Overzicht continenten

Overzichten van internationale afspraken
TBR
Geoficticus

Re: Overzicht continenten

Bericht door TBR » zo 20 nov 2016, 16:29

^^ Hoe zie je zelf je land? Gematigd klimaat, droog klimaat, tropisch klimaat, koel klimaat? In welke culturele invloedssfeer wil je het plaatse? Europese invloedssfeer kan zowat over heel de wereld (VS, Australië, Argentinië...), maar bijvoorbeeld Afrikaanse invloeden vind je niet bij Tahiti. Denk eens na over je geschiedenis en klimaat, dan kan je wel een goede locatie kiezen.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

LucasMulder

Bericht door LucasMulder » zo 20 nov 2016, 17:09

^^ Ik zal er eens over nadenken....
Vabriker av te ' Fisès Publaseg Afana ', Yet felse lart av te welew ew bejekkne

Translate Afanese texts: http://lingojam.com/afanees

Faylin
Beheerder
Landen: CYL, ANV
Contacteer:

Bericht door Faylin » ma 01 mei 2017, 22:03

Overzichtskaart 1 mei 2017 (PNG)
  • Disclaimer: de afstanden tussen continenten en eilanden, evenals de afstand van deze entiteiten tot de aangegeven evenaar, zijn slechts mogelijkheden en is niet vastgesteld
  • Nieuwe stijl: landsnamen en hoofdsteden worden weergegeven
  • Neravië en Kratizi verwijderd (overwoekerd)
  • Nieuwe vorm van de Aquilen toegevoegd
Nog te doen:
  • Vestmark en Afana toevoegen zodra ik de exacte locatie weet

SjorsB
Geoficticus
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Contacteer:

Bericht door SjorsB » di 02 mei 2017, 17:39

Mooie nieuwe stijl! Ik vraag me af of die Zee van het Bereneiland echt zo daar boven Meridilië ligt, in Uneta heeft men het gewoon over de Atlantische Oceaan. Ik denk dat die zee alleen bij Borealië zo heet (met mij is er i.i.g. nooit echt over overlegd).

Ik wil er even bij zeggen in het algemeen dat ik het jammer vind dat sommige landen nadat ze tot het project zijn toegetreden vrijwel direct in de inactiviteit vervallen. Bijvoorbeeld: vlakbij Uneta ligt nu redelijk dichtbij Finoccië, maar Maarten heeft te kennen gegeven dit niet meer door te ontwikkelen. Nu ligt er dus een 'leeg' eiland vrij dicht bij mijn land. Wat moet ik met zoiets? Ik heb het land nooit verwerkt in de geschiedenis van Uneta omdat het land vrij laat na het begin van Uneta op Atlantis kwam, maar moet ik dit nu nog wel alsnog doen? Of is hiervoor dat beroemde museum in het leven geroepen en verdwijnt het land daarheen?

Oost-Borealië is natuurlijk helemaal een situatie apart maar ik begreep dat daarover al gesproken wordt binnen het forumteam.

Kaaiman
Geoficticus
Contacteer:

Bericht door Kaaiman » di 02 mei 2017, 18:03

Finoccië is vanwege de status in het project en de geïsoleerde ligging als eiland mijns inziens uitermate geschikt om net als Laconia en Tyssië in het Museum te belanden. ;)
Atlantidië op Atlantis, Geopoeia en op de kaart.

Maarten
Geoficticus

Bericht door Maarten » do 18 mei 2017, 11:43

Kaaiman schreef:
di 02 mei 2017, 18:03
Finoccië is vanwege de status in het project en de geïsoleerde ligging als eiland mijns inziens uitermate geschikt om net als Laconia en Tyssië in het Museum te belanden. ;)
Vind ik prima.

Plaats reactie