Maar weer eens verder met de kaart:
- Spoiler: weergeven

Een link naar een grotere versie extern
Namen toevoegen is tamelijk vervelend geworden; sinds ik mijn nieuwe computer heb en/of sinds updates van Inscäpe worden de diakritische tekens na export uit Inkscäpe niet meer goed weergegeven (zelfs niet in Arial; so much for the foroutgang), dus ik moet alle puntjes en streepjes handmatig aan elke letter toevoegen om te voorkomen dat ze hoog boven hun letters gaan zweven.
(Om het nog ergerlijker te maken, weet ik niet of ik tevreden ben over het tot nu toe gebruikte lettertype, maar bij elke verandering verschuiven waarschijnlijk de puntjes en streepjes dus een eventuele verandering gaat me nog meer werk opleveren.)
Nieuw sinds de vorige versie:
- Plaatssymbolen in Schellingen, Tholenië en Carthamië. Die heb ik overigens al enkele maanden geleden toegevoegd en ik kwam er net achter dat er wat discrepanties zijn tussen wat ik heb toegevoegd in Tholenië en wat er op de recentste kaart van Tholenië aan plaatssymbolen staat. Daar moet ik later dus nog eens naar kijken.
- De namen van plaatsen groter dan 50.000 inwoners (waarbij de Karktische namen in Tholenië, Schellingen en Dumerië nog moeten worden toegevoegd, alsook de Duitse namen van Karktische plaatsen in het noorden en noordoosten).
Wat verder nog moet:
- Overige plaatsnamen
- Namen van landen
- Namen van natuurlijke toestanden, zoals rivieren, bergen etc.
- Bergsymbolen
- Grenzen van Steden en Velden
- Spoor
- Wegnummers