- Spoiler: weergeven
Wijzigingen:
-Havens toegevoegd
-Lichte wijzigingen aan het OWN aangebracht
-Veerlijnen wit gemaakt
Moderator: TBR
Ik zou op deze kaart eigenlijk de rivieren weglaten. Leuke kaart verder en brede snelwegen waar het te verwachten is.TBR schreef:Kaart met de rijstrookbreedtes van de autosnelwegen in de SOLAR-Unie:
Klik
Dank je, en ja de M staat voor een metrostation, de blauwe bol voor een treinstation. Die verwijzing is eigenlijk een plein vernoemd naar de beroemde Solwezische zangeres en actrice Juliana Dekker (1905-1939)Dat ziet er mooi uit! Ik neem aan dat de M slaat op metrostations? Oh, en ik heb de verwijzing naar mijzelf al gevonden .
Dat is de bedoeling, alleen is Rugeneim een stuk groter dan VilniusWat een detaillisme Doet me enigszins denken aan de kaart van het busnetwerk hier in Vilnius.
Easter Egg? Bedoel je misschien de Van Rossumlaan, vernoemd naar Gerard Van Rossum, de gevierde Ardeimse schrijverWow, wat een stations zeg! Mooi gedetailleerd!
En ik heb je easter eggs voor mij ook al gevonden
Tussen beide stations ligt er inderdaad geen spoor, er zijn wel plannen geweest voor een tunnel onder het centrum van Loheim, maar deze werden te duur geacht om uit te voeren. Beide stations hebben namelijk verbindingen met de rest van het land, en vervullen elk een andere functie. Loheim-Centrum is als kopstation vooral bedoeld voor passagiers die naar Loheim zelf moeten. Loheim-Alveren heeft ook de functie als belangrijk overstapstation.sirdanilot schreef:Ook Solwezië heeft wel een erg uitgebreid spoornetwerk, maar er zijn wel minder ogenschijnlijk nutteloze aftakkingen naar kleine dorpen dan in Ardeim. Het spoorwegnet ziet er dus wel logisch uit.
Het gebrek aan een verbinding tussen Loheim-Centrum en Loheim-Alveren lijkt me wel een probleem (er zit een grote knip tussen oost en west in het netwerk zo), maar lijkt me juist ook wel verklaarbaar om historische redenen. Is er een metrolijn o.i.d. tussen deze stations?
Deze streeks is erg dichtbevolkt, en bestaat vooral uit slaapsteden met heel veel pendelaars die voornamelijk naar Rugeneim willen, maar ook naar Wollegaarde en Loheim. Om al deze forenzen te bedienen is er daar een erg uitgebreid spoorwegnet, met ook enkele vreemde lijnen door ontbrekende wissels etc. Zo is er net ten noorden van Steirendonk-Noord geen uitwisseling mogelijk tussen de spoorlijnen Rugeneim-Loheim en Neerwege-Malsteren, treinen moeten via de andere lijnen rijden.sirdanilot schreef:Rondom Bremale is het netwerk wel érg uitgebreid met parallelle spoorlijnen dicht bij elkaar. Waarom is dat? Het lijkt me niet bijzonder nuttig omdat er niet veel stations aan de lijnen liggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten