Hier zijn twee voorstellen voor de bewegwijzering van RNH.
1. De Duitse stijl, met een paar lichte aanpassingen:
- Spoiler: weergeven
De volgende aanpassingen zijn aangebracht:
- Het achtervoegsel km is weggelaten op de afstandenborden. Dit komt al uit de context naar voren en je zou moeten weten dat RNH het metrieke stelsel gebruikt voordat je naar het land gaat.
- De vorkpijl is lichtelijk aangepast.
- De knooppunten hebben geen nummer. Dit kan later nog gewijzigd worden als je wilt.
- De uitlijning kan ietsjes anders zijn.
2. Een wat meer originelere stijl:
- Spoiler: weergeven
De volgende aanpassingen zijn aangebracht:
- In plaats van DIN1451 gebruik ik hier Highway Gothic.
- De vorkborden zijn bij reguliere afritten vervangen door een regelbord. Alleen bij ingewikkelde situaties wordt er gebruik gemaakt van een vorkbord.
- Afritruitertjes en C-nummer ruitertjes zijn toegevoegd. Integratie gaat mij net te ver.
- De cirkel om het afritnummer is weggehaald en het afritsymbool verkleind.
- Soms worden windrichtingen afgekort om ruimte te besparen.
- Sommige borden zijn net iets anders ingedeeld.
Ik vond het wel moeilijk om jouw plaatsnamen in te passen; ze zijn nogal lang, vooral als je benamingen als Planckendael-Zuid of Compagniestaete gebruikt.
Laat me weten wat je ervan vind
Groeten,
Maarten