[CAR] Archief

Carthamian Federation

Moderator: Kathor

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » vr 17 aug 2012, 21:10

Test
Laatst gewijzigd door Kathor op vr 17 aug 2012, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Snelwegfreak » vr 17 aug 2012, 22:07

Sorry, maar dat bericht over die bomaanslag is niet echt realistisch te noemen. Niet alleen de manier van schrijven (niet echt professioneel), maar ook het feit dat de Carthamiaanse Special Forces in Afghanistan Taliban en Al Queda topmannen zou hebben gedood. Bovendien is je Engels hier en daar niet helemaal correct ;)

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » vr 17 aug 2012, 22:32

was maar een test om te zien of het met die kranten nu wat lukt of niet. ik haal hem er wel af.

Carthaamse Special Forces behoren tot een groepje waar zich ook de Amerikaanse Black Ops en de Russische Spetsnaz zich bij scharen. Door de miltiaire geschiedenis van eind 20ste eeuw heeft men een special Force Eenheid gemaakt voor speciale operaties. Echter door het lichte perfectionisme bij de gemiddelde inwoner van Carthamië probeerde men hem steeds beter en beter te maken waardoor hij effectiever en effectiever werd. Net zoals het ganse leger

en over het Engels geef ik je 3 miljoen % gelijk. Ik krijg het nog maar een jaar op school en voor de meeste artikels gebruik ik Geen Google Translate. Echter is mijn Engels nog niet zo goed. Daarom dacht ik om de volgende Artikels in het Nederlands te schrijven (vertaling)
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Snelwegfreak » vr 17 aug 2012, 23:05

Dat die Carthamiaanse Special Force hetzelfde is als Spetsnaz of BlackOps, dat snapte ik. Maar dat Carthamia betrokken is bij zo'n groot iets is gewoon niet realistisch ;)
Met je krantenartikelen: doe hetzelfde als ik en vele anderen. Type de titel gewoon in de taal van het land en het artikel in het Nederlands. Dan is het voor iedereen duidelijk ;)

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » vr 17 aug 2012, 23:45

Ik snap de reactie over die Special Forces maar Carthamië is militair ongeveer even sterk als Groot-Brittanië echter heeft Carthamië minder mensen maar dat word dan weer opgelost met nieuwer Try-out materieel (zie geschiedenis). Zo test het gewone reguliere leger al een jaar de FN-Scar geweer. Wat binnen een paar jaar de vervanger word van de M16A4 en de M4A1 van het Amerikaanse Leger. En over dat Al-Qaida ding. Carthamië schakelde samen met wat Special Forces van de VS deze gezochte mannen op. Men was hun locatie zopas teweten gekomen door een informant maar de doelwitten gingen alweer snel vertrekken. Doordat men opzoek ging naar de dichtsbijzijnde VS Special Force unit, ontdekte men dat een ISAF (Carthamië toebehorende) Buitenpost op slechts 10 kilometer van de doelwitten zich bevond. in de basis bevond zich een kleine groep Special Forces van de VS tijdelijk zonder Team Leider omdat die was omgekomen een paar uur eerder en ook een volledige groep Carthaamse Special Forces. Toen kwam het ISAF HQ op het idee om deze groepen samen te voegen en tijdelijk de groepsleider van de Carthaamse SF aan het hoofd te staan van de "groep". En dan werden ze met Heli's vervoerd naar de plek en probeerden ze de AL-Qaida en Taliban mensen gevangen te nemen maar zij openden het vuur en uiteindelijk bleven er geen overlevenden aan Al-Qaida/Taliban zijde over
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Snelwegfreak » vr 17 aug 2012, 23:48

^^ Je speelt teveel Call of Duty denk ik... Het is gewoon niet realistisch dat bij zoiets groots in de wereld de Verenigde Staten mensen uit Carthamia nodig hebben... Ik wil je niet afkraken, maar het moet wel realistisch blijven. Dit vind ik gewoon lachwekkend. Dan kan ik ook zeggen dat Benjiland de Duitsers heeft verslagen in WOII en als eerste een kernwapen had in de wereld.

Gebruikersavatar
TzM23
Geoficticus
Berichten: 1489
Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 15:26
Locatie: [NLD] Nijmegen, [RTH] Nao Amerforti, [FOR] Bahalar Davaledeđ, [VTM] Gårshavn

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door TzM23 » vr 17 aug 2012, 23:56

Ik ben het hier met Benjamin eens.

Je kan best wel een groot leger hebben, maar het moet niet onwerkelijk worden. Verder vind ik dat je iets teveel informatie besteedt aan bijzaken.

Maar, de kaart zit er goed uit!
[RTH] Ta Rê Pûblica Tholenia: viewforum.php?f=39
[FOR] Śadar Forźeđ: viewtopic.php?f=8&t=380
[VTM] Republiken Vestmark: viewtopic.php?f=8&t=508

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » za 18 aug 2012, 00:03

Ik ben ten eerste niet in bezit van Call of Duty en ten tweede. Men wist enkel de locatie van de Stammenleider en deze zijn locatie was uit luchtfoto's gebleken slecht beveiligd en makkelijk te overmeesteren. Echter zag men pas toen het vuurgevecht over was dat er ook een hoge pief van Al-Qaida was betrokken. Indien dat men dat wist had men heus wel Amerikanen laten overvliegen desnoods vanop Mars. Aangezien ze dan de eer voor zichzelf wouden hebben zodat "Zij" weer met de eer konden lopen en de Amerikanen weer een sprankeltje hoop hebben in dagen dat Terrorisme Hoogtij viert. Echter wist men dit niet en zijn er ook enorme risico's genomen. Trouwens toen ze Bin Laden Neerknalde vorig jaar kon men ook makkelijk met bij wijze van spreke Rekruuten hadden kunnen uitvoeren aangezien er in het hele gebouw in Abbottabad op dat moment 22 mensen waren inclusief vrouwen en kinderen (onder 12 jaar).
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Snelwegfreak » za 18 aug 2012, 00:12

Juist ja. En is Carthamia lid van de NAVO of iets dergelijks? Ik kan het niet vinden in je info. En als Carthamia dat niet is, wat doet het dan aan missies in Afghanistan? Als je dat doet heb je direct bonje met de Amerikanen. Die pikken dat niet. Oftewel, ik blijf het onrealistisch vinden en net als thootje23 vind ik dat je beter eerst de rest van je land kan ontwikkelen alvorens je dit soort nieuws gaat brengen. Zet hem op ;)

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » za 18 aug 2012, 00:17

Oke. Om nog ff mee te delen. De Kaart is volledig ingedeeld qua provincies en ik heb er :$ 30.

Ook zal ik een korte post maken met de Allianties en verbonden waar Carthamië bijzit want eerlijk gezegd dacht ik al dat die erop stond maar ik met mijn warhoofd heb me dat ingebeeld

Ze staan nu in de Subkop Politiek onderaan

en ik wil niet koppig doen maar:
Om nog even te zeggen in Afghanistan bevinden zich een paar duizend Stamleiders en een hoop zijn verwant aan de Taliban. Echter zijn zij niet zo belangrijk maar wilt men ze toch graag achter tralies hebben omdat zij ook bloed aan hun vingers hebben hangen. Op zich was dit doelwit appeltje eitje echter nam Al-Qaida blijkbaar een risico om deze man een hoge Al-Qaida peif laten te ontmoeten en door die fout zijn ze "bestraft"
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Koen
Geoficticus
Berichten: 1429
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
Locatie: Zuid-Holland

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Koen » za 18 aug 2012, 01:33

Ik wil me wel even mengen in deze discussie. Waarom zou een land van Atlantis geen leger hebben dat tot de wereldtop behoord. Dat het een klein land is doet er niet toe. Israël heeft bijvoorbeeld 7.000.000 inwoners en toch een van de beste legers en geheime diensten ter wereld. Het gaat meer over de verdeling van de uitgaven van de regering.

Dan kun je nog zeggen dat deze dingen te veel inbreuk maken op de echte wereld. Maar kun je niet zeggen dat Atlantis ook gewoon een onderdeel van de wereld is? Wel een fictief continent, maar toch verbinden wij de geschiedenis van onze landen met die van de rest van de wereld (kolonisatie e.d.). Waarom dan niet het heden? Als Carthamië een bondgenoot van de VS is, dan kunnen ze best vechten in Afghanistan.
Laconia: forum en kaart
Enavesië: forum en kaart

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Snelwegfreak » za 18 aug 2012, 01:39

Dát kan wel, maar de manier waarop het hier ging en beschreven werd vond ik erg overdreven en onrealistisch. Alsof Carthamia alles zelf deed en zelf een van de grootste terroristen uitschakelde. Als hij inderdaad gezegd had dat een onderdeel van de Carthaamse Special Forces in samenwerking met de Amerikanen en Britten wat mijn part, de operatie(s) had(den) uitgevoerd, was het al een stuk realistischer geweest.

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » za 18 aug 2012, 01:43

Koen schreef:Ik wil me wel even mengen in deze discussie. Waarom zou een land van Atlantis geen leger hebben dat tot de wereldtop behoord. Dat het een klein land is doet er niet toe. Israël heeft bijvoorbeeld 7.000.000 inwoners en toch een van de beste legers en geheime diensten ter wereld. Het gaat meer over de verdeling van de uitgaven van de regering.

Dan kun je nog zeggen dat deze dingen te veel inbreuk maken op de echte wereld. Maar kun je niet zeggen dat Atlantis ook gewoon een onderdeel van de wereld is? Wel een fictief continent, maar toch verbinden wij de geschiedenis van onze landen met die van de rest van de wereld (kolonisatie e.d.). Waarom dan niet het heden? Als Carthamië een bondgenoot van de VS is, dan kunnen ze best vechten in Afghanistan.
Ik geef je daarin gelijk aangezien het dom zou zijn mocht er behalve dan in de kolonieperiodes nooit nog gecommuniceerd worden met de buitenwereld. Tenzij je natuurlijk Atlantis verhuist naar pakweg Mars of Alpha Ceuntari. Dan kan dat maar Atlantis ligt in de Atlantische Oceaan (Duh!) op een drukbevaren route tussen Europa, Afrika, Amerika, Noordpool, Zuidpool. Dus dan zou het toch zonde zijn dat de Atlantiaanse landen zich afschermen van de wereld want op zo'n toplocatie valt met internationale contacten geen kilo's geen tonnen maar containers geld en goederen mee te rapen. Zo is Carthamië Economisch groot geworden.

En over dat voorbeeld met Israel. Mijn land zal zelfs ongeveer diezelfde kaap van 7.000.000 inwoners halen misschien zelfs meer en Carthamië heeft een sterk leger omdat met de hele Soviet-heisa in Balinica aan het einde van de 70's. Moest Carthamië zich herbewapenen voor het geval de Russen uit waren op de Erts en Olie rijke Bolangers.
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Snelwegfreak » za 18 aug 2012, 01:52

^^ Dat is allemaal wel zo. Maar enfin, mijn mening is ondertussen wel duidelijk. Succes verder Katherman111, ik zal je niet meer lastig vallen ;)

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » za 18 aug 2012, 01:58

Dat doe je heus niet hoor je geeft je mening en advies en ik heb niks liever
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Snelwegfreak » za 18 aug 2012, 02:17

Dat zal ik ook wel blijven doen hoor ;) Maar goed, nu schnell terug on-topic! :B

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door TBR » za 18 aug 2012, 09:49

Dus Carthamië is dus betrokken bij de NAVO, en bij een van de grootste, langste en meest uitzichtloze conflicten van de moderne tijd? Als Carthamië zo close is met Amerika dan zaten ze misschien ook in Irak?
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » za 18 aug 2012, 13:12

Nee. Voor Irak is indertijd gepast omdat met de info die men toen wist er te weinig info was dat Hussein Massavernietigingswapens bezat en ook geen banden met Osama Bin Laden en zijn Al-Qaida. Ook dacht men dat dit niet echt zou kunnen aangezien de denkwijzes van Bin Laden en Hussein uiteen gaan de een wilt Fundamentalistische Islam terwijl de andere een Dictatuur nastreeft zonder Fundamentalistische Islam

En De Oorlog in Afghanistan, op dit moment is dit officieel nog maar een Vredesmissie van de NAVO en geen heuse oorlog. In de praktjk echter zal het wel ergens daartussen in liggen
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door TBR » za 18 aug 2012, 22:23

Voor de inwoners is het wel oorlog genoeg!
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » zo 19 aug 2012, 00:28

Dat is het jammer genoeg zeer zeker.
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Snelwegfreak » zo 19 aug 2012, 03:19

Maar is de bevolking het er wel mee eens dat er zoveel wordt gevochten in het buitenland? En is er zoiets als een dienstplicht? Lijkt me niet erg leuk voor de bevolking. Die zullen bij de volgende verkiezingen niet meer op de huidige regering stemmen lijkt mij...

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » zo 19 aug 2012, 12:33

Het grootste deel van de bevoking is het ermee eens dat er een vredesmissie/oorlog (zoek het zelf maar uit in die mierennest) is in Afghanistan aangezien 9/11 de bevolking zeer hard heeft aangegrepen en ook het leed van mensen in Dictatoriaal bestuurde staten zoals Afghanistan. Natuurlijk komt er door een machtsverandering niet opeens rijkdom en iedere buurtweg zijn eigen Beverly hills, maar Carthamië donneert wel veel geld aan de ontwikkelingshulp in Afghanistan en zendt ook hulpmensen uit naar Afghanistan die hier en daar hospitalen oprichtten om de lokale bevolking Medisch te helpen.
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door TBR » zo 19 aug 2012, 17:20

Ik denk niet dat de Afghanen al van hun dictatuur af zijn, maar ik ga dit onderwerp hierna laten rusten
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » zo 19 aug 2012, 19:24

HAFRABAisfun schreef:Ik denk niet dat de Afghanen al van hun dictatuur af zijn, maar ik ga dit onderwerp hierna laten rusten
Dat is zo maar daar can Carthamië niet veel aan doen he :(
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » zo 19 aug 2012, 21:22

Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten