Wit op groen: snelweg
Zwart op geel: hoofdweg
Zwart op wit: onderliggend wegennet
De borden zijn hier overigens niet op schaal afgebeeld. De snelwegbewegwijzering is groter dan die van niet-snelwegen.
Knooppunt in Fortiporta tussen snelwegen 1 en 3. De middelste strook is voor zowel links als rechtsaf op z'n Deens. /|\ Dumara is de internationaal bewegwijzerde snelweg (nog deels in aanbouw) tussen Neu Hafental in Hochmark naar Urbalongi in Sustulië.

Boven: rijdend op snelweg 3 in oostelijke richting.
Midden: rijdend op snelweg 1 in noordelijke richting (eindpunt).
Onder: rijdend op snelweg 3 in westelijke richting.
T-splitsing tussen (voormalige) hoofdweg 3 en hoofdweg 25.

Linksboven: rijdend op hoofdweg 3 in oostelijke richting.
Rechtsboven: rijdend op hoofdweg 3 in westelijke richting.
Onder: rijdend op hoofdweg 25 in noordelijke richting, naar het einde van de weg.
De overgang van hoofdweg 2 naar snelweg 2 ter hoogte van de T-splitsing met hoofdweg 26.

Linksboven: rijdend op snelweg 2 in zuidoostelijke richting, naar het einde van de snelweg.
Rechtsboven: rijdend op hoofdweg 2 in noordwestelijke richting, naar het begin van de snelweg.
Onder: rijdend op hoofdweg 26 in westelijke richting, naar het einde van de weg.
Afrit 9 van snelweg 4, in noordoostelijke richting. Afritnummering is in 2006 ingevoerd en wordt standaard bijgeruiterd.

Boven: 0 m
Midden: 500 m
Onder: 1000 m
Sustulische portaalbewegwijzering bij het typisch Sustulische knooppunt met de snelwegen 1 en 4.

Snelweg 1 liep nog een tijdje rechtdoor de stad Harena in, maar een gedeelte van de nieuwe rondweg (onderdeel van route 1) is al klaar. Voor het volgen van route 1 kon je echter nog beter de stad in, terwijl verkeer dat naar route 5 wil alvast beter een stukje rondweg kon gebruiken. De inprikker wordt omgenummerd naar 4 als de rondweg klaar is.
En tussentijds kreeg je dus dit:
