[BOR] Intercontinentaal wegennetwerk

[BOR] Landen die officieel onderdeel uitmaken van het project Atlantis
Gebruikersavatar
Ortelius
Berichten: 415
Lid geworden op: di 19 apr 2011, 23:25
Locatie: Stockholm
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Ortelius » zo 15 dec 2013, 22:16

Heel mooi werk, Mandelsoft!

NovaHollandia
Geoficticus
Berichten: 539
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 21:26

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door NovaHollandia » zo 15 dec 2013, 23:24

MandelSoft schreef:Nieuwe C-routenumers toegewezen in Faylin, Dumeria en Carqax:

Afbeelding

Nu heb ik nog een kaart van het hoofdwegennetwerk in Carthamië, Zerderen en Tholenië nog nodig en dan heb ik een volledig overzicht van Borealië! :D
Nova Hollandia heeft kortgeleden de C-44 op de borden gezet. Voor de rest wordt nog niets aangegeven.
Thans is het aanduiden van de C-37 en C-71 op grondgebied van RNH in voorbereiding, evenals dat de C-43 in voorbereiding is tussen Schellingen en Nieuw Swoll - als onderstreping van de betere band met Schellingen.
Daarmee zullen er in elk geval op de grens van Schellingen en Nova Hollandia geen C-nummers meer "doodlopen" in de feitelijke bewegwijzering.

Voorts is RNH bezig met de voorbereiding van de verwijzing van de C-65 en de C-75. Echter voor de C-75 is de route via Soethermeere en Gravenbosch niet in zicht: er zal via de rechtstreekse route over Wolfsburgh worden verwezen.
Als de grenzen met Burghteland volledig open gaan, is RNH ook bereid om de C-50, C-51, C-60 en C-70 bewegwijzeringstechnisch niet langer op de grens te laten doodlopen.
Echter de routevoering van alle C-wegen op grondgebied van RNH is nog wel nader te bepalen.

C-wegen die buiten RNH niet voorkomen, zullen door RNH nooit worden aangegeven. Daarmee zijn en blijven de nummers C-52, C-54 en C-57 dus niet bestaand.
Binnen RNH volstaan de nationale wegnummers voor niet-grensoverschrijdende wegen, en daarvoor is dus geen noodzaak aan C-nummers. Vanuit RNH wordt verzocht om deze drie C-wegnummers definitief uit de plannen te schrappen.

NovaHollandia
Geoficticus
Berichten: 539
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 21:26

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door NovaHollandia » ma 16 dec 2013, 00:31

RNH heeft, gebaseerd op de wens van zo min mogelijk TOTSO's, het volgende eindplan voor aanduiding van C-routes op haar grondgebied:

C-37: BRS grensovergang A6 --- [A12] --- KP A8/A12 (bij Schellingvoorde, aansluiting op C-50)
C-43: BRS grensovergang A58 --- [A1] --- KP A1/A3 (bij Veenmeer, aansluiting op C-60)
C-44: BRS grensovergang A9 --- [A21] --- KP A10/A21 (bij Noorland) --- [A10] --- RBU grensovergang A42
C-50: RBU grensovergang A43 --- [A8] --- KP A8/A3 (bij Tilleduifhuys) --- [A3] --- KP A3/A2 (bij Groot-Arendam) --- [A2] --- einde A2 bij Kaaphaven
C-51: KP A3/A8 (bij Tilleduifhuys) --- [A8] --- KP A8/A2 (bij Morgenstond) --- [A2] --- RBU grensovergang A34 (bij Merkelo)
C-60: RBU grensovergang A333 --- [A3] --- KP A1/A3 (bij Veenmeer) --- [A1] --- KP A1/A2 (bij Slingerburg) --- [A2] --- KP A2/A3 (bij Groot Arendam, aansluiting op C-50)
C-65: BRS grensovergang A4 --- [A16] --- KP A9/A16, KP A9/A15 (bij Parelsteyn) --- [A15] --- RBU grensovergang A33
C-70: RBU grensovergang A30 --- [A5] --- KP A5/A7 (bij Haarinxmonde) --- [A7] --- einde A7 bij Zuyderhuysen
C-75: BRS grensovergang A8 --- [A15] --- KP A15/A18 (bij Groothemeer) --- [A18] --- KP A17/A18 (bij Gravenheuvel) --- RBU grensovergang A35

Zolang de C-60 niet wordt verwezen, wordt op het gedeelte tussen Veenmeer en Nieuw Swoll het nummer C-43 tijdelijk verwezen. (Het project C-43 is thans in voorbereiding).
Laatst gewijzigd door NovaHollandia op ma 16 dec 2013, 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ortelius
Berichten: 415
Lid geworden op: di 19 apr 2011, 23:25
Locatie: Stockholm
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Ortelius » ma 16 dec 2013, 00:38

Twee opmerkinkjes nog als ik het netwerk ter hoogte van Antalmenië bekijk: Hier is het segment van de C70 op de grensovergang tussen Burghteland en ATM per ongeluk een C56 geworden. En de C67 die aangegeven staat tussen Rive-St.-Michel en Noorderbank (langs Othoville) zou normaal gezien de C567 zijn, als ik me hierin tenminste niet vergis.

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » ma 16 dec 2013, 08:38

Ik zal nog wel het een en ander moeten aanpassen en bijschaven aan de C-nummers. Echter zijn nu alle drie-cijferige nummers komen te vervallen en is de C567 gewijzigd naar C67.

Echter zou ik alles het liefst bij willen schaven als (daar komt-ie weer) het hele hoofdwegennet in Borealië in kaart is gebracht.
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Gebruikersavatar
Faylin
Beheerder
Berichten: 1558
Lid geworden op: wo 01 aug 2012, 22:14
Locatie: NL / Lanaeli'aþ, CE / Else l'Elve, AV
Landen: CYL, ANV

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Faylin » ma 16 dec 2013, 09:26

Misschien kan de C567 iets van C56a worden, zoals ook bij de C11a in Faylin is gedaan.

Gebruikersavatar
Ortelius
Berichten: 415
Lid geworden op: di 19 apr 2011, 23:25
Locatie: Stockholm
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Ortelius » ma 16 dec 2013, 22:30

Nee, nu je het zegt meen ik me ook weer iets te herinneren dat dat nummer gewijzigd is. Deze weg zou op den duur doorgetrokken worden naar Zerderen, en dan is het ook logischer dat die snelweg, die nu maar een verbindingsstukje tussen de C56 en C70 is, een volwaardig nummer krijgt.

Gebruikersavatar
Rob
Berichten: 322
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:47
Locatie: Trante [RZD]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Rob » ma 13 jan 2014, 16:49

Ik ben nu bezig met het intekenen van het snelwegennetwerk van Zerderen.
Zijn er nog bepaalde eisen qua grensoverschrijdende c-routes/nummers ?

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » ma 13 jan 2014, 17:47

Alleen de volgende eis:
- Alle even routes lopen Noord-Zuid. Alle oneven routes oost-west.
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Gebruikersavatar
Rob
Berichten: 322
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:47
Locatie: Trante [RZD]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Rob » zo 19 jan 2014, 19:06

Hier even een algemeen overzichtskaartje van Zerderen inclusief het C-netwerk.
Ik hoop dat ik alles zo goed heb ingetekend en dat iedereen het er mee eens is.
De C67 is doorgetrokken richting Wießerfurt en zal dan in Antalmenië over het OWN lopen .
Deze weg wordt later opgewaardeerd tot snelweg (Ortelius ?)

Routebeschrijving van C-wegen te Zerderen :
C40 = Barte (RBU) - Gangel - Sankt Onert - [Borealiatunnel-2015] - Duinlopen (KSW)
C45 = Barte (RBU) - Gangel - Sankt Onert - Löthagen - Öyeren
C56 = Rive-St.-Michel (ATM) - Klagental - Barnwald
C60 = Teghenkant (RBU) - Junterheide - Löthagen - Große Felden - Munsterkirche
C63 = Junterheide - Wießerfurt - Trante - Disselende - Zanterhafen
C67 = Rive-St.-Michel (ATM) - Berendal (ATM) - Wießerfurt - Öyeren - Große Felden - Zwander
C70 = Noorderbank (ATM) - Jeegerkirche - Ünerstraße - Brachen

Gebruikersavatar
Ortelius
Berichten: 415
Lid geworden op: di 19 apr 2011, 23:25
Locatie: Stockholm
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Ortelius » zo 19 jan 2014, 22:18

Ziet er goed uit zo!

Gebruikersavatar
lajos
Geoficticus
Berichten: 300
Lid geworden op: do 05 sep 2013, 08:55
Locatie: Tokio (JP)
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door lajos » ma 20 jan 2014, 07:22

MandelSoft schreef:Nieuwe C-routenumers toegewezen in Faylin, Dumeria en Carqax:

Afbeelding

Nu heb ik nog een kaart van het hoofdwegennetwerk in Carthamië, Zerderen en Tholenië nog nodig en dan heb ik een volledig overzicht van Borealië! :D
Kwang Yung staat niet op de kaart. Wellicht vanwege het ontbreken van snelwegen naar het buitenland (er is alleen 1 binnenlandse snelweg). Vanuit het noordoosten van Kwang Yung zijn er wegen naar Crusina (DUM) en Hammen (BRS), maar wat is de status van die wegen?

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door SjorsB » ma 20 jan 2014, 08:07

Even voor de duidelijkheid, C-routes (zo ook E-routes) hoeven niet altijd over snelwegen te lopen ;)

Gebruikersavatar
lajos
Geoficticus
Berichten: 300
Lid geworden op: do 05 sep 2013, 08:55
Locatie: Tokio (JP)
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door lajos » ma 20 jan 2014, 09:43

^^ In dat geval moeten de volgende verbindingen op de kaart, lijkt me:

Hammen (BRS) - Na Ga Sǝn (KHY) - Kwang Yung Stad - Hieng Khang Qang (Kwang Yung Haven)

Na Ga Sǝn (KHY) - Crusnia (DUM)

Gebruikersavatar
BlaZ
Moderator
Berichten: 1276
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 13:00

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door BlaZ » di 21 jan 2014, 00:02

Crusina (DUM) overigens http://i.imgur.com/f7NFv22.jpg is dit de eindversie qua wegen.

Let op dat de snelwegen t.o.v. van het intercontinentale overzicht wat gewijzigd zijn
Ik zou willen voorstellen de C37 via Apua-Masa-Pessinus-Condate-Pantica-Oca(Carqax) naar Carthamia door te laten lopen, wat nu nog de C65 is.

Ik denk dat de volgende routes het beste zouden werken.
Voor de C20 Oca(Carqax)-Pantica-Carteia-Corduba-Aeriae-Burdigala-Urci-Soli (wellicht -Portus Veneris-Posidium-Foruli (C20A - Tropaeum-Pistoriae-Ausculum) (C20B - Pompeiopolis-Uxellodunum-Trapezus-Elusio
Voor de C75 Crusina-Tripolis-Sarni-Hieronium-Imperia-Arpi-Scolacium-Traianopolis-Serpa-Ateste-Corduba-Megapontum-Icosium-Arcobriga-Apollonium(Metro)-Egis-Aquilonia-Istrus

Wat denk je ervan?

Gebruikersavatar
BlaZ
Moderator
Berichten: 1276
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 13:00

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door BlaZ » di 21 jan 2014, 00:06

lajos schreef:^^ In dat geval moeten de volgende verbindingen op de kaart, lijkt me:

Hammen (BRS) - Na Ga Sǝn (KHY) - Kwang Yung Stad - Hieng Khang Qang (Kwang Yung Haven)

Na Ga Sǝn (KHY) - Crusnia (DUM)
Via de C65- Egixculs-Forum Pompeii-Crusina-Na Ga Sǝn (KHY) - Kwang Yung Stad - Hieng Khang Qang (Kwang Yung Haven) zou dit goed kunnen

Koen
Geoficticus
Berichten: 1429
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
Locatie: Zuid-Holland

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Koen » di 21 jan 2014, 00:25

Rob schreef:Hier even een algemeen overzichtskaartje van Zerderen inclusief het C-netwerk.
Ik hoop dat ik alles zo goed heb ingetekend en dat iedereen het er mee eens is.
De C67 is doorgetrokken richting Wießerfurt en zal dan in Antalmenië over het OWN lopen .
Deze weg wordt later opgewaardeerd tot snelweg (Ortelius ?)

Routebeschrijving van C-wegen te Zerderen :
C40 = Barte (RBU) - Gangel - Sankt Onert - [Borealiatunnel-2015] - Duinlopen (KSW)
C45 = Barte (RBU) - Gangel - Sankt Onert - Löthagen - Öyeren
C56 = Rive-St.-Michel (ATM) - Klagental - Barnwald
C60 = Teghenkant (RBU) - Junterheide - Löthagen - Große Felden - Munsterkirche
C63 = Junterheide - Wießerfurt - Trante - Disselende - Zanterhafen
C67 = Rive-St.-Michel (ATM) - Berendal (ATM) - Wießerfurt - Öyeren - Große Felden - Zwander
C70 = Noorderbank (ATM) - Jeegerkirche - Ünerstraße - Brachen
Is het niet logischer dat de C45 (een hoofdroute) vanaf Öyeren verder naar het oosten loopt? In ieder geval tot Trante, maar hij kan nog verder tot Jeegerkirche of Brachen.
Laconia: forum en kaart
Enavesië: forum en kaart

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door TBR » di 21 jan 2014, 20:08

@MandelSoft: Zou je alsjeblieft de kaart van Borealische C-routes willen aanpassen aan deze kaart van de C-routes op Solwes?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/547 ... routes.png
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Rob
Berichten: 322
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:47
Locatie: Trante [RZD]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Rob » di 21 jan 2014, 22:13

Koen schreef: Is het niet logischer dat de C45 (een hoofdroute) vanaf Öyeren verder naar het oosten loopt? In ieder geval tot Trante, maar hij kan nog verder tot Jeegerkirche of Brachen.
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn , maar ik heb dit bewust niet gedaan.
Het is omdat er dan een redelijk lange dubbelnummering met de C63 en dit leek me niet erg handig.

Gebruikersavatar
Faylin
Beheerder
Berichten: 1558
Lid geworden op: wo 01 aug 2012, 22:14
Locatie: NL / Lanaeli'aþ, CE / Else l'Elve, AV
Landen: CYL, ANV

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Faylin » di 21 jan 2014, 22:26

^^ Wat ook nog een optie is, is waar die dubbelnummering zou zijn de weg alleen C45 noemen en de C63 in twee stukken opsplitsen.

Gebruikersavatar
Matt
Beheerder
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 15:55

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Matt » wo 22 jan 2014, 09:28

Je zou ook de C63 alleen over de [7] kunnen laten lopen en de C45 over de [10] en de [3]. Ik zou de C45 sowieso helemaal naar het oosten laten lopen, aangezien de C*5 en C*0 de hoofdroutes van Borealië vormen. Het zou dan logisch zijn dat deze geheel van noord naar zuid en geheel van oost naar west lopen.
"Maar daarna kwamen er desastreuze aardbevingen en vloeden; en in één dag en nacht [...] verdween het eiland Atlantis in de dieptes van de zee."
- P
LATO (TIMAEUS/CRITICAS)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast