Centrale Kaart

Landen uit de Zandbak die langer dan een half jaar niet voldoende doorontwikkeld zijn
NovaHollandia
Geoficticus
Berichten: 539
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 21:26

Re: Centrale Kaart

Bericht door NovaHollandia » zo 03 jul 2011, 16:22

Ik blijf het oneens met deze kaart, met als gevolg dat de interesse volledig verdween. Als je zelf de moeite doet om zaken goed uit te denken (inwoneraantal, ligging t.o.v. andere landen), en anderen gaan hier dan zomaar aan lopen frotten omdat het hen niet aanstaat, dan is het logisch dat je er op een gegeven ogenblik de brui aan geeft.

Ik ben een aantal maanden nu niet actief geweest hier, maar wellicht dat ik het binnenkort weer wat ga oppakken.

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: Centrale Kaart

Bericht door sirdanilot » zo 03 jul 2011, 21:18

Ik vind het inwonertal en aantal steden in Nova Hollandia ook niet realistisch, maar ik accepteer het wel gewoon omdat het jouw land is. Ik heb er in ieder geval niet 'aan lopen frotten'.

Je mag van mij ook een centrale kaart maken die jou beter aanstaat hoor...

Gebruikersavatar
JeroenF1
Berichten: 167
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 12:08
Locatie: Bakenberg ;)
Contacteer:

Re: Centrale Kaart

Bericht door JeroenF1 » wo 27 jul 2011, 22:20

Late reactie, maar ik begrijp eigenlijk überhaupt niet wat er aan andere landen gefrot wordt.

Misschien moeten de zeewegen maar een km of 500 breed worden, om toekomstig geëmmer grotendeels te voorkomen.
[LST] Republik Lichtenberg / Repubblica di Laosta.

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: Centrale Kaart

Bericht door sirdanilot » wo 27 jul 2011, 22:49

Er heeft niemand 'gefrot' voor zover ik weet, maar NovaHollandia heeft het idee dat dit wel is gebeurd, waardoor hij nu volgens mij wederom weg is gegaan. Ach ja...

Bovendien zou het mij persoonlijk ook helemaal niets kunnen schelen hoe groot een zeearm nu precies is... als landsgrenzen maar kloppen is het goed.

Gebruikersavatar
JeroenF1
Berichten: 167
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 12:08
Locatie: Bakenberg ;)
Contacteer:

Re: Centrale Kaart

Bericht door JeroenF1 » wo 27 jul 2011, 22:51

Feitelijk maakt het ook geen bal uit. Schepen en vliegtuigen halen hun eindbestemming toch wel. :)
[LST] Republik Lichtenberg / Repubblica di Laosta.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Geoficticus
Berichten: 2062
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 15:37
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Centrale Kaart

Bericht door Kaaiman » wo 27 jul 2011, 22:53

Ik (en anderen) word een beetje moe van deze discussie, al moet ik erbij zeggen dat ik 'm zelf ontlokt heb. Om mogelijke escalatie te voorkomen gaat dit topic definitief op slot, wat tot nader order ook geldt voor andere topics die over een soortgelijke kaart gaan.

Kaarten die afspraken met je buren weergeven zijn wel toegestaan, maar dan alleen als elke buur het daarmee eens is.

Het Forumteam is nog in beraad hoe dit probleem opgelost kan worden op een manier dat iedereen zich erin kan vinden. Mocht je een waardevolle suggestie hebben, stuur me dan een PB.
Atlantidië op Atlantis, Geopoeia en op de kaart.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten