- De landmassa mag zeker een stuk lichter dan het diepe groen wat het eerst was. Maar helemaal wit, dat ziet er niet uit naar mijn mening, en ik denk wel dat andere mensen dat ook vinden. Het is beter om zachte kleuren te gebruiken (http://nl.wikipedia.org/wiki/Pastelkleur; Bij de voorbeelden is de kleur rechtsonder bijvoorbeeld wel goed, al zou ik iets donkerder doen. Bij het blauw kan je ook wel wat zachter aan doen, alhoewel ik dat zelf op de kaart van Sazera ook niet gedaan heb.)
- De provincies zijn nu paars, wat logisch is omdat je ze als ze wit zijn niet meer ziet. Toch wordt het zo nogal een kleurencircus, je kan beter een grijstint doen.
- Waar zijn die expreswegen dan? Zijn die expres weg?

- Ik vind de kaart in zijn geheel nogal druk overkomen. Het is natuurlijk een hele verbetering t.o.v. die papieren kaart van heel lang geleden, maar doordat je veel verschillende kleuren gebruikt wordt het geheel echt een kleurencircus, en die veerverbindingen aan de onderkant maken het niet veel beter. Moeten die er echt allemaal op?
- Je ziet natuurlijk nog wel dat je nog niet zo geoefend ben met Inkscape, maar dat komt met de tijd. Wat dat betreft komt het gewoon neer op vlieguren maken

Niet bedoeld om je de grond in te boren, gewoon wat adviezen en kritiek.