia.

NovaHollandia
Geoficticus
Berichten: 539
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 21:26

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door NovaHollandia » vr 22 nov 2013, 00:18

Mevrouw Delarbre mag haar intrek nemen aan de Oranjeboompjes 6a in Nieuw Swoll.

Nova Hollandia zendt de heer Pieter-Kris van Degelom als ambassadeur naar Antalmenië.


Jammer overigens dat je niet actief met het land voortgaat, Ortelius. Ik vond het best al wel redelijk uitgewerkt qua kaart.

NovaHollandia
Geoficticus
Berichten: 539
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 21:26

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door NovaHollandia » za 23 nov 2013, 22:51

Matt schreef:De enige ambassade voor heel Oost-Borealië van Maldarië staat in Schelllingen-Stadt. De regering van Maldarië voelt wel wat voor een tweede ambassade in het oosten van Borealië. Voorwaarde is wel dat er een directe vliegverbinding komt tussen Nova Hollandia en Eendhoeven of Sylvan. Het is anders alleen mogelijk om vanuit Maldarië/Benjiland via Schellingen of Burghteland in Nova Hollandia te komen.
Oeps, deze had ik nog niet gezien :$

Enfin, Nova Holandia is bereid om een lijndienst uit te laten voeren tussen Nieuw Swoll en Eendhoeven, met een tussenlanding in Sylvan. Dat kan op verschillende manieren:
* New Holland Air voert de lijndienst alleen uit
* New Holland Air voert de lijndienst uit in samenwerking met de nationale luchtvaartmaatschappij(en) van Maldarië en/of Benjiland.
De regering hoort graag hoe beide landen de eventuele deelname in de exploitatie van de lijnvluchten willen invullen.

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door Snelwegfreak » za 23 nov 2013, 23:04

De RAB (Royal Airlines Benjiland) is bereid om enkele malen per dag, afhankelijk van de vraag naar vluchten, te vliegen van Eendhoeven naar Nieuw Swoll. De nieuwe terminal van Eenhoeven Airport heeft nog genoeg capaciteit om deze vluchten te exploiteren. Graag verneem ik dan ook hoe groot de vraag naar vluchten is zodat gekeken kan worden of het rendabel is direct te vliegen op Nieuw Swoll.

Dit is uiteraard ook afhankelijk van de wil van Maldaria om direct op Nieuw Swoll te vliegen, en naar de mogelijkheden die zij te bieden hebben. Hoe dan ook, een directe treinverbinding tussen Sylvan en Eendhoeven lijkt me dan een goed idee.

Benjiland staat er in ieder geval positief in en is benieuwd hoe Maldaria hier tegenaan kijkt.

Gebruikersavatar
Matt
Beheerder
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 15:55

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door Matt » zo 24 nov 2013, 11:42

Een directe luchtvaartverbinding tussen Eendhoeven en Sylvan wordt momenteel uitgevoerd door Istra Airways uit Laconia, dacht ik. Ik kan hier echter niets meer over terug vinden, dus dan zal ik dat wel mis hebben. Een directe spoorverbinding tussen Eendhoeven en Sylvan bestaat momenteel nog niet. Het is niet mogelijk om dit over het normale spoor te doen omdat Maldarië en Benjiland verschillende spoorbreedtes gebruiken. De meest directe route is momenteel via Koegras met een overstap in Weijpoort. Men is bezig met de aanleg van een hogesnelheidslijn tussen beide hoofdsteden. De bestaande hogesnelheidslijn in Maldarië tussen Sylvan en Haiton zou dan i.p.v. naar Haiton naar Eendhoeven kunnen rijden.

Maldarian Air heeft nog steeds niet veel geld en kan dus ook niet investeren in nieuwe vluchten. Wellicht dat er in de toekomst nog vluchten bij kunnen komen, maar momenteel nog niet. De regering van Maldarië staat positief tegenover een vliegverbinding van en naar Nova Hollandia. RAB staat in Maldarië bekend als een prima luchtvaartmaatschappij. Van New Holland Air weet men hier niet zo veel af. Men gaat er vanuit dat ook deze maatschappij prima lijnvluchten verzorgd. Het maakt Maldarië dus niet uit door welke maatschappij(en) de vlucht zal worden gedaan.
"Maar daarna kwamen er desastreuze aardbevingen en vloeden; en in één dag en nacht [...] verdween het eiland Atlantis in de dieptes van de zee."
- P
LATO (TIMAEUS/CRITICAS)

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door Snelwegfreak » zo 24 nov 2013, 12:09

Directe vluchten tussen Sylvan en Eendhoeven zijn er volgens mij (nog) niet. Dit vanwege de kleine vraag en de kleine afstand waardoor het simpelweg niet rendabel is. En inderdaad, een treinverbinding tussen Sylvan en Eendhoeven is wel noodzakelijk. Er zullen namelijk wel meer vliegverbindingen zijn die alleen via Sylvan of alleen via Eendhoeven te vliegen zijn. Gelukkig wordt daar al aan gewerkt.

Misschien is het toch handig om te kijken of een soort city-hoppers kunnen vliegen tussen Eendhoeven en Sylvan? Dit zou het reisgemak wel ten goede komen.

Maar goed, als bekend is of de vluchten naar RNH rendabel en zojuist door Matt aangehaald ook betrouwbaar en veilig zijn, is RAB bereid de lijndienst uit te voeren van EIA naar Nieuw Swoll.

NovaHollandia
Geoficticus
Berichten: 539
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 21:26

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door NovaHollandia » zo 24 nov 2013, 14:36

Voorstel zou dan zijn dat NHA de ochtendvlucht van Nieuw Swoll naar Eendhoeven met tussenlanding in Sylvan, en de avondvlucht in omgekeerde richting.
RAB kan dan wanneer zij dat wenst inspringen voor een ochtendvlucht van Eendhoeven naar Nieuw Swoll met tussenlanding in Sylvan, en de avondvlucht in omgekeerde richting.

Gebruikersavatar
Rob
Berichten: 322
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:47
Locatie: Trante [RZD]
Contacteer:

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door Rob » vr 29 nov 2013, 19:43

NovaHollandia schreef:Nova Hollandia zou graag op korte termijn diplomatieke betrekkingen aanknopen met de op Oost-Borealië gelegen "Zandbaklanden":
* Zerderen
Zerderen zou graag een ambassade willen hebben in Nova Hollandia en stuurt Mev. J.K. Abelsgart.
De Nova Hollandiaanse ambassadeur is welkom op het volgende adres :

Nova Hollandien
Herr/Frau ......
Frenemanallee 8
ZD-90003 Trante
http://www.novahollandien.zd/botschaft
+295 50 945 95 23

NovaHollandia
Geoficticus
Berichten: 539
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 21:26

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door NovaHollandia » za 04 jan 2014, 22:35

Ambassade van Zenderen:
mw. J.K. Abelsgart
Kampenaarstraat 5-II, Nieuw Swoll
* Ambassadeur in Zenderen: mw. Ylstje-Tania van Frysinghe


Ambassade van Carqax:
mr. Marık Źahaname;
Kampenaarstraat 31, Nieuw Swoll.
* Ambassadeur in Carqax: Maximiliaan-Frederick van Ghoedenthieren


Ambassade van Dumeria:
(...)
Overstichterplein 21, Nieuw Swoll
* Ambassadeur in Dumeria: Felix-Ferdinand van Frontieren

NovaHollandia
Geoficticus
Berichten: 539
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 21:26

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door NovaHollandia » zo 05 jan 2014, 00:35

In de eerste 2 postings van deze draad is nu een actueel overzicht geplaatst van alle ambassades van landen in RNH, en van RNH in het Atlantische buitenland.

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door sirdanilot » vr 31 jan 2014, 11:47

http://atlantisgeo.nl/viewtopic.php?p=18400#p18400

Burghteland is voornemens om het verplichte visum af te schaffen voor personenvervoer.

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door sirdanilot » do 20 feb 2014, 16:34

Morgen arriveert er dan eindelijk hoog bezoek te Nieuw-Swoll ;)

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door sirdanilot » ma 24 feb 2014, 13:39

[Ik ontvang maar weinig berichten vanuit RNH (ivm drukte?), daarom post ik simpelweg dat de minister vandaag is aangekomen te Nieuw-Swoll. Mocht dit conflicteren met andere gebeurtenissen in RNH, dan zal ik het bericht aanpassen, maar als niemand initiatief neemt ligt het natuurlijk stil ;)]

http://atlantisgeo.nl/viewtopic.php?p=18767#p18767

De minister heeft de Burghtelandse standpunten kenbaar gemaakt. Hopelijk zijn deze grotendeels te verenigen met de Nieuw-Hollandse standpunten. Verwacht wordt dat vooral de brandstofkwestie problematisch wordt.

NovaHollandia
Geoficticus
Berichten: 539
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 21:26

Re: [RNH] Buitenlandse ambassades

Bericht door NovaHollandia » ma 24 feb 2014, 15:17

Zie PB ;)

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast