[CAR] Archief

Carthamian Federation

Moderator: Kathor

Koen
Geoficticus
Berichten: 1429
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
Locatie: Zuid-Holland

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door Koen » vr 27 jul 2012, 20:43

katherman111 schreef:Ik vind het geen overkill maar ik wil niet met een jarenlange Stalemate zitten in Zuid-Carthamië want dat is slecht voor de economie, toerisme en het land in het algemeen. Daarbij hoe langer de oorlog duurt hoe meer doden onder de bevolking.
Dat gaat met dit soort machtsvertoon toch gebeuren. Helaas, maar Laconia geeft toch echt een negatief reisadvies naar Carthamië.
katherman111 schreef:Afghanistan moet vechten tegen de Taliban in eigen land en toch zit men daar al meer als 10 jaar met net geen miljoen NAVO en VN troepen en nog is de Taliban actief.
Er is natuurlijk een verschil tussen een land verdedigen en een land zo groot als Frankrijk volledig proberen te verlossen van een terroristische groepering. Duitsland heeft Nederland ook nooit alle verzetsleden in Nederland opgepakt of alle Joden gedeporteerd.
katherman111 schreef:Ik ben niet begonnen met de oorlog maar Balinica en Balinica heeft me zo ver gekregen om mee te doen. Daarbij vind ik persoonlijk toch dat er al redelijk wat info opstaat
Jullie zijn wel de nieuwste twee landen en het is al meteen oorlog.
Laconia: forum en kaart
Enavesië: forum en kaart

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door Kathor » vr 27 jul 2012, 23:37

Koen schreef:
katherman111 schreef:Ik vind het geen overkill maar ik wil niet met een jarenlange Stalemate zitten in Zuid-Carthamië want dat is slecht voor de economie, toerisme en het land in het algemeen. Daarbij hoe langer de oorlog duurt hoe meer doden onder de bevolking.
Dat gaat met dit soort machtsvertoon toch gebeuren. Helaas, maar Laconia geeft toch echt een negatief reisadvies naar Carthamië.
^^ Vrij normaal het land zit bijna in een conflict.
Koen schreef:
katherman111 schreef:Afghanistan moet vechten tegen de Taliban in eigen land en toch zit men daar al meer als 10 jaar met net geen miljoen NAVO en VN troepen en nog is de Taliban actief.
Er is natuurlijk een verschil tussen een land verdedigen en een land zo groot als Frankrijk volledig proberen te verlossen van een terroristische groepering. Duitsland heeft Nederland ook nooit alle verzetsleden in Nederland opgepakt of alle Joden gedeporteerd.
^^ Je moest wel eerst het verzet en de joden vinden om ze te kunnen deporteren he. Tenslotte liepen ze niet met Naambordjes "ik zit bij het verzet rond" (ok de Davidsster was er dan wel maar toch als je onderdook dan kwam je niet op straat)
Laatst gewijzigd door Kaaiman op ma 30 jul 2012, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Antwoorden buiten de citaten gezet
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door Kathor » za 28 jul 2012, 00:12

The Daily Carthamian Online schreef:Peace!
Bergergracht - Fantastisch nieuws van het diplomatisch front. Vanavond is er een akkoord gekomen tussen de VN, Carthamie en de NAVO tegenover Balinica. Het machtsvertoon en de oorlogsdreiging zal stoppen in de regio en de troepen van de CFAC keren terug naar huis. De Carthamers in de Balinicaanse gulag worden onmiddelijk vrijgelaten en er word een schadevergoeding van 1 miljoen Carthamers uitbetaald worden aan ieder familielid van de overleden Carthaamse slachtoffers (tot aan de grootouders) in dezelfde gulag. De regering van nationale eenheid is opgegeven en de rust kan terugkeren. De Evacuatiezone is officieel gesloten en de inwoners keren terug naar huis. Dit zorgt wel voor file's op de A2, A1, R0 en N34, maar dat geeft voor een keer niet.

Verslaggeving Tim O'hara
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Koen
Geoficticus
Berichten: 1429
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
Locatie: Zuid-Holland

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door Koen » za 28 jul 2012, 23:44

Fijn dat het vrede blijft! :D Maar wel jammer dat een deel van je land voor niets is geëvacueerd.
katherman111 schreef:
Koen schreef:
katherman111 schreef:Afghanistan moet vechten tegen de Taliban in eigen land en toch zit men daar al meer als 10 jaar met net geen miljoen NAVO en VN troepen en nog is de Taliban actief.
Er is natuurlijk een verschil tussen een land verdedigen en een land zo groot als Frankrijk volledig proberen te verlossen van een terroristische groepering. Duitsland heeft Nederland ook nooit alle verzetsleden in Nederland opgepakt of alle Joden gedeporteerd.
^^ Je moest wel eerst het verzet en de joden vinden om ze te kunnen deporteren he. Tenslotte liepen ze niet met Naambordjes "ik zit bij het verzet rond" (ok de Davidsster was er dan wel maar toch als je onderdook dan kwam je niet op straat)
Dat is ook de vergelijking die ik maak. Jij wil je land met een overmacht verdedigen, terwijl de Taliban in Afghanistan en de Joden en verzet in de Tweede Wereldoorlog gevonden moesten worden. Bij het volledig uitkammen van deels vijandig gebied zijn natuurlijk veel meer troepen nodig dan het verdedigen van je eigen land.

Dit is de enige overeenkomst die ik wil maken tussen de Taliban enerzijds en de Joden en verzetsstrijders anderzijds. Qua goed en kwaad is er natuurlijk een enorm verschil tussen beiden.

Verder over het motto van het land. Dat klink meer als een tijdelijke reclameslogan dan een permanent motto.
Laconia: forum en kaart
Enavesië: forum en kaart

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door Kathor » zo 29 jul 2012, 00:07

Tja veiligheid voor alles he

Motto: Oei, ik vind dat eigenlijk wel grappig dat je dat nu zegt ik zal is proberen een ander te zoeken
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door Kathor » zo 29 jul 2012, 02:27

http://www.majhost.com/gallery/katherma ... je_png.png

Dit is de Carthaamse Nummerplaat. de eerste twee cijfers is de code van de provincie waar het Voertuig vandaan is.

De overige letters en cijfers zijn willekeurig maar wel komen er eerst 3 letters en dan 3 cijfers
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door Kathor » zo 29 jul 2012, 22:41

Cultuur heeft een kleine update ondergaan
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door Kathor » zo 29 jul 2012, 23:19

The Daily Carthamian Online schreef:We were ready
Bergergracht - Zopas heeft de regering een verklaring gedaan over de hele heisa van de afgelopen dagen. Opmerkelijk was dat de Carthamers bijna zelf het eerste schot hadden afgevuurd. Met de opsluiting van de 150 Carthamers in de Balinicaanse Gulag werden een 30'tal Carthamia's Finest (Bijnaam voor de Carthamian Elite Armed Corps) opgeroepen om een reddingsactie uittevoeren. Samen met nog 20 leden van de Force Recon van de 13th MEU van de USMC moest men een reddingsactie uitvoeren in Balinica om de Carthamers te bevrijden. Het plan zou zoals volgt in werking zouden moeten zijn getreden.

22:00 AC-130 gevechtsvliegtuig stijgt op boven Berg Airforce Base en vliegt boven Zuid-West Carthamië.
22:10 CEAC en FR Troepen worden met een 10 tal helikopters VAN RUSSISCHE MAKELIJ (belangrijk omdat deze dan door de radar kunnen omdat zij kunnen verward worden met NK of cubaanse helikopters) vervoerd naar Ponteverde al mar. In deze heli's zitten zwaarbewapende elite soldaten en ook nog enkele kratten met Pistolen en lichte wapens om de Mannelijke Carthamers mee te kunnen bewapenen. om zo zich een weg te schieten tot de heli's en dan wegwezen.

22:20 Aankomst in PaM
22:30 overmeestering eerste bewakers.
22:45 bevrijding Carthamers uit Cellen
23:00 vertrek helikopters Gulag.
22:20 - 23:00 AC-130 controleert de omgeving rond Ponteverde al Mar en zou elke Tank, Jeep of legereenheid aan flarden schieten die richting de Gulag rijdt.
23:00 Helikopters en AC130 keren terug naar Berg.

Echter werd om 21:00 besloten om vrede te tekenen en werden de Carthamers onmiddelijk vrijgelaten.

Verslaggeving: Tim O'hara
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door Kathor » ma 30 jul 2012, 23:19

Hier stond (slechte) bewegwijzering. De verbeterde versies zijn integraal terug te vinden op pagina 7
Laatst gewijzigd door Kathor op do 30 aug 2012, 17:47, 8 keer totaal gewijzigd.
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door sirdanilot » di 31 jul 2012, 16:53

EEn goed beginnetje, maar er moet nog wat gebeuren qua standaardisatie. Zo zou ik alle lijntjes even dik maken en slechts één kleur blauw gebruiken (van wegnummer en afritnummer), in plaats van lijntjes van verschillende dikte en verschillende kleuren blauw. Ook vraag ik me af of die pijl wel duidelijk is maar da's natuurlijk ook voor een deel persoonlijke smaak. Verder is de officiële SI afkorting van de meter 'm' en niet 'M', maar goed dat is natuurlijk maar een klein detail.


Kortom: ik kan er nog niet veel van zeggen totdat je meer borden afhebt :)

Probeer trouwens Inkscape te gebruiken (googlen, dan kun je een gratis versie downloaden, het is freeware). Het is in het begin lastig, maar daarna werkt het veel sneller en beter dan paint. Je kunt wat borden downloaden die door anderen zijn gemaakt hier.

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door Kathor » di 31 jul 2012, 18:01

Ik gebruik inkscape...

De lijntjes? bedoel je de witte randen aan de zijkant van mijn Bord?

Ook snap ik niet hoe jullie in Inkscape die Lijnen krijg met de pijl naar boven en dan die pijl die afslaat met dan alle bestemmingen als je de snelweg afslaat?
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door Kathor » do 02 aug 2012, 14:05

The Daily Carthamian schreef:Earthquake with magnitude 5.9 hits Sinderia Province
Bergergracht - Vannacht om 2:37 heeft de aarde zwaar getrild in de provincie Sinderia. De schok was te voelen tot in Nova Hollandia, Balinica, Tysië, Oostelijk Atlantidië en Zuid-West Europa. In de regio komen wel vaker aardbevingen voor maar van deze kracht worden er slechts zelden gevoeld. Enkele wegen in de regio zijn beschadigd en de stellingen van de A95 snelweg in aanbouw zijn ook deels beschadigd. Door een constructiefout in combinatie met de beving is echter een brug van de A95 over de Mandel ingestort. Dit sloot de Mandel volledig af waardoor de oevers van de Mandel overstroomde en enkele huizen aan de oever blank kwamen te staan.

Sinderia
De provinciehoofdstad Sinderia heeft weinig schade ondervonden. Dit komt deels door de gebouwen die aardbevingsbestendig worden gebouwd. Er is echter wel schade aan de oude binnenstad waar hier en daar gebouwen scheuren vertonen of dakpannen naar beneden kletterden. Ook zijn hier en daar autovensters gebarsten of geraakt door vallend puin. Op het platteland zijn hier en daar stallen of kippenhokken ingestort waardoor er vee en kippen omkwamen.

Mijnramp
Op het moment dat de beving gebeurde was men in de mijn onder de Mount Sinderia zopas de shiften aan het wisselen was. Echter stortte een traject van 500 m tussen de ingang en de mijn in waardoor deze mijnkompels bevangen raakte onder het puin. 3 mensen konden optijd wegrennen en waren uit de mijn toen het dak instortte over de 10 andere kompels die daar stonden zijn er nog 6 vermist, 2 gewond en 2 overleden. Ook waren nog een veertigtal kompels aan het hakken. Zij zijn naar alle waarschijnlijkhijd nog in leven maar zijn wel ingesloten. Het verwijderen van het puin zou nog enkele dagen duren. In de tussentijd moeten de 40 mijnkompels zich voeden met koekjes en drankjes die in de prefab-cafetaria liggen in de mijn. Echter zou men ook via een oude mijnschacht eten kunnen droppen (deze mijnschacht was een groot gat met een huisje boven). Men kan ook hierdoor de Mijnkompels bevrijden.

Schadekost
De Schadekost wordt geschat op ongeveer 10 miljoen Carthamers. Echter weet men de kost niet volledig van hoeveel de reddingsactie in de Sinderia Bauxiet mijn zou kosten. De beving heeft vanmorgen het statuut van natuurramp gekregen en word daardoor vergoed door het CBND (Carthamian Bureau for Natural Disasters).

Verslaggeving: Jan Erton
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door Kathor » vr 03 aug 2012, 16:31

The Daily Carthamian schreef:Mining Disaster!
Bergergracht - De 40 mijnkompels die vastzitten in de Mount Sinderia Bauxiet Mine mijn zijn nog altijd niet bevrijd. Ondertussen is het aantal slachtoffers in de mijn al gestegen naar 8 doden, 2 zwaar gewonden, 1 licht gewonde en nog altijd 1 vermiste. Er is zopas een radiocontact gemaakt met de mijnwerkers in de mijn door dat zij zich naar een oude luchtschacht begaven uit de 19de eeuw dat een groot gat is met een "hutje" boven. Hierdoor konden de radiosignalen tot vlak eronder in de mijn geraken. Volgens het hoofd van de groep kompels zouden 2 mensen ernstig gewond zijn en beginnen de zwavelgassen uit de onderste compartimenten zich optestapelen waardoor explosiegevaar stijgt met het uur. Een plan is opgemaakt om de mijnkompels te bevrijden via dezelfde oude luchtschacht. maar deze luchtschacht is een 100 meter diep en de voorbereiding zal nog enkele dagen duren om een soort liftje te maken waardoor de mijnwerkers kunnen bevrijd worden. intussen word er via kleine parachutes eten, drank, medicijnen en zaklantaarns gedropt. De afbraak van het hutje is begonnen zodat er genoeg licht de mijn in kan vallen zodat er zo weinig mogelijk vuur moet aangestoken worden wat in combinatie met de zwavelgassen voor een ramp kan zorgen. men vermoed dat men binnen 2 dagen kan beginnen met de redding en de redding zelf zou een paar uur duren.

Verslaggeving: Tina Blankers
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republiek Carthamië

Bericht door Kathor » za 04 aug 2012, 16:49

The Daily Carthamian schreef:Death Toll Sinderia Earthquake rises to 11
Bergergracht - De dodentol van de aardbeving van donderdag is gestegen naar 11. Zopas heeft men een laatste vermiste in de Mount Sinderia Bauxiet mijn dood teruggevonden tussen het puin en is ook bekend geraakt dat tijdens de aardbeving een stal is ingestort te Marker waar op dat moment 2 boeren aan het werken waren. Zij konden niet tijdig vluchten en werden bevangen door het puin. Dit brengt de dodentol op 11 van de aardbeving die ons donderdag raakte.

Mijnramp
Het reddingstoestel zal vanavond al in gebruik kunnen genomen worden om de Mount Sinderia Bauxiet mijn mijnkompels terug boven te krijgen. Deze waren in de val gelopen tijdens de aardbeving en konden geen kant meer op. Eerst worden de zwaar gewonden naar boven geheven en vervolgens de lichter gewonden tot tenslotte de gezondste.

Commotie
De Eigenaar van de mijn, Carthsteel ligt onder vuur omdat de mijn niet zou mogen hebben bezwijken tijdens de 'lichte' aardbeving. Men denkt dat de financiële problemen van de afgelopen maanden binnen het bedrijf te maken zou hebben met de ramp, waardoor er slechtere of minder gestuttingen worden gebruikt. Echter is men nog niet zeker of het aan dit zou gelegen hebben. Carthsteel heeft nog altijd geen persmededeling gedaan over de ramp in één van hun mijnen.

Verslaggeving: Jan Erton
Laatst gewijzigd door Kathor op za 04 aug 2012, 18:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Snelwegfreak » za 04 aug 2012, 18:02

Ai, dat is niet zo mooi! De gedachten van Benjiland gaan uit naar de slachtoffers en hun families. Als Carthamia hulp nodig heeft, dan is Benjiland beschikbaar die hulp te geven.

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » za 04 aug 2012, 18:25

Snelwegfreak schreef:Ai, dat is niet zo mooi! De gedachten van Benjiland gaan uit naar de slachtoffers en hun families. Als Carthamia hulp nodig heeft, dan is Benjiland beschikbaar die hulp te geven.
De Carthaamse Regering bedankt het aanbod van Benjiland maar wijst het af aangezien alles piekfijn verloopt en vermoedelijk vannacht de eerste mijnwerkers terug boven zijn.
Laatst gewijzigd door Kathor op zo 05 aug 2012, 00:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kaaiman
Geoficticus
Berichten: 2062
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 15:37
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kaaiman » za 04 aug 2012, 23:05

Wat mij betreft besteed je iets* meer aandacht aan de ontwikkeling van het land zelf in plaats van de bijzaken zoals oorlogen en rampen. :idea:

* understatement...
Atlantidië op Atlantis, Geopoeia en op de kaart.

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » za 04 aug 2012, 23:51

Op dit moment ben ik anders toch veel bezig met de bijzaken zie conflict met Balinica, Aardbeving en mijnramp.
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door TBR » zo 05 aug 2012, 12:00

Ja, maar ik denk dat Kaaiman bedoelt dat je daar minder tijd aan moet besteden en meer aan de ontwikkeling van Carthmaië op zich. Ik zou pas later de nadruk leggen op nieuwsberichten en krantenartikels en eerst dingen over onderwijs, politieks, cultuur, religie, geografie, etc... uitwerken en dan pas beginnen met de actualiteit. We weten eigenlijk nog niet zo heel veel over Carthamië.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » zo 05 aug 2012, 12:02

Ok gewoon omdat me hetzelfde werd gezegd nog niet zo lang geleden maar dan de rollen omgekeerd
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kaaiman
Geoficticus
Berichten: 2062
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 15:37
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kaaiman » zo 05 aug 2012, 12:41

Ik heb inderdaad gezegd dat je misschien wel wat (te) hard van stapel liep bij de ontwikkeling van je hoofdzaken Dat betekent zeker niet dat ik vind dat je dan maar te hard van stapel moet lopen met de bijzaken, want dat is nog minder relevant wat mij betreft.

Wat ik graag zou zien, is dat je goed over dingen nadenkt voor je ze op dit forum pleurt. Uiteraard mag je wel proefballonnetjes op dit forum zetten om reacties van anderen te vragen, bijvoorbeeld door er 'onder voorbehoud' of zoiets bij te zetten, maar denk zaken goed uit en ga er dan pas op verder bouwen.

Geloof me, niets is in een latere fase van geofictie zo frustrerend als het achteraf constateren dat zaken eerder onlogisch zijn bedacht.
Atlantidië op Atlantis, Geopoeia en op de kaart.

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » zo 05 aug 2012, 21:09

Ik heb dankzij wat tips van Mandelsoft begonnen met het zwaar verbeteren van mijn bewegwijzering in de tussentijd van mijn grover werk (politiek, infrastructuur, kaart)
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » ma 06 aug 2012, 22:35

Ik heb al wat standpunten van de belangrijkste partijen en het parlement op de eerste post gezet
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door TBR » ma 06 aug 2012, 22:59

Wat bedoelt de Communist Party met als standpunt: "iedereen gelijk voor de wet"? I s in Carthamië dan niet iedereen gelijk voor de wet?
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Kathor
Geoficticus
Berichten: 2071
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 14:52

Re: [CAR] Republic of Carthamia

Bericht door Kathor » di 07 aug 2012, 13:07

HAFRABAisfun schreef:Wat bedoelt de Communist Party met als standpunt: "iedereen gelijk voor de wet"? I s in Carthamië dan niet iedereen gelijk voor de wet?
Ik bedoel eerder dat men de standen in Carthamië wilt verwijderen of het verschil verkleinen tussen de standen. een voorbeeld is dat rijke mensen als zij een misdaad begaan borg kunnen betalen en de normale tot arme persoon niet. de CCP wil de borg verwijderen.
Aena te onða teya flu|leya Aena te onða teya flulleya

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten