Internationale betrekkingen tussen meerdere landen
-
Ties
- Geoficticus
- Berichten: 273
- Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:38
Bericht
door Ties » zo 01 jan 2012, 22:52
Koen schreef:Istra Airways is verder nog op zoek naar goedkope vluchten naar:
- Tyssië
Airo Laconia wil graag normale vluchten organiseren naar:
- Skaven (TYS)
Airo Laconia is van harte welkom op vliegveld
Skaven International Airport (SIA). Istra Airways kan een goedkope verbinding starten op
Hirdæm Flughavn (HdF). Voor deze laatste verbinding is interesse in een gezamelijke exploitatie door Airo Laconia en de Tyssische budgetmaatschappij Hurtigair. Laat maar weten naar welke Laconische steden de vluchten gaan, dan kan ik de verbindingen toevoegen in mijn
overzicht.
Tyssië wacht overigens nog op een bevestiging vanuit Nova Hollandia dat er twee vliegverbindingen kunnen worden gestart op Swoll International Airport en Stoetenborgh.
EDIT: Luchtvaartmaatschappijen omgedraaid.
-
Koen
- Geoficticus
- Berichten: 1429
- Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
- Locatie: Zuid-Holland
Bericht
door Koen » ma 02 jan 2012, 09:06
Wel andersom:
Airo Laconia (nationale maatschappij) wil vluchten tussen Airoporto Cântia (Cântapoli) en Skaven International Airport.
Istra Airways (prijsvechter) wil vluchten tussen Airoporto Marcia (Basilocampa) en Hirdæm Flughavn. Hurtigair krijgt dezelfde verbinding.
In de zomer (april t/m september) zou Istra Airways ook vluchten willen organiseren tussen Airoporto Dibaiaia (Azuramara) en Hirdæm Flughavn. Daarmee zit Airoporto Dibaiaia ongeveer op maximale capaciteit.
Nog twee vragen:
- Heeft Tyssië ook een nationale luchtvaartmaatschappij?
- Vanaf wanneer mogen de maatschappijen vliegen?
-
Ties
- Geoficticus
- Berichten: 273
- Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:38
Bericht
door Ties » ma 02 jan 2012, 17:34
Sorry voor de verhusseling. Ik heb de vliegmaatschappijen nu goed gezet.
De ruimcoördiatoren zijn op zoek naar een geschikte inpassing in het rooster. Aan Tyssische zijde zijn de vliegtuigen al welkom per 16 januari. Als de vliegvelden in Laconië pas later toe zijn aan deze nieuwe vluchten, dan is dat natuurlijk prima. De nationale luchtvaartmaatschappij van Tyssië heet KTL, een afkorting van Den Kongelige Tysieske Lufttrafik. Hurtigair is daar een dochteronderneming van. Omdat budgetvliegen erg succesvol is in Tyssië, is het marktaandeel van de low-budgetmaatschappij Hurtigair groter dan het marktaandeel van KTL zelf.
-
TBR
- Geoficticus
- Berichten: 2571
- Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
- Locatie: Bélzsium
Bericht
door TBR » ma 02 jan 2012, 17:36
Dat komt misschien omdat Tyssië een eiland is en daarom moeten mensen wel op vakantie met het vliegtuig?
-
Koen
- Geoficticus
- Berichten: 1429
- Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
- Locatie: Zuid-Holland
Bericht
door Koen » ma 02 jan 2012, 17:40
KTL kan vanaf 16 januari landen op Airoporto Cântia, Hurtigair op dezelfde datum op Airoporto Marcia.
Airo Laconia zal vanaf 30 januari landen op Skaven. Istra Airways vanaf 1 februari op Hirdaem.
PS: Laconië heet inmiddels Laconia.
-
TBR
- Geoficticus
- Berichten: 2571
- Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
- Locatie: Bélzsium
Bericht
door TBR » ma 02 jan 2012, 17:44
Is het niet vreemd dat de nationale luchtvaartmaatschappij landt op Skaven en de low-budgetmaatschappij op een luchthaven nabij de hoofdstad?
-
Koen
- Geoficticus
- Berichten: 1429
- Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
- Locatie: Zuid-Holland
Bericht
door Koen » ma 02 jan 2012, 17:46
Nee, kijk maar verder terug in dit topic. Dan zie je dat Skaven een soort Schiphol/Zaventem is en Hirdaem een soort Eindhoven Airport/Brussel-Zuid.
-
TBR
- Geoficticus
- Berichten: 2571
- Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
- Locatie: Bélzsium
Bericht
door TBR » ma 02 jan 2012, 17:49
Op de kaart ligt Skaven toch verder van Hirdaem dan de andere luchthaven (Brussel-Zuid is slechts een truc van Charleroi om meer luchtvaartmaatschappijen naar het meer verweggelegen Charleroi te lokken)
-
Ties
- Geoficticus
- Berichten: 273
- Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:38
Bericht
door Ties » ma 02 jan 2012, 17:52
Hirdæm Flughavn is veel kleiner en heeft minder faciliteiten dan Skaven. Daardoor is het een goedkoper vliegveld en is het meer in trek bij low-costmaatschappijen. Oorspronkelijk was het wél de belangrijkste luchthaven van het land, maar rond 1960 bleek uitbreiding onmogelijk door de omringende steden en dorpen. De regering heeft toen tussen 's lands twee belangrijkste steden in, Hirdæm en Skaven, een nieuw vliegveld laten bouwen. Om de bereikbaarheid hoef je je geen zorgen te maken. Er wordt momenteel een HSL aangelegd tussen Hirdæm en Skaven, zodat je vanaf Skaven International Airport in no-time in hartje centrum van de hoofdstad kunt staan. Ideaal is het niet, maar je moet je niet voorstellen dat Skaven International Airport massa's mensen aan- en afvoert zoals Schiphol dat doet. Daar is Tyssië nu eenmaal een te klein en dunbevolkt land voor.
-
TBR
- Geoficticus
- Berichten: 2571
- Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
- Locatie: Bélzsium
Bericht
door TBR » ma 02 jan 2012, 17:54
Zo, nu ik dat weet zou ik graag een luchtvaartverbinding voorstellen tussen Rugeneim-Lonsveen (Rugeneim=2 miljoen inw) en Skaven international airport, die zou kunnen worden gevlogen door SAW en KTL
-
Koen
- Geoficticus
- Berichten: 1429
- Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
- Locatie: Zuid-Holland
Bericht
door Koen » ma 02 jan 2012, 17:56
Ties schreef:Vlieg- en veerverbindingen
Internationale vliegverbindingen
- Hirdæm Flughavn (TYS) <> Airoporto Dibaiaia, Azuramara (LAC),
~~ door Istra Airways van april t/m september.
- Hirdæm Flughavn (TYS) <> Airoporto Marcia, Basiliocampo (LAC),
~~ gezamenlijk door Istra Airways en Hurtigair.
- Skaven International Airport (TYS) <> Airoporto Cântia, Cântapoli (LAC),
~~ door Airo Laconia.
Dit stond in je Verkeer, Vervoer & Infrastructuur-topic. Voeren KTL en Airo Laconia de laatste vlucht niet gezamelijk uit?
En een klein puntje: het is Basil
ocamp
a i.p.v. Basiliocampo.
-
Ties
- Geoficticus
- Berichten: 273
- Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:38
Bericht
door Ties » ma 02 jan 2012, 17:58
Sorry, ik zit weer eens te slapen. Al die Latijnse klinkers vliegen me hier om de oren.
KTL heeft wel interesse in een vlucht op Laconia, dus wat mij betreft akkoord.
-
Rob
- Berichten: 322
- Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:47
- Locatie: Trante [RZD]
-
Contacteer:
Bericht
door Rob » ma 02 jan 2012, 18:24
Is het mogelijk om de vliegtuigen van KJE te laten landen in/op :
# Skaven
# Schellingen-Stadt
# Mulder of Nieuw-Vlissingen
# Konrad of Guilliano
# Bodegarde
# Rugeneim
# Bakenberg
-
TBR
- Geoficticus
- Berichten: 2571
- Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
- Locatie: Bélzsium
Bericht
door TBR » ma 02 jan 2012, 20:27
Bodegarde-Bosselt Ardeim National Airport en Rugeneim-Lonsveen International Airport verwelkomen de Jamaraanse nationale luchtvaartmaatschappij op hun start- en landingsbanen
@sirdanilot : SAW zou graag de verbindingen openen Rugeneim-Nieuw Vlissingen
-Mulder
-Teghenkant
Als de Burghtelandse nationale luchtvaartmaatschappij zelf deze verbindingen wil vliegen, dan moet je het zeggen
-
sirdanilot
- Geoficticus
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09
Bericht
door sirdanilot » di 03 jan 2012, 14:01
Een verbinding met N.-Vlissingen en Mulder is goed, maar een verbinding met Teghenkant wordt momenteel niet kansrijk geacht; men is bezig het vliegveld van Teghenkant te 'downscalen'.
-
TBR
- Geoficticus
- Berichten: 2571
- Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
- Locatie: Bélzsium
Bericht
door TBR » di 03 jan 2012, 15:45
OK, SAW wil vanaf 1 februari gaan landen op Nieuw-Vlissingen-koehorsterveld en vanaf 1april op Mulder. Vanaf Rugeneim-Lonsveen kunnen passagiers overstappen op vluchten naar; Londen, Parijs, Moskou, New York, Washington DC, Kaapstad, Sylvan, Bangkok, Rio de Janeiro,...
Ik ken geen echt goede plek dus zet ik het hier maar neer, ik heb nog enkele vragen:
a)@mandelsoft : de brug-tunnel Ardeim-Schellingen, wordt dat enkel een spoorweg of zullen er ook nog auto's over razen?
b)@mandelsoft : is het goed als die verbinding aansluit op het Schellingse wegennet bij malle?
c)@sirdanilot : komt er een veerverbinding tussen Barte en Huchel en tussen Barte en Soberg?
-
Matt
- Beheerder
- Berichten: 1491
- Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 15:55
Bericht
door Matt » di 03 jan 2012, 18:54
Koen schreef:Istra Airways vliegt met Boeing 737's. Als de kosten niet te hoog zijn wil de maatschappij graag landen op Sylvan, anders op een goedkoper vliegveld in de buurt van grotere steden.
De kosten om op Sylvan Intl. Airport te landen zijn niet heel hoog. Momenteel zijn er zes vluchten (incl. internationale vluchten) en is er dus nog genoeg plek vrij. Shanpon (spreek uit: /tʃændən/) Airport nabij Haiton is ook een optie, maar aangezien Laconia al een veerverbinding heeft met Haiton, lijkt mij dat niet echt rendabel. Het vliegveld van Agers (spreek uit: /æɡəs/) wordt niet gebruikt voor internationale vluchten. Sylvan lijkt dus de beste optie.
"Maar daarna kwamen er desastreuze aardbevingen en vloeden; en in één dag en nacht [...] verdween het eiland Atlantis in de dieptes van de zee."
- PLATO (TIMAEUS/CRITICAS)
-
Rob
- Berichten: 322
- Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:47
- Locatie: Trante [RZD]
-
Contacteer:
Bericht
door Rob » di 03 jan 2012, 19:26
Is het dat ook mogelijk om de vliegtuigen van K&J Air , te landen op Sylvan ?
-
MandelSoft
- Geoficticus
- Berichten: 1615
- Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
- Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
-
Contacteer:
Bericht
door MandelSoft » di 03 jan 2012, 19:35
HAFRABAisfun schreef:
Ik ken geen echt goede plek dus zet ik het hier maar neer, ik heb nog enkele vragen:
a)@mandelsoft : de brug-tunnel Ardeim-Schellingen, wordt dat enkel een spoorweg of zullen er ook nog auto's over razen?
b)@mandelsoft : is het goed als die verbinding aansluit op het Schellingse wegennet bij malle?
A) Waarschijnlijk wordt het een gecombineerde spoorweg-autosnelweg brug, net als de Öresundbrug.
B) Het lijkt mij een logische plek. Waarschijnlijk is die oeververbinding het korst daar. Je hebt nog het geluk dat ik een detailkaart moet gaan uitwerken voor Nordende, dan wil ik nog wel eens de infrastructuur rond bepaalde steden nog wel eens herbeoordelen en een beetje omleggen...
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen
-
Matt
- Beheerder
- Berichten: 1491
- Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 15:55
Bericht
door Matt » di 03 jan 2012, 22:39
Rob schreef:Is het dat ook mogelijk om de vliegtuigen van K&J Air , te landen op Sylvan ?
Dat is mogelijk. Vliegtuigen van K&J Air kunnen vanaf 1 februari landen op Sylvan International Airport.
Ik zal de directeur van Maldarian Air eens vragen of de vloot uitgebreid kan worden.
"Maar daarna kwamen er desastreuze aardbevingen en vloeden; en in één dag en nacht [...] verdween het eiland Atlantis in de dieptes van de zee."
- PLATO (TIMAEUS/CRITICAS)
-
Koen
- Geoficticus
- Berichten: 1429
- Lid geworden op: do 12 mei 2011, 17:42
- Locatie: Zuid-Holland
Bericht
door Koen » di 03 jan 2012, 23:10
Matt schreef:Koen schreef:Istra Airways vliegt met Boeing 737's. Als de kosten niet te hoog zijn wil de maatschappij graag landen op Sylvan, anders op een goedkoper vliegveld in de buurt van grotere steden.
De kosten om op Sylvan Intl. Airport te landen zijn niet heel hoog. Momenteel zijn er zes vluchten (incl. internationale vluchten) en is er dus nog genoeg plek vrij. Shanpon (spreek uit: /tʃændən/) Airport nabij Haiton is ook een optie, maar aangezien Laconia al een veerverbinding heeft met Haiton, lijkt mij dat niet echt rendabel. Het vliegveld van Agers (spreek uit: /æɡəs/) wordt niet gebruikt voor internationale vluchten. Sylvan lijkt dus de beste optie.
Istra Airways zal vanaf 22 januari tussen Airoporto Cântia en Sylvan International Airport vliegen.
-
Rob
- Berichten: 322
- Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:47
- Locatie: Trante [RZD]
-
Contacteer:
Bericht
door Rob » wo 04 jan 2012, 09:14
Mooi ,je kunt met de vliegtuigen van Maldarian Air ook landen op Ziftstad International Airport
-
TBR
- Geoficticus
- Berichten: 2571
- Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
- Locatie: Bélzsium
Bericht
door TBR » vr 06 jan 2012, 16:22
Ik heb nog enkele vragen :
1)MandelSoft: Is de Bartenszeeverbinding tussen Ghillerlee en Malle nu goedgekeurd?
2)sirdanilot: Is een veerverbinding tussen Barte en Huchel/ Soberg goed voor je?
3)Sirdanilot: Kan Solwesian Airways landen op Nieuw-Vlissingen-Koehorsterveld?
-
MandelSoft
- Geoficticus
- Berichten: 1615
- Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
- Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
-
Contacteer:
Bericht
door MandelSoft » vr 06 jan 2012, 16:37
Ja, de verbinding is goedgekeurd. Er komt een brug.
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen
-
TBR
- Geoficticus
- Berichten: 2571
- Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
- Locatie: Bélzsium
Bericht
door TBR » vr 06 jan 2012, 16:46
...en een tunnel, de verbinding is nu ook weer niet zo kortbij, vind je het goed als ik de brug-tunnel de Bartenszeeverbinding noem (nu niet meteen de origineelste naam, maar ik kon het moeilijk naar een persoon uit mijn geschiedenis noemen)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten