[SOL] Kaarten en Infrastructuur

Koninkrijk Solwezië

Moderator: TBR

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door TBR » za 20 apr 2013, 14:20

De Metro van Rugeneim
Kaart:Afbeelding

Geschiedenis
De geschiedenis van de metro in Rugeneim, en Solwezië, begint met de chaos die langzaamaan ontstond in het centrum. De vele voetgangers en trams en later ook auto's die allemaal doorheen de smalle straten van de binnenstad moesten zorgden voor chaos en files. En dus kwam de stad met een groots ondergronds netwerk van snelle treinen, naar het voorbeeld van Londen, Parijs en New York. Het plan van het stadsbestuur was om op termijn alle tramlijnen te vervangen door nieuwe moderne metrolijnen, en het netwerk dat oorspronkelijk werd beoogd was veel groter dan het huidige net.

Alhoewel de eerste plannen al dateren van 1951, werd pas in 1960 serieus nagedacht over een metro in Rugeneim. Het toenmalige stadsbestuur besloot een aanvraag in te dienen voor een metro, die in 1961 werd goedgekeurd. Na 4 jaar bouwwerken die erg langzaam vorderden en voor veel hinder zorgden werd de eerste metrolijn geopend op 5 mei 1965, tussen het Londenplein en het Gildenplein. Ondanks veel protest werd deze lijn in 1968 verlengd tot de Borg en in 1971 kwam er een Oost-Westlijn tussen het Weststasion (de halte 'West') en Gildenplein.

De werken aan de metro vorderden gestaag, en het stuk Gildenplein-Keurvorst (1973), Brevierslaan-Da Vinci (toen nog Loheimplein, deze halte werd later verplaatst) (1976) en Hertogspoort-Schuttershof (1977) openden dan ook al gauw. In 1981 openden tegelijk de stukken Da Vinci-Keurvorst, Schuttershof-Polst Centrum en Brevierslaan-Negenhoflaan. De jaren '80 waren echt de hoogdagen van de metrobouw. Al snel werden de eindhaltes Wijle (1981), Heldenlaan (1982), Gavelnaarde Stasion (1983) en Nasionaal Stadion (1986) bereikt. De Oost-Westlijn werd in 1987 verlengd naar Belte-Zuid en ook werd er vanaf West de connectie gemaakt via de Nauwkade naar Keurvorst. Buynants werd bereikt in 1989.

Maar hierna braken slechte tijden aan voor de metro. De metro bereikte haar doel niet, namelijk de tram vervangen, want het vervoer per tram steeg ieder jaar en de kosten voor de bouw van een metrolijn werden als te hoog gezien. Enkel Nieuw-Ulst werd nog afgewerkt (1995), waarop de huidige nummering werd ingevoerd. Pas recent werd er weer aan de metro gebouwd. Brevierslaan-Driepoort werd afgewerkt in 2004, zodat lijn 5 een ringlijn werd.

Gebruik
Het metronet is het grootste van het eiland en vervoert dagelijks 450 000 mensen, maar was bedoeld om bijna 1 miljoen mensen te vervoeren. Vooral toeristen en inwoners van het Centrum gebruiken de metro. Een rit kost 3.50 kroon, maar dan kan je niet overstappen. Een uurkaart (met overstap) kost 6 kroon, een dagkaart 10.50 kroon. Dit is redelijk duur in vergelijking met de tram, wat de 'lage' vervoersaantallen zou kunnen verklaren. Ook is er vaak de kritiek dat de haltes te druk en te klein zijn op de drukste assen (vooral de eerste tunnels hebben erg smalle perrons) en dat de lijnen niet ver genoeg in de buitenwijken en voorsteden gaan.

Toekomst
De toekomst brengt vooral het verbeteren van de bestaande haltes en de uitbreiding van het netwerk dieper de voorsteden in. Ook wordt de nieuwe lijn 6 gebouwd, die van Gavelnaarde Stasion naar de voorstad Erken zal lopen. Verwacht wordt dat deze lijn eind 2016, begin 2017 zal kunnen worden opgeleverd.
Laatst gewijzigd door TBR op ma 14 aug 2017, 13:20, 7 keer totaal gewijzigd.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door sirdanilot » za 20 apr 2013, 15:41

Interessant ! Naast toeristen en inwoners van het centrum kan ik me voorstellen dat veel zakenlui gebruik maken van de metro? Een metro klinkt veel aanlokkelijker dan een tram die in de file staat ;)

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door TBR » za 20 apr 2013, 15:55

Ja, de metro wordt ook vaak gebruikt door zakenreizigers, die vaak pendelen tussen het Weststation en de Nauwkade, wat het belangrijkste zakendistrict van de stad is (daarover later meer). De metro is vooral handig voor wie zicht in het centrum wil verplaatsen, want de Trams komen vaak vast te staan in het drukke verkeer en hebben vaak vertraging, maar dat is te wijten aan de grote hoeveelheid reizigers
De Rugeneimse metro is eigenlijk redelijk klein voor een stad met meer dan 2 miljoen inwoners, maar dat komt door het grote tramnet (het grootste van het eiland). Dit zorgt er wel voor dat Soviro (de plaatselijke afdeling van de SOB) steeds langere trams moet inzetten om meer mensen tegelijk te kunnen vervoeren, want de trams zijn vaak overvol. Maar deze lange trams zijn vaak onhandig in het centrum. Daarom wil Soviro meer inzetten op de metro, maar ze hebben toch recent trams met zeven wagons besteld.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door sirdanilot » za 20 apr 2013, 16:31

Misschien is het een beter idee om de prijs van de metro te verlagen? In Nieuw-Vlissingen is de metro soms zelfs goedkoper van A naar B dan de tram (dat ligt aan de zones en hoeveelheid overstappen natuurlijk), waardoor de metro erg goed gebruikt wordt en er minder lange trams nodig zijn. Recentelijk zijn ook wat tramlijnen geschrapt door concurrentie met de metro; dat wordt eigenlijk alleen maar als gunstig gezien.

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door SjorsB » za 20 apr 2013, 16:33

8| Trams met ZEVEN wagons! Dat is echt idioot veel. In Berm is de prijs van de metro heel erg verlaagd, anders raakt het tramnet overbelast.

Edit: ik zie net dat sirdanilot dit op een nieuwe pagina ook al heeft gezegd.

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door TBR » za 20 apr 2013, 16:36

sirdanilot schreef:Misschien is het een beter idee om de prijs van de metro te verlagen? In Nieuw-Vlissingen is de metro soms zelfs goedkoper van A naar B dan de tram (dat ligt aan de zones en hoeveelheid overstappen natuurlijk), waardoor de metro erg goed gebruikt wordt en er minder lange trams nodig zijn. Recentelijk zijn ook wat tramlijnen geschrapt door concurrentie met de metro; dat wordt eigenlijk alleen maar als gunstig gezien.
Met deze 'hoge' prijzen (relatief hoog, want de prijzen zijn lager dan in Wollegaarde en Loheim) financiert de regering de uitbreidingswerken van de metro, toch gedeeltelijk. Wel zijn er korting voor studenten op Dag-, Week-, Maand-, en Jaartickets en is de metro gratis voor kinderen onder de 18 of 67plussers.

De tarieven:
Een rit: 3,50 Kroon (ongeveer 2 euro)(niet overstappen)
Uurkaart: 6 Kroon (ongeveer 3.5 euro)
Dagkaart: 10,50 Kroon (ongeveer 5,5 euro)
Weekkaart: 34.95 Kroon (ongeveer 17 euro)
Maandabonnement: 99,95 Kroon (ongeveer 55 euro)
Jaarabonnement: 575 Kroon (ongeveer 290 euro)

De trams met zeven wagons zullen zo min mogelijk in het centrum worden ingezet, en zullen vooral de belangrijkste assen van en naar het centrum ontlasten, zoals ook al gebeurt met de trams met vijf wagons.
Laatst gewijzigd door TBR op za 20 apr 2013, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
TzM23
Geoficticus
Berichten: 1490
Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 15:26
Locatie: [NLD] Nijmegen, [RTH] Nao Amerforti, [FOR] Bahalar Davaledeđ, [VTM] Gårshavn

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door TzM23 » za 20 apr 2013, 16:37

Ik denk dat zeven wagons voor een verkeersrotzooi zal zorgen, als de trams over de weg gaan. Als het een soort sneltram is zou het wel kunnen.
[RTH] Ta Rê Pûblica Tholenia: viewforum.php?f=39
[FOR] Śadar Forźeđ: viewtopic.php?f=8&t=380
[VTM] Republiken Vestmark: viewtopic.php?f=8&t=508

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door TBR » ma 05 aug 2013, 17:19

Net als bij Ardeim maak ik hier nog eens een overzicht van alle vluchten tussen Solwezië en andere landen van Atlantis, wel zullen alle aangevraagde vluchten naar Solwes naar Rugeneim gaan (of iets dergelijks) aangezien er meer vluchten naar Ardeim gaan dan naar Solwezië
Spoiler: weergeven
Rugeneim-Lonsveen ~ Airoporto Cântia (Cântapoli) ~ SAW + Airo Laconia
Rugeneim-Lonsveen ~ Rabensburgh Airport ~ SAW
Rugeneim-Lonsveen ~ Zifstad International Airport ~ Air Jamara
Rugeneim-Lonsveen ~ Nieuw-Vlissingen-Koehorsterveld ~ SAW
Rugeneim-Lonsveen ~ Mulder International Airport ~ SAW
Rugeneim-Lonsveen ~ Westerbeek Airport (Konrad) ~ BorealiAir
Rugeneim-Lonsveen ~ Eendhoeven International Airport ~ SAW + Royal Airlines Benjiland
Rugeneim-Lonsveen ~ Pötama Biltema Airport ~ SAW + Carthamian Airways
Rugeneim-Lonsveen ~ Daestro International ~ SAW + FlyNU

Loheim-Oostrand ~ Eendhoeven International Airport ~ Skyworld + Viavion
Loheim-Oostrand ~ Eyrplasen Ceylynn ~ TransCeyly

Fouten mag je altijd melden, en zoals je ziet zijn er nog maar weinig vluchten vanaf Loheim, Muwel en Tijdel.
Laatst gewijzigd door TBR op za 10 aug 2013, 23:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Faylin
Beheerder
Berichten: 1564
Lid geworden op: wo 01 aug 2012, 22:14
Locatie: NL / Lanaeli'aþ, CE / Else l'Elve, AV
Landen: CYL, ANV

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door Faylin » ma 05 aug 2013, 22:41

HAFRABAisfun schreef: Rugeneim-Lonsveen ~ Daestró Internasional ~ SAW
Het is eigenlijk Daestro Internaational, zonder accent en op z'n Engels. Fly NU wil ook wel gecombineerd op deze lijn vliegen.

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door TBR » di 06 aug 2013, 10:16

^^ Dat is goedgekeurd, ik zal het aanpassen.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door TBR » wo 21 aug 2013, 10:14

1) Loheim-West is een kopstation. Dit stamt nog uit de tijd van de steenkoolwinning in de buurt van Wollegaarde (daarom ook daar het station Woll.-Kolen) die dan via het spoor naar de industrie van Loheim werd vervoerd. Deze kolen kwamen aan in Loheim-West. Maar omdat Loheim-West een kopstation was (net als de nu gesloten stations Loheim-Centraal en Loheim-Gondsepoort) werd er voor doorgaand vervoer één nieuw, centraal station gebouwd aan het Alverenplein, Loheim-Alveren. Dit is nu het grootste en belangrijkste station, Loheim-West wordt vooral gebruikt door inwoners uit de buurt, en als HST-station. Als je tussen beide stations wil reizen, moet je de tram of bus nemen (of te voet gaan, met een mooie wandeling door het centrum :P )

2) Wollegaarde heeft toch wel een treinverbinding met Ardeim, de IC14 en een HST per uur!
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door sirdanilot » wo 21 aug 2013, 14:34

Ik bedoel een verbinding van wollegaarde naar de noordkant van ardeim (tochello bijvoorbeeld). ;)

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door TBR » wo 21 aug 2013, 14:41

^^ Die is er inderdaad niet in IC-vorm, wel rijden er Regionale treinen van Wollegaarde naar Ewijg en Toernem (dit zijn enkel de IC-lijnen)
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door TBR » zo 20 okt 2013, 17:30

Laatst gewijzigd door TBR op zo 28 jun 2015, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
SjorsB
Geoficticus
Berichten: 2441
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 14:05
Locatie: Nijmegen [NL] / Cadhemis [UN] / Miletta [IC] / Kongə [PI]
Landen: UNE, IRC
Contacteer:

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door SjorsB » zo 20 okt 2013, 18:18

Dat ziet er al best mooi uit. :d

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door Snelwegfreak » ma 21 okt 2013, 17:26

Wat is de toegevoegde waarde van de volgende autosnelwegen?

• Groene A6 tussen Hertogswilt en Dulst?
• Groene A10
• A14/A11
• Rode A7

Er zijn er vast nog wel een paar, maar deze kon ik nu even snel zien.

Bovendien vind ik de kleuren van je kaart wel erg fel. Als je zachtere kleuren gebruikt ziet het er beter uit denk ik :)

Gebruikersavatar
sirdanilot
Geoficticus
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 00:09

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door sirdanilot » ma 21 okt 2013, 17:43

Inderdaad is ook dit wegennet wel érg ruim bedeeld, niet alleen bij de steden maar ook daarbuiten.

Naast de al genoemde wegen, zijn de volgend eenigszins 'overkill'

Delen van de R11: vooral de noordelijke helft lijkt me nu niet bepaald nodig. Dat of de binnenring R1 moet (deels) worden gedowngrade, dan is de volledige buitenring wél nodig.
Nummerloze snelweg bij Voldem: beter volgt de snelweg gewoon één tracé met een volledig knooppunt bij Voldem, da's efficiënter
A22 Blarden: is dit nu zo'n grote stad dat er een volledige snelweg is om deze te ontsluiten?

Tussen Wollegaarde en Toernem zou ik een snelweg intekenen via Tochello, in plaats van de huidige, omslachtige verbinding.

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door TBR » ma 21 okt 2013, 19:02

Wow, ik dacht dat deze discussie al een jaar geleden was gevoerd, ik heb toen het wegennet grondig veranderd, en ben nu wel redelijk tevreden.
Dus dan nog maar de verantwoording van de snelwegen:

-A6 : deze snelweg is gewoon nodig, Monzel telt meer dan 100 000 inwoners en Dulst ook, het is ook een belangrijke vakantiebestemming en er is veel pendelverkeer tussen Monzel en Hertogswilt.
-A10 : Dit kun je meer een prestigeroject noemen, al is de snelweg belangrijk om Soberg te ontsluiten. Vrachtwagens die tussen Solwezië en Schellingen rijden gaan over de A10.
-A4 : Dit is nog een overblijfsel van toen dit nog een expresseweg was, het nutteloze stukje weg werd gebruikt om de verbinding Putte-Gellerlo te realiseren.
- De A14 en de A11, deze snelwegen verbinden de belangrijke haven van Ewijg met Wollegaarde en het Solwezische achterland en het verkeer tussen Wollegaarde en de Toerweel-regio (economische hart van Ardeim) rijdt via deze snelweg
-De A7 is misschien niet overal zo nodig, maar de weg het is wel de enige doorgaande verbinding naar het Noordoosten van Solwezië, ook een toeristische streek. En Sochel is nu ook weer niet zo'n kleine stad.
-De R11: Deze weg is pas aangelegd ter ontlasting van de overbelaste R1, de binnenste ringweg van Bodegarde was structureel overbelast en kon niet verder uitgebreid worden. Het noordelijkste stuk is pas aangelegd (zie krantenartikel) en is juist het meest nodig, aangezien er veel verkeer is van en naar de A2 en de A3.
-A22: dit is toch een belangrijke weg, Blarden is even groot als Leiden, nu ook weer niet zo'n kleine plaats... Ook verbindt deze snelweg Wollegaarde met Zuid-Ardeim.

Ik geef wel toe dat een legenda met de verduidelijking van de inwoneraantallen duidelijker zou zijn geweest. Ook zijn er nog verschillende kleinere steden (>25 000 inwoners) niet ingetekend op de kaart.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door Snelwegfreak » ma 21 okt 2013, 19:14

TBR schreef:Ik geef wel toe dat een legenda met de verduidelijking van de inwoneraantallen duidelijker zou zijn geweest. Ook zijn er nog verschillende kleinere steden (>25 000 inwoners) niet ingetekend op de kaart.
Dat is dus het voornaamste probleem dan. Uit jouw kaart kan ik niet opmaken dat het zulk grote plaatsen zijn, het leken eerder dorpjes waar de snelwegen naartoe liepen ;)

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [KSW] Koninkrijk Solwezië

Bericht door TBR » za 02 nov 2013, 13:29

Hier is een nieuwe versie van de kaart:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/547 ... ov2013.png

Afbeelding

Veranderingen:
-Legenda toegevoegd
-Bergen toegevoegd
-Namen luchthavens toegevoegd
-Stedelijk gebied bij grote steden toegevoegd
Laatst gewijzigd door TBR op zo 28 jun 2015, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [KSW] Infrastructuur en kaarten

Bericht door TBR » wo 13 nov 2013, 14:20

---
Laatst gewijzigd door TBR op zo 28 jun 2015, 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Berichten: 1839
Lid geworden op: di 01 mar 2011, 15:29
Locatie: Heerhugowaard

Re: [KSW] Infrastructuur en kaarten

Bericht door Snelwegfreak » wo 13 nov 2013, 15:07

Ik durf bijna niks meer te zeggen over bewegwijzering, maar de pijlen op de vorkborden lijken mij buitenproportioneel groot.

Gebruikersavatar
TzM23
Geoficticus
Berichten: 1490
Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 15:26
Locatie: [NLD] Nijmegen, [RTH] Nao Amerforti, [FOR] Bahalar Davaledeđ, [VTM] Gårshavn

Re: [KSW] Infrastructuur en kaarten

Bericht door TzM23 » wo 13 nov 2013, 15:45

Ik wil geen enorme zeikerd zijn, maar:

-De tekst is klein t.o.v. de pijlen en het blauwvlak op een aantal borden.
-De pijlen zijn ook inderdaad erg groot.
-Je bent ook niet consistent met de hoeken van je panelen: De ene keer is het een hoek van 90 graden en het andere moment is hij afgerond.
-Veel dingen (wegnummers, afritdoel) zijn niet gecentreerd.
-Je OWN handwegwijzers zien er raar uit doordat het "pijlgedeelte" ervan naar boven staat.

Zet hem op!
[RTH] Ta Rê Pûblica Tholenia: viewforum.php?f=39
[FOR] Śadar Forźeđ: viewtopic.php?f=8&t=380
[VTM] Republiken Vestmark: viewtopic.php?f=8&t=508

Gebruikersavatar
Faylin
Beheerder
Berichten: 1564
Lid geworden op: wo 01 aug 2012, 22:14
Locatie: NL / Lanaeli'aþ, CE / Else l'Elve, AV
Landen: CYL, ANV

Re: [KSW] Infrastructuur en kaarten

Bericht door Faylin » wo 13 nov 2013, 18:11

Wel, afgezien van de iets te grote pijlen en de uitlijning vind ik het wel wat hebben. :d

Gebruikersavatar
TBR
Geoficticus
Berichten: 2571
Lid geworden op: wo 02 nov 2011, 22:14
Locatie: Bélzsium

Re: [KSW] Infrastructuur en kaarten

Bericht door TBR » ma 16 dec 2013, 16:14

Weer een nieuwe versie van de kaart.
Afbeelding
https://dl.dropboxusercontent.com/u/547 ... wes2.0.png
Veranderingen:
-Kleur van de landmassa van groen naar wit
-provincies van wit naar paars (nog niet zeker)
-stedelijk gebied van geel naar bruin
-stedelijk gebied van kleinere steden toegevoegd
-Expreswegen toegevoegd.
Laatst gewijzigd door TBR op zo 28 jun 2015, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Hlalóntáź ezlôr sza órav́úgíz udiár e zlôńár udiósz e gzaǵusz zôlińok hleś. - Gzaǵusz Tanag e Lód
Ardeim, Rodova, Solwezië en Viguros

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten