Worden er in Uneta dan helemaal geen procedures gestart en/of mogelijkheden gegeven tot bezwaren? Of kijkt men in Uneta niet naar omwonenden of ''groene'' partijen?
Moderator: SjorsB
Dit is enkel nog maar een voorstel. Er is verder nog weinig uitgewerkt omtrent, dit was alleen nog maar een eerste presentatie.Snelwegfreak schreef:Zo, dat gaat wel érg makkelijk zo'n vreselijk groot en duur project: ''Nee joh, ik betaal wel, geen probleem! Wanneer kunnen we starten? Morgen? Ja, goed!''
Ik denk dat het aan de niet in het Uneets opgeleide vertaler ligt. (ik dus)Een werkelijk walhalla voor asfaltliefhebbers dusOok de stijl van het krantenbericht is niet erg realistisch, of de journalisten moeten serieuze problemen hebben met spelling en redeneren
![]()
Dat gaat nu allemaal beginnen, onderzoeken ed, en mensen en politieke partijen kunnen natuurlijk gewoon bezwaar aantekenen. Dat zal mee worden genomen in het project en het onderzoek (en het kan zijn dat het bij te veel bezwaar een heel ander plan wordt of zelfs niet doorgaat).Worden er in Uneta dan helemaal geen procedures gestart en/of mogelijkheden gegeven tot bezwaren? Of kijkt men in Uneta niet naar omwonenden of ''groene'' partijen?
Jurenale Uneta schreef: Ersten lÿers bekomen [KURTES NYS]
De eerste regeringsleiders zijn aangekomen in Uneta voor de Atlantistop, welke overmorgen in het WGC in Berm plaats zal vinden. De presidenten van Eduko, Schellingen, Imaginia en Cylenia zijn geland op Berm International Airport, en Ėzai Vushauv́ep van Kartjas wordt verwacht rond 10:00 te landen op het militaire vliegveld Knobbe, ten zuiden van Berm. Belangstellenden kunnen op allebei de vliegvelden terecht bij de spottersplaatsen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten