Een versie met duidelijkere spoorwegen 1,7 > 3,4 + donkerder grijs.
Moderator: BlaZ
Dit zijn inderdaad een aantal ontbrekende verbindingen, ik zal overal wat toelichting proberen te geven.NovaHollandia schreef:Dat is inderdaad veel beter !
Zijn er nog infrastructuurplannen voor de toekomst ?
Als ik van buiten Dumeria naar je land kijk, dan zou ik de volgende (brug)verbindingen logisch vinden:
en misschien op de langere termijn een weg van Tripolis naar KwangYung ?
Overigens vind ik je spoorwegnet nog vrij uitgebreid. In Nova Hollandia is het volgens mij nòg minder.
Deze verbindingen lijken mij een stuk nuttelozer dan de snelwegen die Novahollandia voorstelt, en ook het plan om de [111] bij Brino te verbinden met de [113] lijkt me ook nogal onnodig, een directe verbinding met de grote stad Imperia lijkt me dan toch belangrijker.Een verbinding die momenteel bediscussieert wordt zijn de routes Traianopolis-Spoletum?/Gindaxus?-Carteia | [27] Burdigala - Ateste -Carteia
De verbinding tussen de [111] en [113] is onderdeel van de verbinding naar Imperia. Na het knooppunt van de [111][113] rij je via de [324] naar Imperia. Doordat de provincies de verantwoordelijkheid voor de infrastructuur dragen worden er vaak kortere stukken aangelegd en zijn megaprojecten (een 10km lange tunnel) vaak niet realiseerbaar.TBR schreef:De tweede kaart is inderdaad echt beter, mooi werk![]()
Ik neem aan dat er wel meer veerlijnen zullen zijn naar Carthamië dan enkel een pont bij Mattium, gezien de grootte en de nabijheid van beide landen.
Deze verbindingen lijken mij een stuk nuttelozer dan de snelwegen die Novahollandia voorstelt, en ook het plan om de [111] bij Brino te verbinden met de [113] lijkt me ook nogal onnodig, een directe verbinding met de grote stad Imperia lijkt me dan toch belangrijker.Een verbinding die momenteel bediscussieert wordt zijn de routes Traianopolis-Spoletum?/Gindaxus?-Carteia | [27] Burdigala - Ateste -Carteia
Juist en een "Urbs" kan overigens ook weer Municipia bevatten.TBR schreef:Het is wel ingewikkeld, misschien zou een administratieve kaart een hoop verduidelijken
Als ik het goed begrijp, zijn de Provinciae Foederatae onderverdeeld in Urbes, Insulae Provinciales en Municipiae, waarbij de Insulae Provinciales weer zijn onderverdeeld in Municipiae...?
Een regio, groepering van een aantal provincies.TBR schreef:En wat zijn de prefecturae dan precies?
Ik heb even wat extra tekst toegevoegd. De Insulae Liberae en de Civitates Liberae zijn vergelijkbaar met de status van Aruba binnen het koninkrijk der Nederlanden.Matt schreef:Dat ziet er beter uit inderdaad.Als ik het zo begrijp dan staan de Insulae Liberae en de Civitates Liberae op gelijk niveau met de centrale overheid? Tegelijk vallen die dan ook weer onder de Provonciae Liberae. Het onderste gedeelte moest ik twee keer lezen voordat ik begreep wat dat was, maar ik weet niet of iemand die geen Latijn heeft (gehad) het begrijpt. Het ziet er inderdaad uit als een ingewikkeld systeem.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast