Atlantistop 2014

Internationale betrekkingen tussen meerdere landen
Gebruikersavatar
Dulminis
Moderator
Berichten: 1149
Lid geworden op: ma 23 sep 2013, 17:29
Locatie: Lëtzebuerg / Luxemb(o)urg (L)
Contacteer:

Re: Atlantistop 2014

Bericht door Dulminis » vr 25 apr 2014, 08:24

Er zijn al een poosje geen reacties meer geweest t.a.v. de te bespreken onderwerpen. Waar en wanneer vindt de top plaats?
Onex́o uǵȯnan ėbȯ xėzėk ocilhenśek v́egėnśeǵon
Woja̰ plodjṵ bḭ cjuwir ḭ wikoles u irkes pur
Mae'r afon orau yn y llygaid y geifr bach


(Le meilleur fleuve se trouve dans les yeux des petites chèvres)

Topuser
Berichten: 184
Lid geworden op: vr 27 sep 2013, 16:38

Re: Atlantistop 2014

Bericht door Topuser » vr 25 apr 2014, 10:09

Dulminis schreef:Er zijn al een poosje geen reacties meer geweest t.a.v. de te bespreken onderwerpen. Waar en wanneer vindt de top plaats?
3e dinsdag van juni en de daarop vokgende woensdag was het voorstel.
De top vindt plaats in Berm (Uneta).

Gebruikersavatar
Matt
Beheerder
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 15:55

Re: Atlantistop 2014

Bericht door Matt » vr 25 apr 2014, 18:11

Die data lijken mij wel geschikt. Ik kan er als Forumgebruiker helaas niet bij aanwezig zijn, want dan ben ik op vakantie.
"Maar daarna kwamen er desastreuze aardbevingen en vloeden; en in één dag en nacht [...] verdween het eiland Atlantis in de dieptes van de zee."
- P
LATO (TIMAEUS/CRITICAS)

Gebruikersavatar
Dulminis
Moderator
Berichten: 1149
Lid geworden op: ma 23 sep 2013, 17:29
Locatie: Lëtzebuerg / Luxemb(o)urg (L)
Contacteer:

Re: Atlantistop 2014

Bericht door Dulminis » za 26 apr 2014, 09:25

De discussie over wat er op die top besproken wordt hoeft natuurlijk niet per se op de dagen zelf plaats te vinden. Maar het is wel een mooie doodlijn om alles op die dagen klaar te hebben, zodat wie dat wil daar ongeveer simultaan over kan berichten. Dan hebben we nog iets meer dan een maand :)
Onex́o uǵȯnan ėbȯ xėzėk ocilhenśek v́egėnśeǵon
Woja̰ plodjṵ bḭ cjuwir ḭ wikoles u irkes pur
Mae'r afon orau yn y llygaid y geifr bach


(Le meilleur fleuve se trouve dans les yeux des petites chèvres)

Topuser
Berichten: 184
Lid geworden op: vr 27 sep 2013, 16:38

Re: Atlantistop 2014

Bericht door Topuser » vr 06 jun 2014, 15:59

Dulminis schreef:De discussie over wat er op die top besproken wordt hoeft natuurlijk niet per se op de dagen zelf plaats te vinden. Maar het is wel een mooie doodlijn om alles op die dagen klaar te hebben, zodat wie dat wil daar ongeveer simultaan over kan berichten. Dan hebben we nog iets meer dan een maand :)
Moeten we dan niet binnenkort beginnen? Over anderhalve week is het alweer zo ver.

De 5 onderwerpen waar de top over zal gaan:
1. Verbeteren onderlinge betrekkingen
2. Terrorismebestrijding
3. Privacy en internetveiligheid
4. Meer vrijhandel
5. Economische crisis/samenwerking

Ik stel voor te beginnen met het meest gewilde onderwerp: het verbeteren van de onderlinge betrekkingen. Meer vrijhandel en economische crisis/samenwerking zou ik op één dag zetten, omdat hiervoor waarschijnlijk de ministers van economische zaken komen, want dan zouden die eventueel na de eerste dag weer weg kunnen. Die zou ik op dezelfde dag doen als de onderlinge betrekkingen, omdat ze ook veel te maken hebben met de onderlinge betrekkingen.
Dan wordt er woensdags vergaderd over de onderwerpen terrorismebestrijding en privacy & internetveiligheid. Dan kan de woensdag worden afgesloten met het tekenen van de verdragen en een grote persconferentie.

Ik stel voor de discussies niet in dit topic maar in een een speciaal Atlantistop 2014-discussietopic te voeren. Dit om het topic overzichtelijk te houden.
Overigens vraag ik me wel af wat we willen gaan bespreken bij het verbeteren van de onderlinge betrekkingen?

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 8 gasten