[RKH] Republiek Khodemië

Landen uit de Zandbak die langer dan een half jaar niet voldoende doorontwikkeld zijn
Gebruikersavatar
Dellion
Berichten: 34
Lid geworden op: za 05 jan 2013, 17:51
Locatie: Docheim [RKH] , Lelystad

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door Dellion » zo 13 jan 2013, 18:16

Leuk om te horen dat het er goed uitziet. Ik heb het gemaakt met sketchup en daarna photoshop (om bijvoorbeeld de soort vlag dingen te maken). Het is jammer dat ik komende week niet heel veel tijd heb want ik heb best veel plannen qua wat ik verder nog kan maken met sketchup. Ik krijg ook nog hulp van iemand anders die op het moment een 3d model van het parlementsgebouw van Khodemië aan het maken is. Het duurt waarschijnlijk nog wel even voor dat af is tho.

Als ik nog tijd over heb ga ik wat algemene gebouwen maken die bijvoorbeeld geschikt zijn als ambassade, de eerste heb ik denk ik later vandaag al af. Misschien niet heel ''nuttig'', maar het is toch een leuk extraatje voor de landen die ambassades willen/hebben in mijn land ;)
Als ik wat beter ben met dat programma kan ik ook een begin gaan maken met bijvoorbeeld Fordaer Hynithea(/Hynithia, beide is correct)), het familieslot van de familie Hynithear. (toen Reiyn Hynithear keizer werd was het familieslot namelijk nog redelijk klein. Toen hij het als hoofdstad van zijn rijk liet uitroepen was het in feite nog een dorp (hierna groeit het pas uit tot een stad) maar met wat vrije tijd moet zoiets wel te doen zijn.

Verder word er gewerkt aan een ''volkslied''. Het bevat geen tekst, maar ik kan verzekeren dat het een heel goede compositie word voor de rest ;)

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door TBR » zo 13 jan 2013, 20:27

Je moet niet alles in een week proppen, je hebt nog 6 maanden te gaan vooraleer je opgenomen kan worden in het Atlantis-project. Ontwikkel je land rustig aan en werk het goed uit, dan krijg je een mooi resultaat.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door Snelwegfreak » zo 13 jan 2013, 20:28

Inderdaad ja. Ik heb al een tijd een eigen subforum, maar ik heb echt een grafhekel aan hoe ik mijn land gemaakt heb qua vorm en ligging van steden etc. Dat kan ik nu niet meer veranderen, dus behoed jezelf voor dezelfde fouten ;)

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door TBR » zo 13 jan 2013, 20:30

^^ Het staat je vrij om een tweede land te openen in de Zandbak ;)
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door Snelwegfreak » zo 13 jan 2013, 20:34

Nah, dat durf ik niet aan. Ik vrees dat ik mijn aandacht niet over beide landen kan houden en denk dat Benjiland dan heel erg achterblijft. Dat wil ik onder andere Matt ook niet aandoen. Voorlopig dus gewoon door met Benjiland.

Gebruikersavatar
Dellion
Berichten: 34
Lid geworden op: za 05 jan 2013, 17:51
Locatie: Docheim [RKH] , Lelystad

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door Dellion » zo 13 jan 2013, 22:27

Dit word waarschijnlijk (als Sjors het goed vind) de ambassade van Uneta die in de Khodeemse hoofdstad Docheim ligt. Ik ben nog lang niet klaar, sommige ramen zijn wat raar dus ga ik nog aanpassen en er moeten uiteraard nog textures op / het moet afgewerkt worden. Maar dat word een andere keer, ik wou het toch alvast laten zien ;)

Afbeelding
Afbeelding

Ik kijk op het moment ook of er andere manieren zijn waarop ik gebouwen kan maken die ook met andere landen te maken hebben (dus zoals ambassades). Ik zat te denken aan dat ik ook vestigingen van MNO's kon maken, of iets dergelijks, maar die heeft khodemië op het moment nog niet. Dus als iemand wil samenwerken qua wat dan ook dan hoor ik het graag (of als iemand nog goede ideeën heeft)

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door SjorsB » ma 14 jan 2013, 07:37

:d

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door Snelwegfreak » ma 14 jan 2013, 11:03

Ziet er goed uit! Hoe lang doe je hier nou over?

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door Kathor » ma 14 jan 2013, 16:23

Ik wou dat ik zo goed was met Sketchup :roll:
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door Snelwegfreak » ma 14 jan 2013, 16:29

Iedereen kan het leren ;)
Bovendien heeft ieder ook zijn specialiteiten. Dellion maakt mooie gebouwen, ik wegen en de ander kan weer wat anders.

Gebruikersavatar
Dellion
Berichten: 34
Lid geworden op: za 05 jan 2013, 17:51
Locatie: Docheim [RKH] , Lelystad

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door Dellion » di 15 jan 2013, 02:25

Bedankt voor de reacties, dit zijn letterlijk de eerste 2 projecten (met een doel) in sketchup.

ik ben uiteindelijk dus van plan met die 3d models plekken uit mijn land te kunnen namaken (wat dus heel gemakkelijk met dit programma kan:

Spoiler: weergeven
Afbeelding
Zoals je kan zien is het nu nog erg eentonig maar als ik unieke en uitgebreide 3d models heb zal het een stuk beter worden ;)
Komende dagen heb ik het wat druk tho, maar er is genoeg te doen met Khodemië iig.

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door Kathor » di 15 jan 2013, 16:21

Met welk programma maak je dit? Sketchup?
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
TzM23
Geoficticus
Berichten: 1489
Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 15:26
Locatie: [NLD] Nijmegen, [RTH] Nao Amerforti, [FOR] Bahalar Davaledeđ, [VTM] Gårshavn

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door TzM23 » di 15 jan 2013, 16:22

Ik denk het wel, ik gebruik het ook, en het ziet er wel zo uit.
[RTH] Ta Rê Pûblica Tholenia: viewforum.php?f=39
[FOR] Śadar Forźeđ: viewtopic.php?f=8&t=380
[VTM] Republiken Vestmark: viewtopic.php?f=8&t=508

Koen
Geoficticus
Berichten: 1429
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
Locatie: Zuid-Holland

Re: [RKH] Republiek Khodemië

Bericht door Koen » di 15 jan 2013, 20:51

Wow, dat ziet er goed uit! Ik heb ook eens een stad in SketchUp gemaakt maar die was vrij recht en een stuk eentoniger.
Laconia: forum en kaart
Enavesië: forum en kaart

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten