[BOR] Intercontinentaal wegennetwerk

[BOR] Landen die officieel onderdeel uitmaken van het project Atlantis
Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » wo 15 jun 2011, 16:46

Wellicht denken jullie wel aan zoiets:

Afbeelding
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Gebruikersavatar
MikeS
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MikeS » wo 15 jun 2011, 19:12

Waarom zou je willen weten in je auto hoever Londen nog is :mrgreen:

Maar dit bedoelde ik wel ja

NovaHollandia
Geoficticus
Berichten: 539
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 21:26

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door NovaHollandia » zo 03 jul 2011, 17:30

Nova Hollandia heeft geen C-wegen bewegwijzerd.
Verder gebruikt RNH in de schildjes het DIN-lettertype.

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door sirdanilot » zo 03 jul 2011, 22:11

^^ Geen probleem. Voorlopig zal in Burghteland aan de grens met NH worden gewerkt met zulke borden:

http://i.imgur.com/qxkNW.png
Laatst gewijzigd door sirdanilot op zo 03 jul 2011, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Marcel
Berichten: 720
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 16:03
Locatie: 9521 Nieuw Buinen [NL]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Marcel » zo 03 jul 2011, 22:15

Sirdanilot:

Zou je de afbeelding wat kunnen verkleinen. De afmeting (941px × 534px) past nét op mijn 19" scherm. ;)

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » do 03 mei 2012, 20:19

*schop!*

Ik heb het Continental Route netwerk van Borealië uitgebreidt met Ardheim en Solwezië. Hier een overzicht van het netwerk:

Afbeelding

Groeten,
Maarten
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Gebruikersavatar
Rob
Berichten: 322
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:47
Locatie: Trante [RZD]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Rob » do 03 mei 2012, 20:24

Mooi :d
Maar tussen Muwel en Tijdel staat C45 aangegeven , wat waarschijnlijk C40 of C46 moet zijn
En Antalmenië staat niet aangegeven !

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » do 03 mei 2012, 20:25

^^ Dat had inderdaad C46 moeten zijn
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door TBR » do 03 mei 2012, 20:54

De weg tussen Putte en Wollegaarde is een gewone snelweg, hoor
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door sirdanilot » do 03 mei 2012, 23:09

Heel goed ! Enkele kritiekpunten:

- De landcode is RBU, niet RBL
- Burghteland gaat de C50 in deze huidige vorm niet aangeven. Van Planckendael via Compagniestaete en Nieuweputten naar Barte is absoluut geen logische route, kijk maar op de kaart van Burghteland (die zal ik spoedig updaten trouwens....) je rijdt dan ontzettend om.
- Ik zie veel meer in een C50 die op deze manier loopt: Compagniestaete - Nieuweputten (weg 8, A43), Nieuweputten-Barte (A1), Barte - Malle (B505, die dit jaar nog af komt, en A20). De B505 wordt praktisch een snelweg aan 120 km/u en alleen ongelijkvloerse kruisingen. Eerder zou er bij Maghtigheere-West een verkeerslicht komen maar dit is vervangen door een haarlemmermeeraansluiting; alleen op de randweg van Barte zullen nog enkele verkeerslichten blijven staan (daar kun je een dun lijntje of stippellijntjes intekenen).

- De snelweg tussen 's-heerenburght en Teghenkant is zeker niet volledig, en zal dat waarschijnlijk ook niet worden voorlopig.

- Vanaf Meulnof (zuiden van burghteland) lopen twee snelwegen: de C70 (A30) naar Graafsmonde, en de C51 (A34) naar Jonckersbosch. De kaart klopt daar niet helemaal want er staat maar één ingetekend, en die andere als gele lijn (terwijl dit een prima 100 - 120 per uur snelweg is).


Vanaf Compagniestaete wordt het lastig, maar RNH geeft sowieso geen C-nummers aan. Deze route is niet heel handig om de rest van RNH te bereiken eigenlijk.

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » vr 04 mei 2012, 08:43

^^
1. Foutje! Bedankt! ;)
2 en 3. Ik zou graag dit op een betere kaart willen bekijken. De C50 zou een Noord-Zuid moeten worden.
4. Zeker te veel abstract getekend...
5. Ik zal nog eens kijken...
HAFRABAisfun schreef:De weg tussen Putte en Wollegaarde is een gewone snelweg, hoor
Nee. Daar ligt geen snelweg. Je moet via Nolben gaan om overal snelweg te hebben.
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door sirdanilot » vr 04 mei 2012, 13:32

Oh, en Burghteland geeft de C75 tussen Moreghat en Nieuw-Vlissingen niet aan omdat die samenloopt met de C70 op dit traject. Maar da's niet erg lijkt me. Eventueel kan er een volgbordje komen met C75 via C70 of zo.

Voor de duidelijkheid wat screenshots:


De huidige route C50 in rood; een enorme omweg en dus niet heel logisch. De zwarte route stel ik voor en loopt tot Malle en de verbinding naar Ardeim. Misschien is een ander nummer geschikt want het wordt dan een oost-west en geen noord-zuid.

Het probleem is eigenlijk dat je simpelweg niet van Noorland naar Barte kunt rijden over een hoogwaardige route. De bergen zitten in de weg en het gebied ertussen is erg dunbevolkt.
Afbeelding
Er is wel een enkelbaans weg tussen Jakkebroek en de grensovergang bij Noorland maar die is niet echt een C-nummer waardig; bochtig, haarspeldbochten en smal. Dit is weg 1803

Afbeelding
Er lopen twee snelwegen, C70 (kustroute) en C51. De Burghtelandse kust is erg dichtbevolkt (ik heb nog geen naam bedacht voor ieder dorpje...), de C70 is dus vrij belangrijk. De C51 veel minder, maar wordt toch maar aangegeven.
Afbeelding

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » vr 04 mei 2012, 14:23

Nu ik dat nader zie is de C50 een stukje om. Echter is het het eindpunt Barte dat uit de route ligt. Voor de rest gaat de C50 door Nova Hollandia vrij noord-zuid. Een optie is om de route Nieuwputn-Barte-Malle een apart nummer te geven. De nummers C49 en C53 staan in de reserve hiervoor. Wellicht gaat dan de C50 op het OWN verder.

De allocatie van de routenummers C51 en C70 bij de Burghtelandse kust is correct.
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door TBR » vr 04 mei 2012, 17:09

MandelSoft schreef:^^
1. Foutje! Bedankt! ;)
2 en 3. Ik zou graag dit op een betere kaart willen bekijken. De C50 zou een Noord-Zuid moeten worden.
4. Zeker te veel abstract getekend...
5. Ik zal nog eens kijken...
HAFRABAisfun schreef:De weg tussen Putte en Wollegaarde is een gewone snelweg, hoor
Nee. Daar ligt geen snelweg. Je moet via Nolben gaan om overal snelweg te hebben.
Dat is niet zo. Tussen Putte en Wollegaarde ligt de Ardeimse A1, die overgaat in de Solwezische A3!
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door sirdanilot » zo 06 mei 2012, 23:48

MandelSoft schreef:Nu ik dat nader zie is de C50 een stukje om. Echter is het het eindpunt Barte dat uit de route ligt. Voor de rest gaat de C50 door Nova Hollandia vrij noord-zuid. Een optie is om de route Nieuwputn-Barte-Malle een apart nummer te geven. De nummers C49 en C53 staan in de reserve hiervoor. Wellicht gaat dan de C50 op het OWN verder.
Ik weet nog niet of de C50 op het OWN wel aangegeven gaat worden, maar dat nummer mag wel op de 'officiële' wegenkaart van mij. Op zich worden ook op het OWN verre eindpunten wel al aangegeven, dus een indirecte verwijzing is waarschijnlijk (bijvoorbeeld C50 Barte over de gehele lengte van weg 1803).

C49 is op zich wel handig voor de route Nieweputten Barte Malle. Dit nummer wordt zeker aangegeven omdat het een internationale hoofdroute betreft.

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door TBR » ma 07 mei 2012, 20:09

Ik zou als eindpunt van de C46 Huchel nemen, daar vertrekken namelijk alle veerverbindingen.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Rob
Berichten: 322
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:47
Locatie: Trante [RZD]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Rob » ma 07 mei 2012, 22:32

@Mandelsoft en Sirdanilot De C50 loopt vanaf Teghenkant helemaal niet Barte ,maar naar de grens met Zerderen.
In Burghteland is laatste stuk tot de grens 2+1 alternaterend en in Zerderen zal deze route als 2x1 worden uitgevoerd en waarschijnlijk amper aangegeven.
Is het niet verstandiger om de C50 (tijdelijk) te laten eindigen in Teghenkant ?
Wel zullen de C40 ,C60 ,C56 & C70 worden gecontinueerd in Zerderen.

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door MandelSoft » di 08 mei 2012, 09:34

Als je de graaf van mij nog eens goed bekijkt, loopt de C50 niet naar Barte, maar gaat deze vanaf Nieuwputn via het OWN door naar het Noorden, dus naar Zenderen...
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door sirdanilot » di 08 mei 2012, 17:00

^Dat vind ik ook goed. Maar deze weg is slechts 1x2 en Burghteland zit momenteel een beetje krap bij kas.

Marcel
Berichten: 720
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 16:03
Locatie: 9521 Nieuw Buinen [NL]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Marcel » wo 19 dec 2012, 19:04


Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Kathor » wo 19 dec 2012, 22:49

Carthamië is ook geïntresseerd in het aansluiten bij het C-netwerk. Kan dat?
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Marcel
Berichten: 720
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 16:03
Locatie: 9521 Nieuw Buinen [NL]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Marcel » wo 19 dec 2012, 22:53

^^ PB Mandelsoft even!

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Kathor » wo 19 dec 2012, 22:57

Ik heb het er met hem al overgehad en ik dacht uit dat gesprek af te leiden dat ie het goed vond
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kaaiman
Geoficticus
Berichten: 2062
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 15:37
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Kaaiman » do 20 dec 2012, 13:13

Brilamontië en Sustulië zien nog altijd het nut niet in van intercontinentale wegnummering op een eiland met slechts vier staten en zullen daarom niet meewerken aan C-nummering, die puur politiek geïnspireerd is. Het systeem van routenamen voldoet, zo stellen beide landen, en zou eventueel nog met enkele hoofdverbindingen uitgebreid kunnen worden, zodra er meer hoofdwegen hoogwaardig zijn uitgebouwd.

Sustulië ziet bijvoorbeeld wel iets in een enorme snelwegring langs de kuststreken van heel Atlantidië. Brilamontië vindt dat overigens een slecht idee, maar dat komt vermoedelijk omdat dit land niet op deze route zou liggen. ;)

Brilamontië ziet meer in het toevoegen van meer dwarsverbindingen, zoals de A/N9 van Hochmark via Brilamontië naar Hochmark. Daar zijn overigens ook al besprekingen over geweest met Hochmark.
Atlantidië op Atlantis, Geopoeia en op de kaart.

Marcel
Berichten: 720
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 16:03
Locatie: 9521 Nieuw Buinen [NL]
Contacteer:

Re: Intercontinentaal wegennetwerk

Bericht door Marcel » do 20 dec 2012, 17:04

^^ Door niet mee te doen sluit je jezelf af voor internationale samenwerking.
Kaaiman schreef:Brilamontië en Sustulië zien nog altijd het nut niet in van intercontinentale wegnummering op een eiland met slechts vier staten en zullen daarom niet meewerken aan C-nummering, die puur politiek geïnspireerd is.
Ik kan me hierin niet vinden. Frankenland gaat het internationaal opzoeken, omdat de bronnen op ons eiland niet kunnen voldoen aan de vraag van de bevolking. De eerste stap die gezet is, is een internationale route.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten