AFC Atlantis Cup (2014)

Internationale betrekkingen tussen meerdere landen
Gebruikersavatar
Faylin
Beheerder
Berichten: 1558
Lid geworden op: wo 01 aug 2012, 22:14
Locatie: NL / Lanaeli'aþ, CE / Else l'Elve, AV
Landen: CYL, ANV

AFC Atlantis Cup (2014)

Bericht door Faylin » wo 18 dec 2013, 14:37

Atlantis Cup 2014

De Atlantis Cup 2014 zal worden gehouden van 1 april tot 2 mei 2014 in gastlanden Carthamië, Nionië en Faylin. Updates over de cup en uitslagen van de wedstrijden zijn altijd te vinden op atlantiscup.fayl.in.
De winnaar van de Atlantis Cup 2014 is Tholenië, met een score van 3-4 vóór in de finale tegen Dumeria.

Oefenwedstrijden

Afbeelding Dumeria - Afbeelding Tholenië: 0-0
Afbeelding Tholenië - Afbeelding Dumeria: 0-1
Afbeelding Carthamië - Afbeelding Tholenië: 1-0
Afbeelding Antalmenië - Afbeelding Kwang Yung: 1-0
Afbeelding Carthamië - Afbeelding Schellingen: 3-0
Afbeelding Faylin - Afbeelding Nionië: 2-2
Afbeelding Fijdia - Afbeelding Iwtopaidanië: 5-5
Afbeelding Fijdia - Afbeelding Kvarinsuloj: 0-0
Afbeelding Nionië - Afbeelding Carthamië: 0-0
Afbeelding Schellingen - Afbeelding Imaginië: 1-1
Afbeelding Eduko - Afbeelding Uneta: 2-0
Afbeelding Carthamië - Afbeelding Faylin: 1-0

Eerste ronde

Poule A:
Afbeelding Dumeria
Afbeelding Nionië
Afbeelding Zerderen
Afbeelding Kartjas

Poule B:
Afbeelding Schellingen
Afbeelding Iamara
Afbeelding Solwezië
Afbeelding Kwang Yung

Poule C:
Afbeelding Carthamië
Afbeelding Benjiland
Afbeelding Maldarië
Afbeelding Laconia

Poule D:
Afbeelding Tholenië
Afbeelding Lurarië
Afbeelding Fijdia
Afbeelding Kvarinsuloj

Poule E:
Afbeelding Imaginië
Afbeelding Uneta
Afbeelding Sustulië
Afbeelding Antalmenië

Poule F:
Afbeelding Iwtopaidanië
Afbeelding Faylin
Afbeelding Eduko
Afbeelding Ardeim

Tweede ronde

Poule G:
Afbeelding Dumeria
Afbeelding Iamara
Afbeelding Carthamië

Poule H:
Afbeelding Schellingen
Afbeelding Benjiland
Afbeelding Nionië

Poule I:
Afbeelding Uneta
Afbeelding Faylin
Afbeelding Lurarië

Poule J:
Afbeelding Tholenië
Afbeelding Ardeim
Afbeelding Imaginië

Halve finales

Afbeelding Dumeria - Afbeelding Uneta: 3-0
Afbeelding Benjiland - Afbeelding Tholenië: 0-4

Kleine finale

Afbeelding Uneta - Afbeelding Benjiland: 1-1

Finale

Afbeelding Dumeria - Afbeelding Tholenië: 3-4
Laatst gewijzigd door Faylin op za 15 feb 2014, 23:11, 8 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Matt
Beheerder
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 15:55

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Matt » wo 18 dec 2013, 17:25

Het is een mooie oplossing zo ondanks dat er een raar aantal teams is. Ik kan niet wachten tot het weer gaat beginnen in april. :D
"Maar daarna kwamen er desastreuze aardbevingen en vloeden; en in één dag en nacht [...] verdween het eiland Atlantis in de dieptes van de zee."
- P
LATO (TIMAEUS/CRITICAS)

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door SjorsB » wo 18 dec 2013, 17:31

Anders ik wel, eh... niet. :D

Gebruikersavatar
Faylin
Beheerder
Berichten: 1558
Lid geworden op: wo 01 aug 2012, 22:14
Locatie: NL / Lanaeli'aþ, CE / Else l'Elve, AV
Landen: CYL, ANV

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Faylin » wo 18 dec 2013, 22:36

atlantiscup.fayl.in

Aanschouw de officiële (work-in-progress) site van de Atlantis Cup 2014.
Hier staat onder het kopje 'Over' een uitgebreide beschrijving van het toernooi evenals de algoritmes die gebruikt worden om de poule-indeling en uitslagen te berekenen.

Marcel
Berichten: 720
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 16:03
Locatie: 9521 Nieuw Buinen [NL]
Contacteer:

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Marcel » wo 18 dec 2013, 22:56

Kaaiman schreef:Ooit hadden Sustulië en Frankenland ook ideeën voor het samen organiseren van de Atlantis Cup in 2014 of 2015, maar of dat er nog van gaat komen...?
Hele late reactie. Wat mij betreft staat het.

Frankenland doet dit jaar niet mee. Het team is niet in vorm en de trainer zwaait af op 31 december. Opvolger nog niet bekend. Ik zou voor 2015 gaan. Begin 2014 wil het organisatiecomité van Frankenland inspectierondes houden in de mogelijke stadions. Maar dan zal het er nu wel van komen, omdat men stilletjes aan wil gaan voorbereiden.

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door SjorsB » do 19 dec 2013, 08:54

Ik neem aan dat het dan gaat om een bid, anders vind ik niet dat het eerlijk is voor de andere landen die graag een bid doen...

Topuser
Berichten: 184
Lid geworden op: vr 27 sep 2013, 16:38

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Topuser » do 19 dec 2013, 15:40

Zojuist mijn info opgestuurd.
Wat ik wel opvallend vind aan het speelschema is dat de groepen van 3 in de tweede groepsronde zitten en niet in de eerste. In de eerste zijn de kwaliteitsverschillen groter en is er dus minder spanning (=minder inkomsten) en hebben landen er minder baat bij om van te voren te weten welk resultaat ze moeten behalen om door te gaan.
Ikzelf zou ervoor kiezen te beginnen met acht poules van drie en daarbij de eerste twee door te laten gaan en daarna verdergaan met vier groepen van vier, maar het blijft natuurlijk de keuze van de organisatie.

PS: hoeveel % van de stadioncapaciteit wordt verdeeld onder de spelende teams? En mogen de bonden zelf (deels) bepalen tegen welke prijs de kaarten verkocht worden of niet?

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Kathor » do 19 dec 2013, 16:22

Van deze landen zou ik graag zo snel mogelijk de gegevens willen

-Carqax
-Laconia
-Sustulië

Groeten
Arne
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
BlaZ
Moderator
Berichten: 1276
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 13:00

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door BlaZ » do 19 dec 2013, 20:47

Genecyll schreef:atlantiscup.fayl.in

Aanschouw de officiële (work-in-progress) site van de Atlantis Cup 2014.
Hier staat onder het kopje 'Over' een uitgebreide beschrijving van het toernooi evenals de algoritmes die gebruikt worden om de poule-indeling en uitslagen te berekenen.
Puik werk! De site ziet er erg netjes uit. :d

Gebruikersavatar
lajos
Geoficticus
Berichten: 300
Lid geworden op: do 05 sep 2013, 08:55
Locatie: Tokio (JP)
Contacteer:

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door lajos » vr 20 dec 2013, 01:21

Ik heb weliswaar mijn gegevens ingestuurd, maar (op bevolking na) zijn de getallen volstrekt willekeurig, want het is voor mij een raadsel hoe ik die zou moeten bepalen. De volgende omschrijving helpt daarin helemaal niets:
katherman111 schreef:
  • Kwaliteit van het team (0-100%) (0 zijnde amateurs in rolstoelen, 100 zijnde halfgoden)
  • Overheidssubsidie (0-100%) (0 zijnde niets, 100 zijnde de begroting)
  • Populariteit (0-100%) (0 zijnde "Oma is de grootste supporter", 100 zijnde staatsreligie)
Als er geen methode is om de getallen te berekenen of zelfs maar redelijkerwijs in te schatten is een 100-punts schaal tamelijk belachelijk, maar het ontbreken van die methode is een stuk problematischer dan die schaal. Het zou al helpen als de getallen openbaar zijn en uitgelegd worden. Dan kunnen deelnemers i.i.g. naar elkaars inschattingen kijken en op basis daarvan hun eigen getallen aanpassen. Dat die suggestie botweg afgeserveerd wordt omdat er "dan weer polemiek gaat ontstaan" is wat zielig. Niet alleen omdat de implicatie daarvan is dat de huidige getallen volstrekt betekenisloze onzin zijn (en daarmee de resultaten van het toernooi ook), maar vooral omdat de angst voor discussie die op dit forum heerst nergens goed voor is. Kritiek is goed; discussie is goed; daar komen betere ideeën (d.w.z. betere geofictie) uit voort.
Maar als discussie met alle geweld voorkomen moet worden omdat we hier alleen maar lief voor elkaar mogen zijn, zorg dan a.u.b. voor een bruikbare methode om de benodigde cijfers te generen. Een alternatief voor kwaliteit van het team zouden FIFA wereldranglijst-punten-scores kunnen zijn. Iedereen kan op de wereldranglijst wel wat landen vinden die hij/zij als ongeveer even sterk beschouwd en op basis daarvan kan dan een redelijke inschatting gemaakt worden van het aantal punten. Als al die punten aangeleverd worden kunnen die op dezelfde wijze als i.g.v. bevolkingsgrootte omgerekend worden naar een 100-punts-schaal. Populariteit kan ingeschat worden aan de hand van kijkcijfers (waarbij het dan wel handig is om wat vergelijkingsmateriaal aan te leveren). En overheidssubsidie kan beter ingeschat worden met behulp van een vragenlijst over wat er precies door de overheid betaald wordt. In hoeverre dat er toe doet vraag ik me af trouwens, want als bedrijven i.p.v. de overheid betalen kan het budget net zo groot zijn. Budget is relevant, niet de herkomst daarvan, maar relatief lijkt dit me van ondergeschikt belang en ik zou geneigd zijn het helemaal weg te laten. (Overigens, als kwaliteit wordt bepaald op basis van de wereldranglijst, dan is bevolking daarin al verdisconteerd en kan dat dus ook weggelaten worden. Of dat nu het geval is is onduidelijk want nergens aangegeven, maar bevolking als afzonderlijke categorie suggereert dat in de huidige systematiek kwaliteit van het team onafhankelijk van bevolkingsgrootte is: d.w.z. hypothetische kwaliteit van het team als het land net zo groot als andere landen zou zijn of zoiets.)

De website is prachtig, trouwens.

Gebruikersavatar
Faylin
Beheerder
Berichten: 1558
Lid geworden op: wo 01 aug 2012, 22:14
Locatie: NL / Lanaeli'aþ, CE / Else l'Elve, AV
Landen: CYL, ANV

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Faylin » vr 20 dec 2013, 12:18

lajos schreef:Het zou al helpen als de getallen openbaar zijn en uitgelegd worden. Dan kunnen deelnemers i.i.g. naar elkaars inschattingen kijken en op basis daarvan hun eigen getallen aanpassen.
De getallen zijn juist niet openbaar gemaakt om te voorkomen dat we elkaars statistieken gaan beïnvloeden. Stel dat één iemand zijn getallen verandert, dan willen anderen waarschijnlijk ook weer hun getallen veranderen om toch nog kans te maken om te winnen, en dan gaat dat zo even door totdat iedereen bij elk getal 100 heeft staan en we de reputatiefactor gewon helemaal weg kunnen laten en alle wedstrijden volstrekt willekeurig te maken. We was het handig geweest om de keuzes van anderen te publiceren, dat ben ik met je eens, maar om dat nu nog te doen heeft naar mijn idee niet meer veel nut.
lajos schreef:Budget is relevant, niet de herkomst daarvan.
Bij mij staat dat getal ook als 'budget' in de database en ik verwacht dat de meesten dit ook zo opgevat zullen hebben.
lajos schreef:Overigens, als kwaliteit wordt bepaald op basis van de wereldranglijst, dan is bevolking daarin al verdisconteerd en kan dat dus ook weggelaten worden.
Deze heb ik nu ook weggelaten, want dat zal inderdaad in de kwaliteit ingebakken zijn. In Maartens algoritme van vorig jaar zat die er wel bij, en ik heb gewoon zijn algoritme overgenomen, Hoe ik het nu ga verdelen, moet ik nog even bekijken.
EDIT: Het algoritme is inmiddels aangepast en te vinden op http://atlantiscup.fayl.in/about#uitsla ... _wedstrijd.

Nogmaals, het is nu een beetje laat om nog allemaal vergelijkingstabellen te gaan maken en resultaten te publiceren, en ook onze excuses daarvoor dat we dat niet eerder gedaan hebben, maar ik neem aan dat de meeste landen wel ongeveer een goede inschatting hebben gemaakt, anders hadden ze dat wel eerder laten weten ;) .

Topuser
Berichten: 184
Lid geworden op: vr 27 sep 2013, 16:38

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Topuser » vr 20 dec 2013, 15:43

Genecyll schreef:
lajos schreef:Het zou al helpen als de getallen openbaar zijn en uitgelegd worden. Dan kunnen deelnemers i.i.g. naar elkaars inschattingen kijken en op basis daarvan hun eigen getallen aanpassen.
De getallen zijn juist niet openbaar gemaakt om te voorkomen dat we elkaars statistieken gaan beïnvloeden. Stel dat één iemand zijn getallen verandert, dan willen anderen waarschijnlijk ook weer hun getallen veranderen om toch nog kans te maken om te winnen, en dan gaat dat zo even door totdat iedereen bij elk getal 100 heeft staan en we de reputatiefactor gewon helemaal weg kunnen laten en alle wedstrijden volstrekt willekeurig te maken. We was het handig geweest om de keuzes van anderen te publiceren, dat ben ik met je eens, maar om dat nu nog te doen heeft naar mijn idee niet meer veel nut.
lajos schreef:Budget is relevant, niet de herkomst daarvan.
Bij mij staat dat getal ook als 'budget' in de database en ik verwacht dat de meesten dit ook zo opgevat zullen hebben.
lajos schreef:Overigens, als kwaliteit wordt bepaald op basis van de wereldranglijst, dan is bevolking daarin al verdisconteerd en kan dat dus ook weggelaten worden.
Deze heb ik nu ook weggelaten, want dat zal inderdaad in de kwaliteit ingebakken zijn. In Maartens algoritme van vorig jaar zat die er wel bij, en ik heb gewoon zijn algoritme overgenomen, Hoe ik het nu ga verdelen, moet ik nog even bekijken.
EDIT: Het algoritme is inmiddels aangepast en te vinden op http://atlantiscup.fayl.in/about#uitsla ... _wedstrijd.

Nogmaals, het is nu een beetje laat om nog allemaal vergelijkingstabellen te gaan maken en resultaten te publiceren, en ook onze excuses daarvoor dat we dat niet eerder gedaan hebben, maar ik neem aan dat de meeste landen wel ongeveer een goede inschatting hebben gemaakt, anders hadden ze dat wel eerder laten weten ;) .
Zou 4x kwaliteit en 4x geluk niet beter zijn? De geluksfactor is al enorm hoog.

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Kathor » vr 20 dec 2013, 16:13

Ja, dat is intussen veranderd
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Dulminis
Moderator
Berichten: 1149
Lid geworden op: ma 23 sep 2013, 17:29
Locatie: Lëtzebuerg / Luxemb(o)urg (L)
Contacteer:

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Dulminis » vr 20 dec 2013, 16:17

Bij mij staat dat getal ook als 'budget' in de database en ik verwacht dat de meesten dit ook zo opgevat zullen hebben.
'Overheidssubsidie' heb ik als geïnterpreteerd als door de overheid verstrekte subsidie ter stimulering van sport in het algemeen en in dit geval dus het percentage daarvan dat bij het voetbal terecht komt, en niet als het volledige budget waarover men bij het voetbal beschikt. Mocht dat laatste wel de bedoeling zijn, dan mag Katherman111 de aanduiding die ik daar bij Carqax heb ingevuld wat verhogen.
Onex́o uǵȯnan ėbȯ xėzėk ocilhenśek v́egėnśeǵon
Woja̰ plodjṵ bḭ cjuwir ḭ wikoles u irkes pur
Mae'r afon orau yn y llygaid y geifr bach


(Le meilleur fleuve se trouve dans les yeux des petites chèvres)

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Kathor » vr 20 dec 2013, 16:19

Nou, misschien kan je eerst is je gegevens doorsturen, want ik heb helemaal niks uit Carqax ontvangen ;)
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Dulminis
Moderator
Berichten: 1149
Lid geworden op: ma 23 sep 2013, 17:29
Locatie: Lëtzebuerg / Luxemb(o)urg (L)
Contacteer:

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Dulminis » vr 20 dec 2013, 17:36

Wat raar! Ik heb het vanochtend opgestuurd. Maar het oorspronkelijke bericht is ook verdwenen uit de lijst verzonden berichten, dus er is duidelijk iets mis gegaan. Je hebt de gegevens als het goed is nu nog een keer ontvangen; zo niet, dan hoor ik het graag.
Onex́o uǵȯnan ėbȯ xėzėk ocilhenśek v́egėnśeǵon
Woja̰ plodjṵ bḭ cjuwir ḭ wikoles u irkes pur
Mae'r afon orau yn y llygaid y geifr bach


(Le meilleur fleuve se trouve dans les yeux des petites chèvres)

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Kathor » vr 20 dec 2013, 17:44

Nee, nog steeds niet, dit is wel heel vreemd! Weten de mods wat het probleem is?
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Kathor » vr 20 dec 2013, 17:49

Wacht, misschien had het te maken met de drukletters etc. in mijn onderschrift (want dat is het enige wat ik veranderd heb). Probeer nu nog eens?
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Koen
Geoficticus
Berichten: 1429
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
Locatie: Zuid-Holland

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Koen » vr 20 dec 2013, 17:53

Ik kan niet vinden hoe dat komt, maar ik laat het even aan de andere mods weten. Het was toch gewoon een PB?
Laconia: forum en kaart
Enavesië: forum en kaart

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Kathor » vr 20 dec 2013, 18:03

Die van Laconia ontvang ik wel
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Dulminis
Moderator
Berichten: 1149
Lid geworden op: ma 23 sep 2013, 17:29
Locatie: Lëtzebuerg / Luxemb(o)urg (L)
Contacteer:

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Dulminis » vr 20 dec 2013, 18:10

Het is een PB. Ik krijg nu overigens de melding dat Katherman111 niet bestaat 8|

Poging 3 lijkt ook mislukt :'(
Onex́o uǵȯnan ėbȯ xėzėk ocilhenśek v́egėnśeǵon
Woja̰ plodjṵ bḭ cjuwir ḭ wikoles u irkes pur
Mae'r afon orau yn y llygaid y geifr bach


(Le meilleur fleuve se trouve dans les yeux des petites chèvres)

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door SjorsB » vr 20 dec 2013, 18:11

Je moet het wel precies sturen naar de gebruiker die je bedoelt...
Het is katherman111, niet Katherman111 ;)

Gebruikersavatar
Dulminis
Moderator
Berichten: 1149
Lid geworden op: ma 23 sep 2013, 17:29
Locatie: Lëtzebuerg / Luxemb(o)urg (L)
Contacteer:

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Dulminis » vr 20 dec 2013, 18:16

Doe ik; ik heb ook de zoekfunctie gebruikt en die kwam op katherman111 uit (met kleine letters inderdaad; omdat het hier een naam-functie had, schreef ik het met een hoofdletter), maar toen ik vervolgens het bericht wilde versturen, kreeg ik de melding dat die gebruiker niet bestaat.

Er is geen sprake van zoiets simpels als een volle mailbox, of kan dat hier niet?
Onex́o uǵȯnan ėbȯ xėzėk ocilhenśek v́egėnśeǵon
Woja̰ plodjṵ bḭ cjuwir ḭ wikoles u irkes pur
Mae'r afon orau yn y llygaid y geifr bach


(Le meilleur fleuve se trouve dans les yeux des petites chèvres)

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Kathor » vr 20 dec 2013, 18:17

Klik gewoon op mijn naam en stuur dan een PB, zo doe ik het altijd
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Dulminis
Moderator
Berichten: 1149
Lid geworden op: ma 23 sep 2013, 17:29
Locatie: Lëtzebuerg / Luxemb(o)urg (L)
Contacteer:

Re: AFC Atlantis Cup 2014

Bericht door Dulminis » vr 20 dec 2013, 18:22

Een resumeetje: ;)
poging 1: naam typen als geadresseerde in geadresseerdenbalk PB en dan PB schrijven;
poging 2: op naam klikken en dan naar contactgegevens en dan PB schrijven;
poging 3: zoekfunctie gebruikers, gevonden, naar contactgegevens en dan PB schrijven;
poging 4: herhaling van poging 2.

Bij de laatste poging gebeurde er iets anders en kreeg ik de melding dat het bericht succesvol verzonden was, maar ik vind het bericht nog steeds niet terug in verzonden berichten.
Onex́o uǵȯnan ėbȯ xėzėk ocilhenśek v́egėnśeǵon
Woja̰ plodjṵ bḭ cjuwir ḭ wikoles u irkes pur
Mae'r afon orau yn y llygaid y geifr bach


(Le meilleur fleuve se trouve dans les yeux des petites chèvres)

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten