Pagina 21 van 27

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 20:16
door Marcel
^^ Die gaat op slot alleen ter raadpleging voor andere en nieuwe gebruikers. Mocht je een vraag stellen die niet beantwoord wordt kan je de desbetreffende persoon ook wijzen op die vraag middels een PB.

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 20:22
door Faylin
Lars schreef:Eduko is geinteresseerd in vliegverbindingen met de volgende landen :
  • Nionie
EAC en Fly NU mogen gezamenlijk op de lijn Eduko - Daestro International vliegen. De vluchten van Fly NU zullen vluchtnummers F1-307X krijgen.

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 20:30
door BlaZ
TBR schreef:^^ Haha dat is waar, maar op slot zou ik het zeker niet doen, of toch maar voor een heel korte periode...

@BlaZ: Waar ligt Spaccafurnu precies?
Op het eiland Pilum op de Eliosische eilanden, in de volgende map update staat het op de kaart. Een grote stad op een dichtbevolkt toeristisch eiland "Het Dumerische Benidorm"

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 20:35
door TBR
^^ Zou daar een Ardeimse lagekostenmaatschappij naartoe kunnen vliegen? Ardeimers zijn echte zonnekloppers, kijk maar naar de vele vluchten naar Laconia! :D
Ik stel deze vlucht voor/
Toernem Airport ~ Spaccafurnu

Ook zou Solwesian Airways graag nog een vlucht Rugeneim-Corduba en Rugeneim-Imperia uitvoeren, Rugeneim-Lonsveen is een belangrijke hub van Solwesian Airways, dat ook veel vluchten uitvoert naar Europa en Azië...

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 20:52
door Dulminis
BlaZ: Hovan - Corduba + Oca - Corduba 2x daags vanwege hub functie Corduba?
2x daags lijkt me wat veel. Dan moeten er genoeg aansluitingen zijn en ook genoeg mensen die ergens naartoe willen of vandaan willen komen. En zoals elders al gezegd heeft Carqax een streng visumbeleid, dat het minder aantrekkelijk zou kunnen maken om naar dat land te reizen. Ik denk op z'n hoogst 1x per dag Hovan-Corduba en 1x per dag Oca Corduba, of zelfs nog minder frequent.

Ik heb trouwens juist een (private) passagiersluchtvaartonderneming bedacht (huidige naam CarqAir), die onregelmatig binnenlandse vluchten uitvoert, maar ook best naar het buitenland kan vliegen. De doelgroep is (goedbetalende en al dan niet louche) zakenpassagiers, dus de vliegtuigjes zijn vrij luxe en niet al te groot, maar kunnen zich waarschijnlijk zonder tussenstop over heel Atlantis verspreiden.

Een Karktische luchtvrachtmaatschappij is İcehux (lett. 'Vuurvogel').

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 21:00
door TBR
Zou Icehux eventueel geïnteresseerd zijn om de verbinding Hovan-Rugeneim te vliegen, om de concurrentie te vergroten (nu vliegt enkel Solwesian Airways deze vlucht)?

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 21:05
door BlaZ
TBR schreef:^^ Zou daar een Ardeimse lagekostenmaatschappij naartoe kunnen vliegen? Ardeimers zijn echte zonnekloppers, kijk maar naar de vele vluchten naar Laconia! :D
Ik stel deze vlucht voor/
Toernem Airport ~ Spaccafurnu

Ook zou Solwesian Airways graag nog een vlucht Rugeneim-Corduba en Rugeneim-Imperia uitvoeren, Rugeneim-Lonsveen is een belangrijke hub van Solwesian Airways, dat ook veel vluchten uitvoert naar Europa en Azië...

Toernem-Serpa zou ook een goede route zijn net als Loheim-Spaccafurnu en Loheim-Serpa

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 21:15
door TBR
Is Serpa ook een toeristisch eiland, zo ja, dan zijn de vluchten naar daar ook goed.
Dus dan zijn er de volgende vluchten:

Toernem-Spaccafurnu (Fastsky)
Toernem-Serpa (Fastsky)
Loheim-Spaccafurnu (Skyworld)
Loheim-Serpa (Skyworld)

Rugeneim-Corduba (Solwesian Airways)
Rugeneim-Imperia (Solwesian Airways)

Dit is wat ik voorlopig heb, Dumerische maatschappijen kunnen deze vluchten ook uitvoeren, en misschien kan Istra Airways de vluchten vanuit Toernem ook vliegen als concurrent van Fastsky.

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 21:56
door CX1000
@BlaZ: De Kvarinsulaanse Low-cost airline LongaiAir zou ook wel een verbinding willen met Spaccafurnu, deze maatschappij vliegt gewoonlijk vanaf Longai Airport Souther London.

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 22:38
door BlaZ
CX1000 schreef:@BlaZ: De Kvarinsulaanse Low-cost airline LongaiAir zou ook wel een verbinding willen met Spaccafurnu, deze maatschappij vliegt gewoonlijk vanaf Longai Airport Souther London.
:d
Overigens mag er ook op Ecnomus gevlogen worden voor skivakanties :d

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 22:40
door CX1000
^^ Oké dan zal ik beide vluchten toevoegen!

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 23:20
door Dulminis
TBR schreef:Zou Icehux eventueel geïnteresseerd zijn om de verbinding Hovan-Rugeneim te vliegen, om de concurrentie te vergroten (nu vliegt enkel Solwesian Airways deze vlucht)?
Let wel dat Icehux enkel vracht vervoert. (Personen kunnen op zich wel mee, maar aangenaam is dat niet ;) )

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 23:22
door TBR
^^ Ah ok, dat kon ik niet opmaken uit de beschrijving....

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 23:27
door Dulminis
TBR schreef:^^ Ah ok, dat kon ik niet opmaken uit de beschrijving....
8|
Dulminis schreef:Een Karktische luchtvrachtmaatschappij is İcehux (lett. 'Vuurvogel').
:B

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 23:33
door TBR
Ah, daar had ik over gelezen, maar ik dacht dat vrachtluchtvaartmaatschappij toch een gangbaardere term is ;)

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: do 02 jan 2014, 23:42
door FMK
Lars schreef:Eduko is geinteresseerd in vliegverbindingen met de volgende landen :
Fijdia

Dat kan met de Edukese maatschappij EAC of een maatschappij uit jouw land ;)
EAC can now have regular flights to Fijdinsk International Airport. Fijdian division of Carmentera Airlines would also like to connect Mariashavn-Daneborg Intl. Airport with Benlisen Intl. Airport.

Carmentera Airlines is also interested to have air connections with:
  • Sazera
  • Mosae
  • Uneta
  • Carthamië
  • Faylin
  • Tholenië
  • Maldaria

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: vr 03 jan 2014, 00:48
door TBR
BlaZ schreef:

Toernem-Serpa zou ook een goede route zijn net als Loheim-Spaccafurnu en Loheim-Serpa
Waar ligt Serpa, ik vind het niet terug op je nieuwe kaart...

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: vr 03 jan 2014, 00:54
door BlaZ
TBR schreef:
BlaZ schreef:

Toernem-Serpa zou ook een goede route zijn net als Loheim-Spaccafurnu en Loheim-Serpa
Waar ligt Serpa, ik vind het niet terug op je nieuwe kaart...
Tussen Imperia en Burdigala, bij Traianopolis.
Daarom ook ideaal voor budgetvliegers. Vlakbij de toeristische trekpleisters Traianopolis en Circium.

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: vr 03 jan 2014, 10:15
door NovaHollandia
Nova Hollandia heeft besloten om naast het nationale vliegveld van Nieuw Swoll ook het regionale vliegveld van Planckendael definitief open te stellen voor internationale lijn- en chartervluchten uit andere landen.

Voorts heeft Nova Hollandia besloten tot een open-skies-benadering. Het is elke luchtvaartmaatschappij die niet op de zwarte lijst van de IATA staat toegestaan om te vliegen op de luchthavens van Nieuw Swoll of Planckendael, vooropgesteld dat de landen waar deze luchtvaartmaatschappijen gevestigd zijn landingsrechten verlenen op de internationale vliegvelden aan de luchtvaartmaatschappijen uit Nova Hollandia. Landingsrechten kunnen dus in Nova Hollandia simpelweg worden verkregen wanneer de betreffende luchtvaartmaatschappij een document indient waarin duidelijk staat dat op de internationale luchthavens in het land van vestiging landingsrechten zijn verleend aan luchtvaartmaatschappijen van Nova Hollandia. Er is aldus niet specifiek in deze draad steeds toestemming benodigd om te gaan vliegen op Nova Hollandia; het volstaat om in het thuisland de open-skies-verklaring op te halen en te overleggen aan de Dienst Luchtvaart in Nieuw Swoll.

Landingsrechten vervallen automatisch wanneer er 3 maanden wederzijds geen gebruik van is gemaakt; na deze periode moet opnieuw een verzoek bij de Dienst Luchtvaart worden ingediend. Bij meerdere verzoeken binnen een periode van 5 jaar heeft de Dienst Luchtvaart het recht om het verzoek af te wijzen, omdat de dienst als doelstelling heeft een langdurig continue bereikbaarheid van Nova Hollandia.

Alle bestaande luchtvaartovereenkomsten met andere staten zullen worden gerespecteerd, nieuwe of gewijzigde overeenkomsten zullen alleen op basis van open skies mogelijk zijn.

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: vr 03 jan 2014, 10:20
door NovaHollandia
CX1000 schreef:KvarFlugas zou graag vluchten aan willen bieden vanuit Kvarinsuloj naar de volgende landen:
- Nova Hollandia
Hierop is nu de nieuwe open-skies regeling van toepassing. Lever de landingsrechten voor maatschappijen uit Nova Hollandia op de internationale vliegvelden van Kvarinsuloj bij de Dienst Luchtvaart in Nieuw Swoll, alsmede een IATA-verklaring omtrent het niet op de zwarte lijst voorkomen van de luchtvaartmaatschappij, en je hebt de landingsrechten te pakken om te mogen vliegen op Nieuw Swoll of Planckendael. ;)

Het overleggen van de open-skies-documenten kan per PB.

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: vr 03 jan 2014, 11:21
door SjorsB
Dit zou ook ideaal zijn voor Uneta, want ik word nu een beetje gek van dit topic, ik ben steeds allerlei aanvragen van twee dagen geleden nu al kwijt :S Dus, de mensen die graag een verbinding willen met Uneta, mogen aan mij een PB sturen (ook als je het al eens in dit topic geplaatst hebt)

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: vr 03 jan 2014, 13:26
door BlaZ
Dezelfde regeling als in Nova Hollandia gaat gelden voor Dumeria. Alle vliegvelden zijn geopend voor internationaal verkeer, luchtvaartmaatschappijen hoeven enkel aan de veiligheidseisen te voldoen.

De vliegvelden van Corduba, Megapontum (2e vliegveld Corduba), Apollonium, Imperia, Tropaeum (Boia), Posidium (Boia) Tripolis-Masa-Apua (Nova Campania), Segusio (Bruttium), Serpa-Traianopolis (Equistria), Trapezus (Ursica), Istrus (Egis), Spaccafurnu (Eliosiae), Puortupalu (Eliosiae), Cassaru (Eliosiae), Minerva (Eliosiae) Canopia (Catonis), Ecnomus (Fugeses Superiores), Argentarium (Fugeses Inferiores), Apsorica (Eiland Apsorus), Cillium (Eiland Herulia)

Overigens heeft elk eiland wel een vliegveldje, maar deze worden voornamelijk door hulpdiensten of mini vliegtuigjes gebruikt.


I) Het is in het kader van het open skies verdrag toegestaan om binnenlandse vluchten aan te bieden tussen luchthavens van Dumeria.
II) Luchtvaartmaatschappijen die op de zwarte lijst van de IATA staan zullen geen toestemming krijgen om te landen.

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: vr 03 jan 2014, 13:42
door TBR
Betekent die 'opens-skies' regeling dat er niet meer gevraagd moet worden om te kunnen landen op Novahollandiaanse luchthavens, of dat er enkel een PB moet gestuurd worden?

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: vr 03 jan 2014, 15:23
door CX1000
En wat moet er dan precies in dat PB staan? Mij is het namelijk niet geheel duidelijk...

Re: Scheepvaart & Luchtvaart

Geplaatst: vr 03 jan 2014, 15:41
door NovaHollandia
Inmiddels hebben Nova Hollandia en Dumeria een open skies verdrag. Dat betekent dat luchtvaartmaatschappijen in het internationale verkeer (lijn, charter en vracht) gebruik mogen maken van elkaars internationale vliegvelden, zonder dat voor elke lijn of luchtvaartmaatschappij afzonderlijk toestemming hoeft te worden gevraagd.

Andere landen die graag een open-skies verdrag met RNH aangaan, kunnen een PB sturen naar de Dienst Luchtvaart van Nova Hollandia (dus een PB naar NovaHollandia).
In dat bericht het besluit van het desbetreffende land om de internationale vliegvelden van het land open te stellen voor luchtvaartmaatschappijen uit Nova Hollandia. Dan volgt snel een retourbericht dat maatschappijen uit jouw land voortaan voor internationale vluchten vrijelijk internationale vluchten mogen uitvoeren op de internationale vliegvelden van Nova Hollandia. (Op dit moment: Swoll International Airport en Planckendael Airport).

Drie restricties:
1) Het is in het kader van het open skies verdrag niet toegestaan om gebruik te maken van regionale vliegvelden of airstrips - noodlandingen daargelaten;
2) Het is in het kader van het open skies verdrag niet toegestaan om binnenlandse vluchten aan te bieden tussen luchthavens van RNH (evenzo zullen RNH-luchtvaartmaatschappijen geen binnenlandse vluchten aanbieden in verdragslanden);
3) Luchtvaartmaatschappijen die op de zwarte lijst van de IATA staan zullen geen toestemming krijgen om te landen.