[IST] Insterburg

Landen uit de Zandbak die langer dan een half jaar niet voldoende doorontwikkeld zijn
Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: [IST] Insterburg

Bericht door MandelSoft » do 25 jun 2015, 14:45

Imaginië is daarmee nog steeds qua oppervlakte het kleinste land van Atlantis met ongeveer 700 km². Istenburg-stad zelf heeft echter bijna drie maal zo veel inwoners als het al vrij dicht-bevolkte Imaginië.
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Lars
Geoficticus
Berichten: 581
Lid geworden op: vr 28 dec 2012, 12:26
Locatie: [NED] Terborg

Re: [IST] Insterburg

Bericht door Lars » do 25 jun 2015, 15:04

^^ Dit kan best. Insterburg heeft 5,6 miljoen inwoners en is zoals Maarten al zei 120 km² groter dan Singapore. Singapore heeft 5,4 miljoen inwoners. Insterburg zal dan inderdaad erg dichtbevolkt zijn, maar het is wel mogelijk.
[EDU] Demokratiske Republyke Eduko [NRV] Tér Eqín Nerivaní • [script="gazuri"]Neraflara ga Lara Gazurtoseti[/script]

Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 22
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 07:41
Locatie: [DEU] Hagen (Westf.)

Re: [IST] Insterburg

Bericht door Simon » do 25 jun 2015, 15:17

TzM23 schreef:^^

Ich meine Straßen für Privatverkehr ja, denn du hast die öffentlichen Verkehrsmitteln gut ausgeschrieben und bei Kleinstaadten wäre es nicht fremd wenn es keinen Privatverkehr geben dürfte, denn es manchmal dafür zu klein ist.

(Ik bedoel inderdaad wegen voor privéverkeer, want je hebt het openbaar vervoer goed uitgeschreven, en bij dwergstaatjes zou het niet zo vreemd zijn als er geen privéverkeer toegestaan is, omdat het vaak te klein is daarvoor).
Er is privéverkeer, ik zou dat nu schrijven.
Mijn landen:
[IST] Insterburg

Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 22
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 07:41
Locatie: [DEU] Hagen (Westf.)

Re: [IST] Insterburg

Bericht door Simon » do 25 jun 2015, 16:02

Privéverkeer:

In Insterburg bestaat één snelweg, de Autobahn, nabij de grens naar Finoccië, met de Afkorting A. Bovendien zijn er twee autowegen, met de afkortingen B en C.
  • A loopt van de grens te westen van Insterburg via Insterburg en Fischerdorp naar de grens nabij Fischerdorp
  • B loopt van een knoopunt met de A naar Bergdorp
  • C loopt van Dröppelen naar de luchthaven
De anderen straten zijn niet geregeld.
Zoals in Duitsland is er geen maximumsnelheid op de A, op de B en C ligt het bij 120 km/h.

De bewegwijzering volgt nog.
Laatst gewijzigd door Simon op do 25 jun 2015, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn landen:
[IST] Insterburg

Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 22
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 07:41
Locatie: [DEU] Hagen (Westf.)

Re: [IST] Insterburg

Bericht door Simon » do 25 jun 2015, 19:04

De treinverkeer is geupdatet.
Mijn landen:
[IST] Insterburg

Gebruikersavatar
BlaZ
Moderator
Berichten: 1276
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 13:00

Re: [IST] Insterburg

Bericht door BlaZ » do 25 jun 2015, 19:16

Simon schreef:Privéverkeer:

In Insterburg bestaat één snelweg, de Autobahn, nabij de grens naar Finoccië, met de Afkorting A. Bovendien zijn er twee autowegen, met de afkortingen B en C.
  • A loopt van de grens te westen van Insterburg via Insterburg en Fischerdorp naar de grens nabij Fischerdorp
  • B loopt van een knoopunt met de A naar Bergdorp
  • C loopt van Dröppelen naar de luchthaven
De anderen straten zijn niet geregeld.
Zoals in Duitsland is er geen maximumsnelheid op de A, op de B en C ligt het bij 120 km/h.

De bewegwijzering volgt nog.
Bij een bevolkingsdichtheid lijkt me dat een snelweg zonder limiet niet erg realistisch is.

Gebruikersavatar
Maarten
Geoficticus
Berichten: 382
Lid geworden op: wo 01 apr 2015, 16:47

Re: [IST] Insterburg

Bericht door Maarten » do 25 jun 2015, 19:19

Waarschijnlijk ben je Insterburg al weer uit voor je de 120 km/u gehaald hebt :P

Gebruikersavatar
MandelSoft
Geoficticus
Berichten: 1615
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
Contacteer:

Re: [IST] Insterburg

Bericht door MandelSoft » do 25 jun 2015, 23:16

Een paar aanmerkingen:
- Als je een stad hebt van 5 miljoen inwoners heb je aan 1 Autoban niet genoeg. Er zal vast een systeem van snelweg-ringwegen of dwarswegen zijn.
- Ongelimiteerd lijkt mij voor zo'n klein land onhaalbaar. Met die drukte ben je blij als je de 100 km/h al haalt.
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen

Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 22
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 07:41
Locatie: [DEU] Hagen (Westf.)

Re: [IST] Insterburg

Bericht door Simon » vr 26 jun 2015, 14:12

MandelSoft schreef:Een paar aanmerkingen:
- Als je een stad hebt van 5 miljoen inwoners heb je aan 1 Autoban niet genoeg. Er zal vast een systeem van snelweg-ringwegen of dwarswegen zijn.
Mmh, da heb je gelijk, ik zou dat wijzigen.
MandelSoft schreef:- Ongelimiteerd lijkt mij voor zo'n klein land onhaalbaar. Met die drukte ben je blij als je de 100 km/h al haalt
BlaZ schreef:Bij een bevolkingsdichtheid lijkt me dat een snelweg zonder limiet niet erg realistisch is.
Er is geen algemeene maximale snelheid, maar op de meeste wegen is er toch een.
Mijn landen:
[IST] Insterburg

Gebruikersavatar
Kaaiman
Geoficticus
Berichten: 2062
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 15:37
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [IST] Insterburg

Bericht door Kaaiman » vr 26 jun 2015, 14:40

MandelSoft schreef:Een paar aanmerkingen:
- Als je een stad hebt van 5 miljoen inwoners heb je aan 1 Autoban niet genoeg. Er zal vast een systeem van snelweg-ringwegen of dwarswegen zijn.
Niet elke stad is zo rijk aan snelwegen als Madrid of New York. Delhi, Bangkok, Dhaka en Sao Paolo zijn grote steden met relatief weinig snelwegen. :idea:
Wil overigens niet zeggen dat het verkeer ook goed doorstroomt, maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor elke regeringsleider interessant is. Sommige steden hebben zelfs VIP-stroken voor regeringsfunctionarissen (was dat niet in Moskou?), dus wat is het probleem dan nog. ;)
Atlantidië op Atlantis, Geopoeia en op de kaart.

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [IST] Insterburg

Bericht door TBR » vr 26 jun 2015, 15:56

^^ Veel van die steden hebben dan ook brede wegen met parallelwegen en veel ongelijkvloerse kruispunten of keerpunten... Deze heten dan wel niet snelweg maar hebben wel de functie van expresweg of grote doorgaande weg. (Dat is ook de situatie in Palege)
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
BlaZ
Moderator
Berichten: 1276
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 13:00

Re: [IST] Insterburg

Bericht door BlaZ » vr 26 jun 2015, 20:00

TBR schreef:^^ Veel van die steden hebben dan ook brede wegen met parallelwegen en veel ongelijkvloerse kruispunten of keerpunten... Deze heten dan wel niet snelweg maar hebben wel de functie van expresweg of grote doorgaande weg. (Dat is ook de situatie in Palege)
Precies, dat zie je ook veel hier in Mexico.

5de Febrero hier in Querétaro is ook geen snelweg maar wel uitgevoerd met 2-3-3-2 rijbanen ongelijkvloers.

Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 22
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 07:41
Locatie: [DEU] Hagen (Westf.)

Re: [IST] Insterburg

Bericht door Simon » ma 29 jun 2015, 10:22

Lars heeft een spoorkaart voor Insterburg getekend, bedankt! :D :d

http://atlantisgeo.nl/viewtopic.php?f=8 ... 346#p24346

En ik heb de treincategoriën gewijzigd, er zijn nu alleen S- en R-treinen, de D-treinen zijn vervangen door R-treinen.
Mijn landen:
[IST] Insterburg

Gebruikersavatar
BlaZ
Moderator
Berichten: 1276
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 13:00

Re: [IST] Insterburg

Bericht door BlaZ » ma 29 jun 2015, 16:15

Simon schreef:Lars heeft een spoorkaart voor Insterburg getekend, bedankt! :D :d

http://atlantisgeo.nl/viewtopic.php?f=8 ... 346#p24346

En ik heb de treincategoriën gewijzigd, er zijn nu alleen S- en R-treinen, de D-treinen zijn vervangen door R-treinen.
Is er ook een metronetwerk? De blauwe lijn lijkt me vooral erg handig, een soort ringbaan.

Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 22
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 07:41
Locatie: [DEU] Hagen (Westf.)

Re: [IST] Insterburg

Bericht door Simon » do 02 jul 2015, 18:48

BlaZ schreef:
Simon schreef:Lars heeft een spoorkaart voor Insterburg getekend, bedankt! :D :d

http://atlantisgeo.nl/viewtopic.php?f=8 ... 346#p24346

En ik heb de treincategoriën gewijzigd, er zijn nu alleen S- en R-treinen, de D-treinen zijn vervangen door R-treinen.
Is er ook een metronetwerk? De blauwe lijn lijkt me vooral erg handig, een soort ringbaan.
Maar natuurlijk is er een groot metronetwerk, net zo een groot tram- en trolleybusnetwerk maar ik moet dat nog verzinnen.
Mijn landen:
[IST] Insterburg

Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 22
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 07:41
Locatie: [DEU] Hagen (Westf.)

Re: [IST] Insterburg

Bericht door Simon » do 03 sep 2015, 20:30

Omdat Finoccië binnenkort bij het project gaat en ik mijn land niet meer uit heb gewerkt zal Insterburg niet meer bij Finoccië liggen. Ik zal binnenkort ook niet meer uitwerken omdat ik het druk heb :)
Mijn landen:
[IST] Insterburg

Gebruikersavatar
Kaaiman
Geoficticus
Berichten: 2062
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 15:37
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [IST] Insterburg

Bericht door Kaaiman » vr 04 sep 2015, 07:56

Betekent dit dat Insterburg naar Overwoekerd verplaatst moet worden?
Atlantidië op Atlantis, Geopoeia en op de kaart.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten