[PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Landen uit de Zandbak die langer dan een half jaar niet voldoende doorontwikkeld zijn
Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door SjorsB » do 11 feb 2016, 11:03

Ik ben het met jullie eens, de Irənə zou nu logischerwijs dat dal ernaast instromen. Ik heb besloten in de volgende versie van de kaart de rivier inderdaad westelijk om de Darnast heen te laten lopen, en dan zo dat hij bij het begin van het dal weer op de originele Irənə aansluit. In de volgende versie van de kaart ook meer dorpen nog in de bergen; ook weer niet te veel, want los van de eerder beschreven volksverhuizingen waardoor de bevolking vanuit het hele land vrij sterk in de steden geconcentreerd werd zullen er niet al te veel mensen in dorpen blijven wonen. Ik vermoed dat deze dorpen deels zelfvoorzienend zullen zijn.

Gebruikersavatar
Menno
Berichten: 89
Lid geworden op: za 20 dec 2014, 16:46
Locatie: Amersfoort

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door Menno » do 11 feb 2016, 12:26

SjorsB schreef:In de volgende versie van de kaart ook meer dorpen nog in de bergen; ook weer niet te veel, want los van de eerder beschreven volksverhuizingen waardoor de bevolking vanuit het hele land vrij sterk in de steden geconcentreerd werd zullen er niet al te veel mensen in dorpen blijven wonen. Ik vermoed dat deze dorpen deels zelfvoorzienend zullen zijn.
Dat moet een desolate indruk geven schat ik zo in als je vanuit de buurlanden Fingevoren inrijdt. Allemaal lege dorpen.

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door SjorsB » do 11 feb 2016, 16:22

^^ Ja inderdaad, al is 'zo vanuit het buurland Fingevoren inrijden' niet echt mogelijk.

Gebruikersavatar
BlaZ
Moderator
Berichten: 1276
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 13:00

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door BlaZ » do 11 feb 2016, 20:36

Hekken, landmijnen? Ik neem aan dat je in de desolate gebieden wel gewoon de grens over kunt lopen?

Gebruikersavatar
Dulminis
Moderator
Berichten: 1149
Lid geworden op: ma 23 sep 2013, 17:29
Locatie: Lëtzebuerg / Luxemb(o)urg (L)
Contacteer:

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door Dulminis » do 11 feb 2016, 20:44

^^ The Phingevorian government has this giant "laser" :lol:

Afbeelding
Onex́o uǵȯnan ėbȯ xėzėk ocilhenśek v́egėnśeǵon
Woja̰ plodjṵ bḭ cjuwir ḭ wikoles u irkes pur
Mae'r afon orau yn y llygaid y geifr bach


(Le meilleur fleuve se trouve dans les yeux des petites chèvres)

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door TBR » do 11 feb 2016, 22:01

SjorsB schreef:^^ Ja inderdaad, al is 'zo vanuit het buurland Fingevoren inrijden' niet echt mogelijk.
Handelsverkeer zal toch wel mogelijk zijn? Daarbij zorgen lege achterlanden vaak ook voor schuilplaatsen waar opposanten, rebellen, anarchisten, misdadigers... zich kunnen schuilhouden, waar de wet minder of zelfs niet geldt.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door SjorsB » di 16 feb 2016, 15:42

Ik heb het dan over de lager gelegen gebieden (zoals de grens met Nefen en Daar). In de bergen kan je inderdaad wel gewoon over de grens lopen en is er weinig controle meer. Er zijn wel controleposten langs de wegen in het land zelf die vanuit het buitenland komen. Handelsverkeer wordt wel toegestaan uiteraard, maar dit wordt sterk gecontroleerd.

De grens met Funjamen zal het strengst bewaakt zijn. Deze bestaat uit een rivier (de Lave), met aan de Fingevoraanse zijde een groot hek en continue militaire bewaking. (Hoe dit aan de andere kant van de grens geregeld is is aan Matt.) Ook patrouilleren Fingevoraanse marineschepen in het estuarium van de Lave. Op deze grens wordt eigenlijk ook het handelsverkeer geblokkeerd.

Met Viguros is de grens officieel ook wel aardig gesloten (dit is ook weer erger geworden sinds het conflict in Satoba Akarivata in Viguros). De bewaking is hier echter veel minder omdat het hier om moeilijk begaanbare gebieden gaat, in de bergen. Je kan daar dus gewoon zo de grens over lopen (moet je wel een berg beklimmen) en in het gebergte houdt zich inderdaad ook allerlei gespuis schuil. Er is wel handelsverkeer mogelijk.

Met Nefen en Daar is het wellicht iets opener omdat het historisch gezien misschien een gemeenschappelijke vijand t.o.v. Viguros was, maar dit moet ik nog bedenken.

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door TBR » di 16 feb 2016, 18:20

^^ Dat conflict in Satoba was er al sinds 1976 en trof heel Noord-Viguros, het lijkt me sterk dat dat altijd een invloed heeft gehad. Ik weet niet hoe de relaties zullen zijn, maar Fingevoren lijkt me wel een belangrijke handelspartner gezien de toegang naar de zee, en de slechte bereikbaarheid van Fenjamen.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Matt
Beheerder
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 15:55

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door Matt » wo 17 feb 2016, 08:50

Aan de kant van Fenjamen wordt de grens met Fingevoren ook streng bewaakt. Wellicht dat er in Fenjamen ook een hek staat. Geeft wel een leuk beeld: een river, met aan weerszijden een groot hek. In het estuarium van de Lave zou het best nog wel eens conflicten kunnen opleveren.

Fenjamen heeft reeds de laatste jaren vele vluchtelingen uit Viguros opgenomen. Het zou mij logisch lijken als Viguros dan ook goede banden met Fenjamen zou hebben.
"Maar daarna kwamen er desastreuze aardbevingen en vloeden; en in één dag en nacht [...] verdween het eiland Atlantis in de dieptes van de zee."
- P
LATO (TIMAEUS/CRITICAS)

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door TBR » wo 17 feb 2016, 15:07

^^ Dat hangt ervan af. Het kan net door die vluchtelingenstroom zijn dat de relaties vertroebelden. Daarbij zijn dit voornamelijk Hiwe-vluchtelingen, daar geeft de regering in Hlavég niet veel om.
Fenjamen zal, door de slechte relatie met Seovië, een heel belangrijke handelspartner zijn inderdaad, maar daar zullen de vluchtelingenstromen niet veel aan veranderd hebben. Ook met Fingevoren zal Viguros proberen een zo goed mogelijke relatie te onderhouden, het wil die toegang tot de noordelijke oceaan niet kwijt, en nóg een vijandiggezinde buur erbij zou voor Viguros niet goed zijn, al lijkt de relatie me met ups en downs te verlopen. Besef wel dat het voornaamste grensverkeer via twee of drie grensposten zal verlopen, aangezien goederenverkeer niet via het instabiele en onveilige Satoba Akarivata wil. Misschien heeft Fingevoren uit onvrede met die republiek en door de stabiliteit de grens met het autonome gedeelte wel afgesloten?
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
BlaZ
Moderator
Berichten: 1276
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 13:00

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door BlaZ » wo 17 feb 2016, 16:59

Hoe zal de relatie tussen Seovië en Fingevoren zijn? Handel over land zal onmogelijk zijn vanwege de gesloten grenzen, zou zeehandel mogelijk zijn?

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door SjorsB » do 18 feb 2016, 11:35

^^ Jeetje jongens, willen we nou opeens allemaal vriendjes worden met Fingevoren? Zo zit deze staat niet in elkaar, haha.

Fingevoren heeft tegenwoordig een erg sterk gevoel van nationale identiteit en heeft altijd al een zeer gesloten en vrij xenofobe houding naar het buitenland gehad, dit is nog sterker geworden sinds het begin van de dictatuur van Asok in 1887. Mensen van buitenaf die Fingevoranen op ideeën over iets mensvriendelijkere staatsvormen brengen zijn/waren natuurlijk niet wenselijk. Met Fenjamen zijn de relaties pas sinds de Fenjamese onafhankelijkheidsoorlogen (1905 - 1912 en 1941 - 1944) zo slecht, daarvoor was Fenjamen enige tijd een onderdeel van Fingevoren (en nog verder in de historie, rond het begin onzer jaartelling, ook).

Met Viguros, tsja. Het zal inderdaad wel met ups en downs verlopen. Viguros zal ivm zeetoegang en de andere vijandiggezinde buren wel goede relaties willen, maar van Fingevoraanse zijde wordt dit een beetje tegengehouden. Fingevoren houdt de handel voornamelijk voor zichzelf en dat wat in het land zelf geproduceerd wordt zal meestal niet geexporteerd worden (niet alleen vanwege de gesloten houding, maar ook gewoon omdat er anders tekorten ontstaan). De grensposten waar je het over hebt, TBR, zullen wel gewoon toegankelijk zijn (zij het met strenge controle), goed plan. Het deel van de grens met Satoba Akarivata is dan inderdaad geheel afgesloten.
BlaZ schreef:Hoe zal de relatie tussen Seovië en Fingevoren zijn? Handel over land zal onmogelijk zijn vanwege de gesloten grenzen, zou zeehandel mogelijk zijn?
De relatie met Seovië zal wellicht beter zijn. Er is wat handelsverkeer over zee mogelijk ja, de belangrijkste haven bevindt zich bij Stime Esethare. Fingevoren kan natuurlijk niet alles zelf maken, en ze zullen dus moeten importeren, dit zal dan voornamelijk uit Seovië zijn denk ik zo. Fingevoren exporteert wel wat dingen als bepaalde levensmiddelen, en dingen als kolen en ijzer aan enkele landen, maar dit is niet veel. Kortom: ja, zeehandel is mogelijk, maar het zijn geen enorme hoeveelheden.

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door TBR » do 18 feb 2016, 17:36

Zo zit deze staat niet in elkaar
Maar zo zitten internationale relaties niet in elkaar. Relaties tussen staten zijn vaak gebaseerd op wederzijds wantrouwen, en op eigenbelang. Het is niet omdat je tegen buitenlanders bent, dat je geen normale internationale relaties kan opbouwen. Landen met slechte relaties met een of meerdere buurlanden, zullen vaak goede relaties opzoeken met andere landen om zich in te dekken tegen dit buurland (bijvoorbeeld China heeft nog steeds wat invloed in Noord-Korea omdat Noord-Korea ook wel beseft dat het er niet alleen voor kan staan, of Albanië zocht eerst steun bij China na de breuk met de USSR, maar ging later meer naar Europa en de VS neigen). Relaties met het buitenland op economisch vlak kunnen ook vaak floreren, zonder dat het daarom moet boteren. Ik zeg niet dat je het volledig los van elkaar moet zien, maar Fingevoren volledig afsluiten lijkt me weinig realistisch.
Vergeet ook niet dat Fingevoren buitenlandse deviezen nodig heeft om te kunnen lenen op de internationale markt.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door SjorsB » do 18 feb 2016, 20:52

Ja, dat klopt, maar Fingevoren zoekt deze steun binnen Davaleda dus al bij bijvoorbeeld Seovië en ook Nefen en Daar (twee grote landen), en toevallig minder bij Viguros en helemaal niet bij Fenjamen. Dat Fingevoren het alleen zeker niet redt zal ik zeker niet ontkennen.

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door TBR » za 20 feb 2016, 21:52

^^ De twee grootste landen op een continent zijn meestal rivalen (zie Brazilië vs Argentinië, de lange vete tussen Engeland en Frankrijk, de strubbelingen tussen China en India...). Door de radicale religieuze invalshoek van Seovië, die ook totaal verschilt van de religie van Nefen en Daar lijkt het me sterk dat Fingevoren goede relaties heeft met beide landen. Ik zal niet zeggen dat het niet kan, maar het schipperen tussen de grootmachten op Davaleda zal alleszins niet echt geapprecieerd worden tussen beiden.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door SjorsB » ma 22 feb 2016, 13:53

^^ Dat mijn land goede banden heeft met Seovië en Nefen en Daar is misschien verkeerd geformuleerd, Fingevoren heeft in elk geval een goede handelsrelatie met bijvoorbeeld Seovië, maar dit zal eerder noodgedwongen zijn aangezien Fingevoren anders zoals je al zei niet kan overleven. Historisch gezien hebben ze volgens mij helemaal niet zo'n geweldige band dus tegenwoordig zal die band ook niet meer dan econonisch zijn.

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door SjorsB » di 28 jun 2016, 16:01

Kaart versie 0.5
https://dl.dropboxusercontent.com/s/sr3 ... 5.png?dl=0

+ Fenjamen toegevoegd
+ Begonnen met aangeven verlaten plaatsen
+ Irene beter geografisch kloppend gemaakt

Gebruikersavatar
BlaZ
Moderator
Berichten: 1276
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 13:00

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door BlaZ » di 28 jun 2016, 19:30

SjorsB schreef:^^ Dat mijn land goede banden heeft met Seovië en Nefen en Daar is misschien verkeerd geformuleerd, Fingevoren heeft in elk geval een goede handelsrelatie met bijvoorbeeld Seovië, maar dit zal eerder noodgedwongen zijn aangezien Fingevoren anders zoals je al zei niet kan overleven. Historisch gezien hebben ze volgens mij helemaal niet zo'n geweldige band dus tegenwoordig zal die band ook niet meer dan econonisch zijn.
Het is denk ik ook wel logisch gezien de doorlopende bevolkingsconcentratie vanuit Fingevoren tot voorbij de Seovische grens. Vanuit Scōpion is het slechts een kilometer of 100 naar de Fingevoorse grens overigens, wat handel vergemakkelijkt, hoewel de positie van Fenjamen in Fingevoors-Seovische handelsrelaties nog niet duidelijk is.

Historisch gezien wordt de Seovisch politiek overheerst door de oostelijke hertogdommen en tempelgebieden. De westelijke Akhtataren die cultuurtechnisch bij de Fingevoorse taal en cultuurgroep horen zullen wel wat meer op Fingevoren gericht zijn.

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door SjorsB » za 02 jul 2016, 11:31

^^ Fingevoren en Fenjamen zijn staatsvijanden nummer 1 van elkaar dus ik kan me voorstellen dat Fenjamen de handel tussen Seovië en Fingevoren dwarsboomt/vermoeilijkt.

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door SjorsB » wo 11 jan 2017, 17:12

Spoorwegen in Fingevoren
In Fingevoren zijn weinig spoorwegen te vinden. De eerste spoorwegen werden voor de invoering van de dictatuur in aangelegd, maar sindsdien is er nauwelijks meer iets bijgekomen - het onderhoud aan zowel treinen als spoor is ook niet geweldig en deze verkeren dus in een niet al te beste staat. Fingevoren telt ongeveer 304 km aan spoorwegen, waarvan het grootste deel buiten Ibinjeithongu enkelspoor, en er zijn 29 stations. Alle diensten worden uitgevoerd door het staatsspoorwegbedrijf Timkhuti (TKH). Alle binnenlandse treinen stoppen op alle stations. Er is ook een trein die de grens met Nefen en Daar overgaat, maar deze stopt niet overal.

Het spoornetwerk ligt alleen tussen de steden in het westen van het land. Verbindingen met andere grote plaatsen zijn er via het uitgebreide snelbusnetwerk. Treintickets zijn alleen geldig op vertoon van een paspoort. Heb je een (trein)reisverbod gekregen, dan reis je illegaal.

Spoorkaart: http://fayl.in/Qedc
Spoedig ook een nieuwe versie van de algemene kaart van Fingevoren.

Gebruikersavatar
BlaZ
Moderator
Berichten: 1276
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 13:00

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door BlaZ » wo 11 jan 2017, 21:21

Zijn de grenzen tussen Fingevoren en Fenjamen gesloten (zoals Algerije-Marokko) of is er wel vervoer mogelijk over deze grenzen. Enkel vervoer over zee zou ook wel prima zijn, dat is daarnaast voor de overheden ook makkelijker te controleren.

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door SjorsB » do 12 jan 2017, 23:48

^^ De grens tussen Fingevoren en Fenjamen is helemaal gesloten. Een eiland in het estuarium aan het eind van de Lavə wordt door beide landen betwist. De grens bestaat helemaal uit water (rivier en estuarium), wat inderdaad makkelijk controleren is.

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door SjorsB » do 12 jan 2017, 23:55

Kaart Fingevoren v0.6
http://fayl.in/EAFC

- Tertiaire wegen toegevoegd
- Kleinere rivieren toegevoegd
- Kleinere dorpen toegevoegd
- Bebouwde kommen toegevoegd bij grote steden
- Betwist eiland Loberati toegevoegd
- Enige snelweg des lands toegevoegd
- Spoorwegen toegevoegd
- Havens en luchthavens toegevoegd
en nog wat kleine wijzigingen

NB: De toegevoegde wegen stellen niet zo veel voor in de praktijk (zijn over het algemeen niet verhard) maar het zijn wel officiële routes naar 'afgelegen' plaatsen.

Gebruikersavatar
Matt
Beheerder
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 15:55

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door Matt » vr 13 jan 2017, 14:41

Ik vind je kaart erop vooruit gegaan, in meerdere opzichten. :d Ik vroeg mij alleen af waarom de doorgaande weg van Loret Makiwore naar Stimə Asokiwore zo'n omweg maakt. Als hij via de 41 gaat, dan sluit hij ook mooi op de snelweg aan. Het lijkt mij ook handig dat de snelweg op een doorgaande route ligt.
"Maar daarna kwamen er desastreuze aardbevingen en vloeden; en in één dag en nacht [...] verdween het eiland Atlantis in de dieptes van de zee."
- P
LATO (TIMAEUS/CRITICAS)

Gebruikersavatar
TzM23
Geoficticus
Berichten: 1489
Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 15:26
Locatie: [NLD] Nijmegen, [RTH] Nao Amerforti, [FOR] Bahalar Davaledeđ, [VTM] Gårshavn

Re: [PHI] Mak Asokina Jene Jeithevori Wethisi Phingevori

Bericht door TzM23 » vr 13 jan 2017, 15:19

Die snelweg, sinds wanneer ligt die daar? En is dat een snelweg naar westerse maatstaven of is er toch een hoop gelijkvloers of zonder barrier in het midden?
[RTH] Ta Rê Pûblica Tholenia: viewforum.php?f=39
[FOR] Śadar Forźeđ: viewtopic.php?f=8&t=380
[VTM] Republiken Vestmark: viewtopic.php?f=8&t=508

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten