Sport

Internationale betrekkingen tussen meerdere landen
Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: Sport

Bericht door TBR » ma 20 feb 2012, 20:12

Laconia is denk ik wel de favoriet om het toernooi te organiseren! :D
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Rob
Berichten: 322
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:47
Locatie: Trante [RZD]
Contacteer:

Re: Sport

Bericht door Rob » ma 20 feb 2012, 20:17

^^ Niet te vroeg oordelen hè ;)

Ik zal binnenkort ook een Bid uitbrengen

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: Sport

Bericht door Snelwegfreak » ma 20 feb 2012, 21:15

Goed bid Koen! Maar niet te snel oordelen inderdaad, er zijn nog een paar landen die een bid gaan doen ;)

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: Sport

Bericht door sirdanilot » di 21 feb 2012, 16:47

Momenteel woedt er een politieke discussie binnen Burghteland of er een bid moet worden uitgebracht om deze voetbalwedstrijd te organiseren, al is de huidige regering waarschijnlijk tegen. Meer informatie volgt in het Burghteland-forum. Over het uitzetten van een wielerronde die (deels) door Burghteland zou lopen is men wel positief.

EDIT: http://atlantis.theodoordoorn.nl/viewto ... 4525#p4525

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: Sport

Bericht door TBR » di 21 feb 2012, 18:25

Hoe zit het nu met de Ronde van Borealië? Gaat die nog door, en zo ja, waar en wanneer?
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Rob
Berichten: 322
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:47
Locatie: Trante [RZD]
Contacteer:

Re: Sport

Bericht door Rob » di 21 feb 2012, 18:53

Bid van Jamara-Eilanden

Er staan 8 stadions ter beschikking , als er zoveel nodig zijn :

Poulefase :

Wierger : Jaap Boumanstadion , 18.750 plaatsen
Jaarsthuizen : Bachweisenstadion , 20.080 plaatsen
Creft : Vrijpleinstadion , 25.500 plaatsen
Sluis van Raal : De sluis , 28.482 plaatsen

Poulefase en Finales :

Puijer : Puijer RKSV-stadion , 31.315 plaatsen
Zaperstad : Promavia-stadion , 37.750 plaatsen
Grootveen : Eilandhoppersstadion , 40.000 plaatsen
Ziftstad : Zift Arena , 56.925 plaatsen

Infrastructuur :

- Goed onderhouden snelwegen met meestal 2x2 of 2x3 rijstroken
- Treinverbindingen met alle speelsteden en tussen de eilanden met normale en hogesnelheidstreinen
- Toltunnels tussen de eilanden slechts 12,50 ɉ of terwijl € 5 ,met maximale capaciteit
- Gratis parkeren bij het stadion op parkeerdekken en parkeergarages.
- Vliegverbindingen : Genoeg vluchten naar de landen waarvan clubs deelnemen ,uitgevoerd door AirJamara / Vanaf Z.I.A. worden extra vluchten naar de andere eilanden uitgevoerd voor 50 ɉ tot 125 ɉ (€ 20 tot € 50) ,uitgevoerd door CheapFly
- Men kan nog in de zelfde nacht na de wedstrijd naar Z.I.A / Thuisland vliegen en indien men naar Z.I.A vliegt ,kan men daar overnachten en de volgende dag naar huis vliegen.
- Op de veerverbindingen wordt extra capaciteit ingezet ,naar o.a. Laconia.
- Maximale capaciteit bij toltunnels voor de extra drukte.’
- Er worden pendelbussen van het stadion naar het station of het vliegveld.

Douane / Paspoort :

- Supportersvisum van maar 12,50 ɉ per stuk
- Men is verplicht om paspoort en supportersvisum te hebben/kopen en anders wordt men geweigerd aan de grens en indien teruggestuurd.
- Als men zonder supportsvisum aankomt kan men een supportsvisum aanvragen op het vliegveld en daar overnachten en waarschijnlijk de volgende morgen het komen ophalen en dan toegang krijgen tot de Jamara-Eilanden.
- Men is ook verplicht door een scan te lopen voor controle op drugs,wapens enz.
- Bij binnenkomst met veerboot volgt men de zelfde procedure ,alleen worden nu ook auto doorzocht.
- Bij een ongeldig paspoort komt men het land ook niet in.
- De procedure mag maximaal 15 minuten duren ,alleen bij speciale gevallen kan dit langer duren.

Faciliteiten voor de teams :

- Teams hebben de beschikking over een eigen spelersbus ,maar ze hoeven dit niet te gebruiken ,ze kunnen bijvoorbeeld een paar coupes reserveren voor een treinreis.
- Men heeft vrije keus over de keuze van hotels.
- De spelersbus wordt begeleid door de politie naar het stadion ,station ,vliegveld of hotel.
- Het team kan vrij met de politie door tolpoorten reizen en hoeft geen tol te betalen.
- Het team heeft recht op privacy en rust ,ze kunnen zelf bepalen of ze een openbare of gesloten training hebben en hoeven niet de pers te praten ,maar dit is wel een goed gebruik en wordt door alle teams gedaan.
- Het team heeft de keus voor een trainingsveld of gewoon in het stadion te trainen ,indien mogelijk.

Overige :

- Politie ,brandweer en ambulances worden tijdens het toernooi in de hoogste staat van paraat gebracht en er wordt gesurveilleerd door de stad door de politie te paard en politie te fiets.
- De ‘’ME’’ wordt zo snel mogelijk ingezet ,als er een teken van rellen of onregelmatigheden wordt geconstateerd.
- Ook worden er helikopters ingezet voor patrouille boven de stad ,stadion en voor de begeleiding van de spelersbus.
- Bij de stadions en op het vliegveld zijn genoeg wissenbanken ,voor het inwisselen van het geld
- Er zijn mogelijkheden voor een ‘’clubcamping’’ of ‘’samen op het plein ,de wedstrijd kijken’’.
- Er zijn genoeg hotels beschikbaar , van * tot ***** sterrenhotels in ,bij en rondom de steden.

Ik ben vast wel een paar dingen vergeten ,kritiek ,opmerkingen en tips zijn welkom :)
In de tijd zal ik nog een kaartje toevoegen ,misschien lijkt het begin op het bid van Laconia ,maar dat heb ik gedaan om het te vergelijken :)

Theodoor
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 12:27
Locatie: Appoldro

Re: Sport

Bericht door Theodoor » di 21 feb 2012, 19:11

Hochmark doet ook mee, met 3 teams. Uit Hochmark-Land, Younotrostino en Dralité.
Ik zal zo snel mogelijk de namen van de teams bekend maken.
Hochmark zal voor dit jaar waarschijnlijk geen bid uitbrengen, dit omdat het spoor- en wegennet nog in ontwikkeling is. Als in 2015/2016 een aantal grote hoofdverbindingen zijn opgeleverd zal men vanaf die tijd misschien wel een bid uitbrengen.

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: Sport

Bericht door Snelwegfreak » di 21 feb 2012, 20:21

Het bid van Maldaria en Benjiland

Maldaria en Benjiland willen samen graag de Atlantis Cup organiseren. Dit omdat beide landen (uiteraard) aan elkaar grenzen, en goed samenwerken. Bovendien is de infrastructuur goed op elkaar afgestemd. Daarom brengen Maldaria en Benjiland samen een bid uit. Het bid van Maldaria en Benjiland is een beetje te vergelijken met het bid van Nederland en België voor het Euro 2000. Samen stellen Maldaria en Benjiland 8 stadions ter beschikking, die als volgt zijn verdeeld:

Poulefase, verdere rondes en finale:
  • Sylvan (MAL): Westpark Stadium (55.000 plaatsen)
  • Eendhoeven (KBL): Fly Emirates Stadion (42.500 plaatsen)
  • Burlington (MAL): Eastlands Stadium (38.000 plaatsen)
  • Markestad (KBL): Marker Arena (32.750 plaatsen)
Alleen poulefase:
  • Haiton (MAL): Eden Park (33.000 plaatsen)
  • Maples (MAL): Maples Stadium (29.500 plaatsen)
  • Hielstad (KBL): Hielstätter Stadion (25.000 plaatsen)
  • Zeejdam (KBL): Parkstad Zeejdam Stadion (21.500 plaatsen)
Hier een kaart waarin de speelsteden zijn aangegeven in Maldaria en Benjiland, evenals de vliegvelden met extra voetbalvluchten en spoorwegen.
Afbeelding

Maldaria en Benjiland zijn gewillig aan de volgende eisen te voldoen:
  • Goede vliegverbindingen tussen speelsteden verzorgd door Royal Airlines Benjiland,
  • Regionale vliegvelden van Zeejdam en Haiton worden ingezet voor vervoer spelers en supporters. In het bijzonder een extra buslijn tussen het Parkstad Zeejdam Stadion en station Newport Harbour, en een extra buslijn tussen het vliegveld van Eindhoven en het Fly Emirates Stadion
  • Extra bussen in dienst gesteld voor vervoer van supporters tussen steden, en van voetbalstadions naar vliegvelden/veerhavens/treinstations
  • Vervoer van teams wordt volledig verzorgd door de gastlanden met bussen en begeleiding van politie
  • Vrij reizen (vliegen en trein) tussen Maldaria en Benjiland
  • Prijzen (overig) openbaar tussen de speelsteden vervoer sterk verlaagd
  • Goede wegverbindingen tussen alle speelsteden in Maldaria en Benjiland. Snelwegen en primaire wegen van zeer goede kwaliteit
  • Tolwegen die op de route liggen worden tijdelijk gratis
  • Op sommige snelwegen aparte rijstrook ingesteld voor vervoer supporters
  • Veiligheid sporters en supporters 100% gegarandeerd door politie van zowel Maldaria als van Benjiland in voetbalsteden. Politie per auto, voet, fiets en paard. Bovendien worden er veel toezichtcamera's geplaatst in de steden. Verder staan de Mobiele Eenheden en ambulances altijd paraat
  • Extra, goedkope en snelle voetbaltreinen tussen de speelsteden
  • Stadions met voldoende capaciteit
  • Genoeg slaapplaatsen rondom de speelsteden en prima slaapgelegenheden voor de spelers
  • Genoeg uitgaansmogelijkheden in de speelsteden
  • Supportersvisum is gemakkelijk aan te vragen
  • De douanecontrole mag inclusief wachttijd niet langer dan een kwartier duren

Theodoor
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 12:27
Locatie: Appoldro

Re: Sport

Bericht door Theodoor » di 21 feb 2012, 20:35

De volgende teams uit Hochmark doen mee:
  • KFSR Resgart
    Afkorting: KFR
    Uit: Resgart
    Betekenis: Kommunistiske Fodboldklub Stor Resgart = Communistische Voetbalclub Groot Resgart (Vanwege betekenis wordt naam alleen nog maar afgekort gebruikt)
  • Yiman Nusdy (Spreek uit: Jèman Noesdij)
    Afkoring: YNM
    Uit: Mayolspi
    Betekenis: United Boys = Verenigde Jongens
  • Club Atlenticé Apó
    Afkorting: CAA
    Uit: Apó
    Betekenis: Sportclub Apó

Gebruikersavatar
Matt
Beheerder
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 15:55

Re: Sport

Bericht door Matt » di 21 feb 2012, 20:53

Ha, leuk, dat maakt 23 teams :D
  1. [RAR] FC Toernem
  2. [KBL] Benji II
  3. [KBL] Sport Vereinèging Eendhoeven (SVE)
  4. [RBU] Mulder Football Club "Augustinus" (MFC Augustinus)
  5. [RBU] Nieuw-Vlissingsche Gheref. Heerenfootballbond (NVGH)
  6. [RBU] Vlisseher Voetbal Vereenighieng (VVV)
  7. [HMK] KFSR Resgart (KFR)
  8. [HMK] Yiman Nusdy (YNM)
  9. [HMK] Club Atlenticé Apó (CAA)
  10. [IMG] KSA (Konrad Sports Association)
  11. [IMG] SC Guilliano
  12. [KJE] SC Ziftstad
  13. [KJE] Wedde FC
  14. [LAC] SP Cântapoli
  15. [LAC] Sportia Basilocampa
  16. [LAC] Derde club, wordt deze week beslist
  17. [MAL] Eastlands United SC
  18. [MAL] Haiton Eagles SC
  19. [BRS] FC Alfyna
  20. [BRS] FC Muensterwald of Suessensee Supreme
  21. [BRS] SSV Jondran
  22. [KSW] KVC Loheim
  23. [KSW] Sporting Gavelnaarde
"Maar daarna kwamen er desastreuze aardbevingen en vloeden; en in één dag en nacht [...] verdween het eiland Atlantis in de dieptes van de zee."
- P
LATO (TIMAEUS/CRITICAS)

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: Sport

Bericht door Snelwegfreak » wo 22 feb 2012, 17:10

Moet er met 23 teams (+eventueel nog meer ploegen die erbij komen) niet wat gewijzigd worden in het systeem van poules/stadions e.d.?

Koen
Geoficticus
Berichten: 1429
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
Locatie: Zuid-Holland

Re: Sport

Bericht door Koen » wo 22 feb 2012, 18:25

Wel een beetje in het speelschema, maar er kunnen eventueel ook twee poulefases komen of poules met 6 leden.
Laconia: forum en kaart
Enavesië: forum en kaart

Gebruikersavatar
JeroenF1
Berichten: 167
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 12:08
Locatie: Bakenberg ;)
Contacteer:

Re: Sport

Bericht door JeroenF1 » wo 22 feb 2012, 22:19

Gegroet! Van Benjamin (Snelwegfreak) kreeg ik vanavond de vraag of ik oren had naar een kleine bijdrage aan het voetbaltoernooi. Ik wist niet dat dat nog gaande was, maar aan het aantal bladzijden te zien hebben de heren niet stilgezeten de afgelopen tijd! ;) Ik heb zelf mijn prioriteiten de afgelopen maanden ergens anders gelegd dan Lichtenberg en Atlantis, al moet ik zeggen dat het toch wel weer een beetje begint te kriebelen... ;)

In Lichtenberg is zoals je wellicht wel zou verwachten weinig gebeurd. De chaos van een tijdje terug is afgenomen, maar het is er nog altijd niet erg veilig te noemen. Verder gaat de opbouw van infrastructuur en dergelijke stroef, mede door de economische wanorde die het Italiaanse deel van het land heeft getroffen. Maar tot zover over het land zelf.

Wat voetbal betreft: ik heb nog niet de moeite genomen om alle pagina's van dit topic door te nemen (ga ik zo even doen). Ik zal in ieder geval geen bid uitbrengen, vanwege 1) de situatie in het land zelf, en 2) dat is mijns inziens niet eerlijk tegenover de forumleden die wèl hun tijd en moeite in hun land steken. Als echte voetbalgek heb ik natuurlijk wel oren naar deelname aan het toernooi zelf (if you don't mind..). De clubs die vanuit Lichtenberg overkomen zijn SSV 1878 Bakenberg (landskampioen), en SSC Camporeale (versloeg AC San Sperate in de play-offs). De clubs ontlopen elkaar qua niveau niet heel veel, maar de financiële problemen bij de club uit Camporeale hebben wel hun weerslag op de prestaties.

Volledige namen van de clubs (beetje overdreven om die in de lijst op te nemen, maar ter informatie):
- Sport- und Spielvereinigung Bakenberg von 1878 (gebaseerd op SSV Jahn Regensburg, actief in de Duitse 3.Liga);
- Società Sportiva Calcio di Camporeale (gebaseerd op SSC Nápoli, een subtopper in de Italiaanse Serie A).
Een eventuele derde club zou AC San Sperate of 1.FC Herzberg kunnen worden.

Een paar kleine dingen die ik even kwijt wil over een toernooi:
Spoiler: weergeven
- Zorg tenminste voor 1,5x zoveel stadions als poules. Om 'match fixing' tegen te gaan is het immers van belang dat de beslissende wedstrijden in de groepsfase op hetzelfde moment worden gespeeld (dit is normaal gesproken de laatste speelronde). En je kunt geen twee wedstrijden in hetzelfde stadion houden als ze tegelijk gespeeld moeten worden. ;) (Wellicht een loze opmerking gezien de diverse bids die al zijn geplaatst).

- Probeer het aantal clubs in een poule beperkt te houden. Drie is wel erg weinig, maar vier is het ideale aantal. Bij vijf speel je immers al vier wedstrijden voordat het toernooi goed en wel onderweg is. In de praktijk is de poulefase een soort laatste voorronde, omdat je hier clubs van een heel divers niveau kunt tegenkomen. Wedstrijden tegen kleine tegenstanders zijn voor het publiek veel minder interessant, dus kun je het beste de kleintjes (net als de groten) over meer poules verdelen. Zo voorkom je ook dat je veel wedstrijden krijgt waarin kleine tegenstanders, die weinig kans hebben op een plek naar de volgende ronde, veel tegen elkaar spelen (dat soort wedstrijden trekken soms bijna de helft minder kijkers en publiek dan andere wedstrijden).

- Het totale aantal clubs moet door vier, en het liefst ook door acht te delen zijn. Zo voorkom je dat je voor de groepsfase al een voorronde moet inlassen, omdat je anders met een onhandig aantal uitkomt na de groepsfase (of dat niet alle poules even groot zijn). 32 Is het ideale aantal, omdat je zo snel naar 16, 8, 4 en tenslotte 2 clubs toewerkt.

- Mocht je toch op een onlogisch aantal clubs uitkomen ná de groepsfase, kun je de resterende plekken opvullen door de beste nummers twee (of drie, afhankelijk van hoeveel clubs er doorgaan) ook mee te laten doen. De beste nummers twee of drie bepaal je simpelweg door het aantal punten met elkaar te vergelijken (bij evenveel punten het doelsaldo).

- Probeer zoveel mogelijk te voorkomen dat clubs uit hetzelfde land uit elkaar treffen. In de finale is dat geen probleem, maar laat dat op zijn vroegst pas in de kwartfinale gebeuren (er vanuit gaande dat er minstens vier ronden na de groepsfase zijn). Dergelijke wedstrijden worden al twee keer per jaar in de competitie afgewerkt, waardoor ze weinig toegevoegde waarde hebben voor de supporters uit het land waar de clubs vandaan komen.

- Terugkomende op 'match fixing': dit is het meest actuele grote probleem waar de mondiale voetbalwereld mee te maken heeft. Het is aan te raden om minstens zoveel aandacht te besteden aan het voorkomen van omkoping en inmenging van de gokmaffia, als aan het mooi opkalefateren van het toernooi zelf. In het kader van het realisme van het toernooi is het wat mij betreft wel een punt om zo af en toe op terug te komen. ;)
Ik zal proberen wat updates te plaatsen over het land zelf (wel zo netjes na zo'n post), maar ik kan niks garanderen. Mijn prioriteiten zijn nl. niet veranderd. :)

Groeten,

JeroenF1

Bij de weg: ik ben zelf naast voetbalfan ook een liefhebber van autosport (verrassend gezien m'n forumnaam) en schansspringen. Dus mocht er op dat vlak interesse zijn in bepaalde kampioenschappen, ben ik altijd te bereiken. ;)
[LST] Republik Lichtenberg / Repubblica di Laosta.

Koen
Geoficticus
Berichten: 1429
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
Locatie: Zuid-Holland

Re: Sport

Bericht door Koen » wo 22 feb 2012, 22:28

Leuk om weer van je te horen! :D

Ik zal rekening houden met wat je hierboven hebt gezegd bij het maken van speelschema's. We zullen de clubs punten geven die overeenkomen met de 'sterkte'. Zo kunnen de poules goed ingedeeld worden op gelijkwaardige sterkte (evenveel punten per poule).

Het is al de bedoeling dat teams uit hetzelfde land niet in dezelfde poule komen en elkaar pas laat zullen treffen. En last van een gokmaffia zullen we niet hebben met een random number generator :D
Laconia: forum en kaart
Enavesië: forum en kaart

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: Sport

Bericht door TBR » do 23 feb 2012, 08:43

Welkom terug (voor even), jeroenF1!
Jammer dat je Lichtenberg niet kan uitwerken door je situatie, dat komt wel meer voor op dit forum ;)
Hopelijk zal Lichtenberg ooit nog eens een prachtig land worden door jou uitgewerkt.
Bedankt voor de tips
HAFRABAisfun
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Matt
Beheerder
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 15:55

Re: Sport

Bericht door Matt » do 23 feb 2012, 16:50

Inderdaad leuk om wat van je te horen, Jeroen. Als je je prioriteiten ergens anders op hebt gesteld, dan is dat begrijpelijk. We hadden besloten je in te lichten omdat je een grote voetbalfan bent en omdat je enthousiast was over het idee van een voetbaltoernooi. Hopelijk kijk je zo af en toe nog eens op het forum, al is het om de uitslagen van de wedstrijden te bekijken. :)

Het is leuk dat je hebt meegedacht over het kampioenschap. Met de twee teams uit Lichtenberg komen we uit op een totaal van 25 teams. Ik denk niet dat er nog meer bij zullen komen. 25 is helaas niet deelbaar door 8 en dus ook niet door 4. 24 zou dan wel deelbaar zijn door 8 en 4. Misschien dan als tussenoplossing 5 poules van 4 teams en één poule van 5 teams. Het zou wel leuk zijn om, zeker voor deze eerste keer, alle teams mee te laten doen. We zouden ook 5 poules van 5 kunnen nemen, maar dat is wat jij ook had gezegd, niet wenselijk. 5 van 4 en 1 van 5 lijkt mij dan het meest logisch.

Ik heb begrepen dat het derde team uit zowel Laconia als Schellingen eind deze week wordt beslist.
"Maar daarna kwamen er desastreuze aardbevingen en vloeden; en in één dag en nacht [...] verdween het eiland Atlantis in de dieptes van de zee."
- P
LATO (TIMAEUS/CRITICAS)

Koen
Geoficticus
Berichten: 1429
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
Locatie: Zuid-Holland

Re: Sport

Bericht door Koen » vr 24 feb 2012, 02:31

^^ De speelschema's worden inderdaad lastig. In Laconia zal morgen het derde team worden beslist. De wedstrijd gaat tussen Âlba e Rubra uit Niacua en Fuoco Efaias uit Zefiro.
Laconia: forum en kaart
Enavesië: forum en kaart

Gebruikersavatar
Rob
Berichten: 322
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:47
Locatie: Trante [RZD]
Contacteer:

Re: Sport

Bericht door Rob » vr 24 feb 2012, 14:33

Hoe gaat het met de sponsering van het toernooi ,moeten sommige stadion (tijdelijk) een andere naam krijgen enz.

Koen
Geoficticus
Berichten: 1429
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
Locatie: Zuid-Holland

Re: Sport

Bericht door Koen » vr 24 feb 2012, 14:35

^^ Namen van stadions veranderen is op zich niet nodig. Sponsoren kunnen natuurlijk wel handig zijn om het toernooi een beetje richting rendabel te maken. Die sponsoren kunnen het best uit het gastland komen, zodat de economie van dat land extra profiteert. Daarnaast heb je natuurlijk nog de sponsoren van de clubs, die niet veranderen bij een toernooi.
Laconia: forum en kaart
Enavesië: forum en kaart

Gebruikersavatar
JeroenF1
Berichten: 167
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 12:08
Locatie: Bakenberg ;)
Contacteer:

Re: Sport

Bericht door JeroenF1 » vr 24 feb 2012, 14:45

Als het nodig is kan er nog een derde team uit Lichtenberg opgeroepen worden, maar gezien de grootte van het land en het niveau van de competitie is dat echt een noodoplossing. ;)
[LST] Republik Lichtenberg / Repubblica di Laosta.

Gebruikersavatar
Rob
Berichten: 322
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:47
Locatie: Trante [RZD]
Contacteer:

Re: Sport

Bericht door Rob » vr 24 feb 2012, 15:18

Misschien kun je het zo oplossen :

Ardeim : 2/3 = +1/2
Benjiland : 3 = +1
Burghteland : 3 = 0
Hockmark : 3 = 0
Imaginia : 2/3 = 0/+1
Jamara-Eilanden : 3 = +1
Laconia : 3 = 0
Maldaria : 3 = +1
Schellingen : 3 = 0
Solwesië : 3 = +1
Lichtenberg : 3 = +1

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: Sport

Bericht door Snelwegfreak » vr 24 feb 2012, 16:13

Benjiland is zonder enig probleem in staat een derde team te sturen :!:

Gebruikersavatar
Matt
Beheerder
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 15:55

Re: Sport

Bericht door Matt » ma 27 feb 2012, 09:58

Hmm, het derde team, waarschijnlijk dan uit Sylvan, is niet van goed internationaal niveau. Schellingen of Laconia zou eventueel een vierde team kunnen sturen?
Je zou dan 32 teams krijgen, wat het ideale aantal is. :D
"Maar daarna kwamen er desastreuze aardbevingen en vloeden; en in één dag en nacht [...] verdween het eiland Atlantis in de dieptes van de zee."
- P
LATO (TIMAEUS/CRITICAS)

Koen
Geoficticus
Berichten: 1429
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
Locatie: Zuid-Holland

Re: Sport

Bericht door Koen » ma 27 feb 2012, 12:22

Fuoco Efaias uit Zefiro is het derde team dat Laconia stuurt. Âlba e Rubra heeft vrijdag de wedstrijd verloren, maar kan eventueel als reserve dienen.
Laconia: forum en kaart
Enavesië: forum en kaart

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: Sport

Bericht door Snelwegfreak » ma 27 feb 2012, 16:05

Het derde team van Benjiland is nog niet eens van zo'n zwak niveau. Als het nodig is, is het geen enkel probleem om F.C. Marken te sturen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten