[BOR] Intercontinentaal wegennetwerk

[BOR] Landen die officieel onderdeel uitmaken van het project Atlantis
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 107
Lid geworden op: wo 02 mar 2011, 00:54
Locatie: Surcuolm [FS]

[BOR] Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Frans » vr 04 mar 2011, 22:03

Maarten (MandelSoft) is bezig geweest om een C-nummer netwerk op te zetten, waarbij ik op het idee ben ingesprongen. Het is vergelijkbaar met het E-nummer netwerk van Europa. Het zou wellicht leuk zijn als ook andere landen binnen het continent toetreden tot deze wegnummering, ook al gaat het soms noodgedwongen over water (doormiddel van veerdiensten).

Dit betekend dus dat Steinmarken, Schellingen en Verzinsuela voorzien zijn van C-nummers. En straks naar alle waarschijnlijkheid ook Nova Hollandia en Hanzenland.

Ook Hochmark, Brilamontio, Frankenland en Sustulië zouden we voor Atlantidië graag betrekken. Ook zijn de andere landen als Tysie, Nieuwland, Lichtenberg en Benjiland van harte welkom.

Het systeem zal nog wel verder ontwikkeld moeten worden en ik ga bekijken voor welk aangemeld land een serie C-nummers vrijkomen. Binnenkort zal ik na overleg met Maarten de reeds gebruikte C-nummers posten.

Als iemand z'n land mee wil laten doen in het C-nummer netwerk: Post hier je reactie! Tips en/of opmerkingen zijn ook altijd van harte welkom.

Word vervolgd...
Fürstentum Steinmarken - Ob Wies und Wald und Feld, das schönste Land der Welt!

Marcel
Berichten: 720
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 16:03
Locatie: 9521 Nieuw Buinen [NL]
Contacteer:

Re: Continentaal C-nummer netwerk

Bericht door Marcel » vr 04 mar 2011, 22:13

Mwa, het is dat Atlantidië dat anderhalf jaar geleden heeft geprobeerd, en met name Frankenland. Helaas heeft het tot verzet geleid bij nagenoeg alle landen, behalve RFL. Een tussenoplossing is gekomen door een aantal internationale routes van namen te voorzien. Kaaiman kan daar meer over vertellen; hij weet hoe dit systeem (alle assen) in elkaar steekt.

Ik zie er wel heil in, alleen hoe wil je dit opzetten, als je niet één continent hebt?

Theodoor
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 12:27
Locatie: Appoldro

Re: Continentaal C-nummer netwerk

Bericht door Theodoor » vr 04 mar 2011, 22:23

Pak dan iig geen C-nummer. Die wordt in Hochmark al gebruikt voor expreswegen.
Je kan beter een letter gebruiken verder in het alfabet.

Ik weet overigens nog niet of Hochmark mee doet, dan wil ik er eerst meer over weten.

De topictitel verander ik trouwens even in Intercontinentaal wegennetwerk.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Geoficticus
Berichten: 2062
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 15:37
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Kaaiman » vr 04 mar 2011, 22:31

Brilamontië doet niet mee. Het heeft al heel veel moeite gekost om de internationale routes /|\ Atlantidia en /|\ Dumara op Atlantidië voor elkaar te krijgen. En een nummerchaos op de borden ziet Brilamontië niet zitten. Sustulië is ook nog niet erg enthousiast. Een compleet overrulend nummeringssysteem voegt voor die paar honderd kilometer aaneengesloten land niet echt wat toe.

Overigens, de kaart met de ligging van de landen is misschien wel leuk, maar naar mijn zin nog niet voldoende nauwkeurig uitgewerkt. De verhoudingen en afstanden over water zijn bijvoorbeeld dingen waarvan ik nog niet overtuigd ben. Een goed uitgewerkte kaart is onontbeerlijk voor een duidelijk nummeringssysteem.

De C-nummering zou erg afhankelijk worden van bootverbindingen vanwege de relatief korte afstanden over land. Dat maakt een nummering zo goed als waardeloos. Een exploitant hoeft maar een andere haven aan te doen en je nummersysteem is niet meer sluitend. Een raar niet-gesloten gridnetwerk zoals het E-nummernetwerk moet je ook niet willen vind ik.
Atlantidië op Atlantis, Geopoeia en op de kaart.

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Snelwegfreak » vr 04 mar 2011, 22:32

Ik denk dat het een leuk idee is, maar totaal niet haalbaar. We hebben immers allerlei losse landen in plaats van één groot continent zoals Europa.

Gebruikersavatar
JeroenF1
Berichten: 167
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 12:08
Locatie: Bakenberg ;)
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door JeroenF1 » vr 04 mar 2011, 23:11

Zoals al eerder is aangegeven door anderen is het niet haalbaar omdat we met z'n allen eigenlijk een eilandenrijk vormen zonder een duidelijk vasteland. Ik ben voor een gemeenschappelijk netwerk (de ontwikkeling van LST is nog niet zover dat het niet meer geïntegreerd kan worden), maar een netwerk in deze vorm mist elke meerwaarde.
[LST] Republik Lichtenberg / Repubblica di Laosta.

Ties
Geoficticus
Berichten: 273
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:38

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Ties » vr 04 mar 2011, 23:16

Tyssië participeert niet in een dergelijk systeem, om dezelfde redenen als Brilamontië. Het heeft voor Tyssië geen meerwaarde om aan wegen een extra nummer toe te kennen zonder dat dit een logische route oplevert.

Overigens lijkt het me verstandiger dit soort discussies hier te voeren.

Gebruikersavatar
JeroenF1
Berichten: 167
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 12:08
Locatie: Bakenberg ;)
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door JeroenF1 » vr 04 mar 2011, 23:17

Ties schreef:Overigens lijkt het me verstandiger dit soort discussies hier te voeren.
Uit ervaring kan ik zeggen dat verschillende discussies en dingen in één topic bespreken niet leidt tot overzichtelijkheid... :)
[LST] Republik Lichtenberg / Repubblica di Laosta.

Marcel
Berichten: 720
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 16:03
Locatie: 9521 Nieuw Buinen [NL]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Marcel » vr 04 mar 2011, 23:17

@Ties: Waarom? Dit is een apart iets en heeft niets met handel en politiek te maken. Wat mij betreft een goed topic.

Ties
Geoficticus
Berichten: 273
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:38

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Ties » vr 04 mar 2011, 23:20

^^ Dit voorstel heeft juist alles met politiek te maken ;)
De Zandbak is hoofdzakelijk bedoeld voor landentopics.

Theodoor
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 12:27
Locatie: Appoldro

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Theodoor » vr 04 mar 2011, 23:23

Forum verplaatst naar Atlantis-subforum.

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » vr 04 mar 2011, 23:50

Het C-route netwerk was oorspronkelijk alleen bedoelt voor Terraborea (laten we het daarbij even houden voor de naam van het continent), omdat hier meerdere landen aan elkaar zijn verbonden en het dus wel een meerwaarde heeft voor het netwerk. Voor Atlandië zou misschien een zeer beperkt I-route (waar de I staat voor internationaal) netwerk kunnen hebben. Hierbij zou je kunnen denken aan de volgende routes:

I-1 Nikastedt - Resgarth - Rabensburg - Lubah Neuthalhavn - Brimmerhavn
I-2 Neu Hafental - Regaponto - Fortiporta - Urbalongi
I-3 Nikastedt - Regaponto - Rabensburg
I-4 Nikastedt - Isidera - Fortiporta - Brimmerhavn

Wat het C-nummer systeem betreft, zal ik morgen wat meer over uitleggen.

Groeten,
Maarten
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Marcel
Berichten: 720
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 16:03
Locatie: 9521 Nieuw Buinen [NL]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Marcel » za 05 mar 2011, 10:14

^^ Je zit me na te doen :mrgreen:
mhkamp, op 19 Jun 2009, 17:44 schreef: Hier een kaart(je):

Klik hier AUB!

Alle routes op een rij, waarbij oneven Noord-Zuid zijn, en even Oost-West:

- I-3 Klasse I : (HM) Minich, Stenstadt, Resgard, Musstal, Rabensburgh, Djürck (RFL).
- I-5 Klasse I : (HM) Nikastadt, Dukejo, Regaponto, Dabrim-Ößnabrück, Lubah-Neuthalhavn, (RFL)
- I-6 Klasse I : (HM) Neu Hafental, Regaponto, Urbalongi (SUS)
- I-8 Klasse I : (RFL) Djürck, Lubah-Neuthalhavn, Brimmerhavn, ?? (SUS)
~
- I-23 Klasse II : (HM) Resgard, Glaciurbo, Soleco (RBM)
- I-35 Klasse II : (HM) Stenstadt, Fluapramoj, Knp Johanomonto [A5](RBM)
- I-41 Klasse II : (HM) Men Ggdk, Aldstadt, Nikastadt, Hendeln, ?? (SUS)
- I-45 Klasse II : (RBM) Pinto, Foraloko, Zänderdorf, ?? (SUS)
- I-46 Klasse II : (HM) Resgard, Fluapramoj, Dukejo, Hendeln (HM) [Vanwege onvoltooide snelweg, verloopt deze route over secundaire wegen).
- I-51 Klasse II : (RFL) Rabensburgh [A6], Zänderdorf, ?? (SUS)
- I-74 Klasse II : (RFL) Osprossenburgh, Rabensburgh, Skeveninge (RFL)
- I-88 Klasse II : (RFL) Rabensburgh, Lubah-Neuthalhavn (RFL)
~
- I-211 Klasse III : (HM) Musstal, Hennenthjem Havn (RFL)
- I-313 Klasse III : (HM) Bremer, Ehabejo [A7](RBM)
- I-315 Klasse III : (HM) Dal Tyror, Sörinne, Nikastadt (HM)
- I-451 Klasse III : (RBM) Tisejo [A9], Regakortoj, Triveroj [A1] (oude I-5) Na voltooiing A1 is dit I-451 geworden)
- I-551 Klasse III : (RBM) Regaponto, Altamonteto, ?? (SUS)
- I-842 Klasse III : (RFL) Gray Hexdrndall, Voderendorf (RFL)
- I-888 Klasse III : (RFL) Autostrada 672 ten noorden van Lubah-Neuthalhavn.

De kaart die hier voor gebruikt is is meer dan een jaar oud. Derhalve staan er de oude wegnummers op, en diverse wegen zijn voltooid, of gedegradeerd. Vragen, op- of aanmerkingen, route toevoegen, wijzigen? Meld het mij, ga ik kijken of het gewijzigd kan worden.

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » za 05 mar 2011, 11:42

Ik had mij gewoon beperkt tot hoogstens de 10 belangrijkste routes die alle belangrijke bestemmingen met elkaar zou verbinden. Wat jij had voorgesteld gaat wel wat ver. Zo ver dat het onpraktisch wordt. Misschien moet ik het C-route-netwerk ook opnieuw organiseren...

Het C-route netwerk gaat als volgt:
- Even nummers gaan Noord-Zuid, oneven gaan Oost-West
- Tweecijferinge nummers die eindigen op een 0 of 5 zijn hoofdroutes, alle andere tweecijferige routes zijn secundaire verbindingsroutes
- Driecijferige nummers eindigend op een 0 of 5 zijn ringwegen. De rest zijn tertiare verbindingsroutes. Deze worden vaak alleen aangegeven op afstandenborden.

De bezette nummers zijn:
- C30, C37, C38, C382, C40, C400, C41, C411, C42, C43, C44, C46, C461, C55, C555, C65, C74, C75, C751

Groeten,
Maarten
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Gebruikersavatar
Kaaiman
Geoficticus
Berichten: 2062
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 15:37
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Kaaiman » za 05 mar 2011, 11:43

@Marcel:
Haha, dat was het voorstel als gevolg waarvan het balletje ging rollen voor internationale route-aanduidingen op Atlantidië. Dat was toen nog een heel politiek gedoe over de chatbox tussen Marcel, Theodoor en mij. Ik kijk er nog steeds met plezier op terug. ;)
Atlantidië op Atlantis, Geopoeia en op de kaart.

Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 107
Lid geworden op: wo 02 mar 2011, 00:54
Locatie: Surcuolm [FS]

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Frans » zo 06 mar 2011, 12:51

MandelSoft schreef:De bezette nummers zijn:
- C30, C37, C38, C382, C40, C400, C41, C411, C42, C43, C44, C46, C461, C55, C555, C65, C74, C75, C751
Op de door jou gemaakte kaart van Schellingen zie ik echter ook de C34 naar Steinmarken lopen. Deze is neem ik aan ook bezet.

Ik heb nog wel een paar vragen over dit systeem. Wat zijn nu precies de hoofdroutes? De nummers C1 t/m C9 kunnen niet in jou systeem voorkomen, maar dit lijkt me wel erg handig. Sowieso moeten we nog maar eens goed kijken welke nummers we goed kunnen gebruiken op ons Continent. Er komen later wellicht nog andere landen bij, omdat er ten noorden van Steinmarken ook nog ruimte is voor uitbreiding. De ontwikkeling van Hanzenland is in ieder geval ook nog onzeker. Wellicht dat iemand anders daar z'n eigen land gaat maken, zodat ik mij geheel op Steinmarken kan concentreren.
Snelwegfreak schreef:Ik denk dat het een leuk idee is, maar totaal niet haalbaar. We hebben immers allerlei losse landen in plaats van één groot continent zoals Europa.
Dat ben ik ook een beetje gaan inzien. Na alle (terechte) kritiek van jullie, vind ik ook dat het systeem duidelijk herzien moet worden. Daarbij ben ik ook een beetje gaan twijfelen hoe je zo'n systeem het beste kan aanpakken. Er zullen vast nog meer landen in opkomst zijn en dan moet men ineens het systeem herzien. Dus het is al met al behoorlijk lastig.
Marcel schreef:Mwa, het is dat Atlantidië dat anderhalf jaar geleden heeft geprobeerd, en met name Frankenland. Helaas heeft het tot verzet geleid bij nagenoeg alle landen, behalve RFL.
Het continent Atlantidië is compleet en daarvan is er ook een duidelijke kaart beschikbaar. Jullie kunnen duidelijkere stappen nemen dan wij op ons continent.
Fürstentum Steinmarken - Ob Wies und Wald und Feld, das schönste Land der Welt!

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » zo 06 mar 2011, 16:11

Frans schreef:
MandelSoft schreef:De bezette nummers zijn:
- C30, C37, C38, C382, C40, C400, C41, C411, C42, C43, C44, C46, C461, C55, C555, C65, C74, C75, C751
Op de door jou gemaakte kaart van Schellingen zie ik echter ook de C34 naar Steinmarken lopen. Deze is neem ik aan ook bezet.

Ik heb nog wel een paar vragen over dit systeem. Wat zijn nu precies de hoofdroutes? De nummers C1 t/m C9 kunnen niet in jou systeem voorkomen, maar dit lijkt me wel erg handig. Sowieso moeten we nog maar eens goed kijken welke nummers we goed kunnen gebruiken op ons Continent. Er komen later wellicht nog andere landen bij, omdat er ten noorden van Steinmarken ook nog ruimte is voor uitbreiding.
Ik had voor de C00 t/m C09 de meest westelijke routes in mijn hoofd. Maar ik denk dat we wellicht het C-route netwerk misschien moet opnieuw organiseren. Dit wil ik echter doen als ik meer weet hoe jouw wegen lopen (ik wacht nog op een kaart, al is het een grof uitgewerkte versie).
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

NovaHollandia
Geoficticus
Berichten: 539
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 21:26

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door NovaHollandia » zo 06 mar 2011, 17:57

In Nova Hollandia zullen geen C-wegen worden verwezen.
Een regeringsvoorstel van die strekking is per referendum door de bevolking afgewezen.

Gebruikersavatar
JeroenF1
Berichten: 167
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 12:08
Locatie: Bakenberg ;)
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door JeroenF1 » zo 06 mar 2011, 18:04

Zullen we het 'wegennetwerk' anders omdopen in 'vervoersnetwerk'? Het aantal vlieg- en veerverbindingen is dusdanig gestegen dat daar meer sprake van is. :)
[LST] Republik Lichtenberg / Repubblica di Laosta.

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » zo 06 mar 2011, 19:57

NovaHollandia schreef:In Nova Hollandia zullen geen C-wegen worden verwezen.
Een regeringsvoorstel van die strekking is per referendum door de bevolking afgewezen.
Ik zou het toch wel graag zien, ik zou het zelfs persoonlijk kunnen indelen. Je kan er voor kiezen om ze een heel erg ondergeschikte prioriteit te geven, zoals in Duitsland, waarbij ze alleen op de afstandenborden verschijnen.
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door sirdanilot » vr 22 apr 2011, 22:52

NovaHollandia schreef:In Nova Hollandia zullen geen C-wegen worden verwezen.
Een regeringsvoorstel van die strekking is per referendum door de bevolking afgewezen.
Worden er voor zulke kleine zaken referenda opgericht in Nova Hollandia...? :S

Burghteland gaat op zijn minst de volgende C-routes vermelden. In ieder geval op de afstandenborden in de berm, en wellicht nog op aparte C-route bordjes bij knooppunten.

C40: Jacken (BRS) - Barte - (Noorderbuurland) (gehele A50)
C55: Jacken (BRS) - Teghenkant - Mulder - Nieuw Vlissingen (A410 (toekomstig), B41, A41, A1)
C60 (waarschijnlijk): kustroute Graefsmonde (RNH) - Moreghat - Calvijnstad - Nieuw-Vlissingen - Koortsdiike - Katnoaghe - (Noorderbuurland) (A30-A341-A34-A18-A4-A01-A4-A12-A13)

Uiteraard komt dit niet op de borden voor er méér C-routes zijn. Het idee is dat deze routes bij voorkeur grensoverschrijdend zijn, zo lang mogelijk, en wel de meest logische verbinding tussen de eindpunten vormen. C-routes hebben een ondersteunend functie voor bijvoorbeeld vrachtverkeer, maar mogen de overige bewegwijzering niet te veel belasten.

Waar Burghteland op dit moment eigenlijk meer in ziet, zijn routenamen in plaats van een C-nummer netwerk waarvan er in Burghteland toch niet veel meer dan drie wegen zullen zijn. Dan is er echter wel een taalprobleem.

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » za 23 apr 2011, 12:52

Het wordt maar eens tijd dat ik mijn graaf er weer bijhaal en vernieuw:
Afbeelding

NOOT: Steinmarken mag de nummers tussen de 20 de 40 gebruiken, behalve de nummers die bezet zijn.
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door sirdanilot » za 23 apr 2011, 14:45

Kijk aan, dáár heb ik wat aan !

Niet al de nummers op die kaart zullen worden vermeld in Burghteland, alleen die nummers die ook daadwerkelijk relevant zijn voor het langeafstandsverkeer. Dat is vooral vrachtverkeer, want in Burghteland gaat men vaak in eigen land op vakantie; er zijn bergen voor wintersport en er is meer dan genoeg zeekust, bossen en ander natuurschoon. Het Merengouw in Nova Hollandia is wel redelijk populair, en de echte die-hards willen nog wel eens op wintersport in Schellingen of zelfs Steinmarken, maar dat zijn lange, verre reizen die lang niet iedereen zich kan veroorloven. Dan pakt men liever een goedkope vlucht naar Spanje of een ander warm oord. Personenverkeer over lange afstand is dus beperkt.

De volgende routes komen in aanmerking.
C40: Jacken (BRS) - Barte - (Noorderbuurland) (gehele A50)
C55: Jacken (BRS) - Teghenkant - Mulder - Nieuw Vlissingen (A410 (toekomstig), B41, A41, A1)
C70: kustroute Graefsmonde (RNH) - Moreghat - Calvijnstad - Nieuw-Vlissingen - Koortsdiike - Katnoaghe - (Noorderbuurland) (A30-A341-A34-A18-A4-A01-A4-A12-A13)
C65: Draackenstaete (RNH)-s-Heerenvesting*-Kouwekerke-Calvijnstad (A330-A33-B331-A23-A15)
*kan eventueel worden geleid via grensovergang Hooghwoude (RNH) en de weg 1305. De uitbouw van die weg is echter niet al te best, zo op de kaart te zien... het is echter wel veel korter.
C75: Wolfsvoorde (RNH) - Pereland - Moreghat (A/B35, A7)
C60: Berghlandt (RNH) - Teghenkant - Vastekerke - (noorderbuurland) (RNH-3, B33, A33, A05, A31, B31) (eventueel via grensovergang Kaproen?)
C51: Merkelo - Meulnof (A34)
C44: Nieuweputten - Noorland (RNH) - Schellingen (A42)
C50: Eyndvoorde (RNH) - Nieuweputten - Barte (A43-A103-A1)
De C56 wordt verlengd: (noorderbuurland)-St. Julius - Mulder - Kouwekerke - Ajalendal - grensovergang naar RNH weg 19 - Gravenheuvel (RNH) - Wolfsburgh (RNH) (A21-A210-A04-A1-A23-A15-RNH19-RNH18)
Eind 2012 moet de verlenging van de A21 klaar zijn, waardoor verkeer niet meer dwars door Mulder moet over de A210. Voorlopig is er dus nog dubbelnummering met de C55 op de A1, waardoor deze route nog niet heel logisch lijkt. Daarnaast is er een heel klein stukje dubbelnummering bij Kouwekerke.

Gebruikersavatar
Ortelius
Berichten: 415
Lid geworden op: di 19 apr 2011, 23:25
Locatie: Stockholm
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Ortelius » wo 27 apr 2011, 00:40

In naam van Zijne Koninklijke Hoogheid Oscar IV wil ik graag de interesse van het Koninkrijk Antalmenië uitdrukken, om toe te treden tot het C-wegennetwerk. In de onlangs gestarte aanleg van Antalmeniës eerste snelwegen is al rekening gehouden met de doortrekking van de C56 en C70. Bovendien is er een route van oost naar west doorheen het hele land gepland. Hiervan is de oostelijke helft al in aanleg, voor de westelijke helft moet nog een traject bepaald worden. Graag zouden de Antalmeniërs ook deze autosnelweg van een C-nummer voorzien (eventueel een met 3 cijfers, aangezien het nog niet over een lange route gaat, hoewel uitbreiding naar een onbekend buurland niet uitgesloten is). Op die manier vermijden we een rompslomp met 2 verschillende nummeringen en maken we uitsluitend gebruik van de C-nummers.

Met de groeten van ZKH en mijzelf,

Bram

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » wo 27 apr 2011, 08:11

^^ Akkoord. De gevraagde route kan het nummer C567 gebruiken.
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast