[PLU] Plutanië

Landen uit de Zandbak die langer dan een half jaar niet voldoende doorontwikkeld zijn
King_Jeffrey
Berichten: 118
Lid geworden op: do 07 aug 2014, 17:03

Re: [PLU] Plutanië

Bericht door King_Jeffrey » ma 11 mei 2015, 13:27

Verkeer en vervoer

Openbaar vervoer

Op Plutanië zijn qua railvervoer alleen wat mijnspoorwegen te vinden. Door het geringe inwoneraantal en de weinige steden is passagiersvervoer gewoon onrendabel. Passagiers worden vervoerd met milieuvriendelijke bussen. De stadjes zijn met elkaar verbonden door een streekbus-net. Het meeste vervoer vind per auto en per boot plaats. De ingetekende veerlijnen varen elk uur 24/7 en passeren elkaar halverwege. Op Zaterdag en Zondag wordt er regulier onderhoud gepleegd en vaart men nog maar eens 1 in de 2 uur.

Wegen

Het meeste vervoer vind dus per auto plaats. Alleen milieuvriendelijke voertuigen berijden het eiland. Er zijn geen genummerde wegen op Plutanië.

Bewegwijzering volgt later.

King_Jeffrey
Berichten: 118
Lid geworden op: do 07 aug 2014, 17:03

Re: [PLU] Plutanië

Bericht door King_Jeffrey » ma 01 jun 2015, 20:17

Het heeft even geduurd. (Examentijd :P) Maar hier is dan toch echt de bewegwijzering: Mandelsoft kom er maar in :P
Afbeelding

King_Jeffrey
Berichten: 118
Lid geworden op: do 07 aug 2014, 17:03

Re: [PLU] Plutanië

Bericht door King_Jeffrey » di 28 jul 2015, 11:31

Ik zou graag mijn topic naar overwoekerd willen deporteren. Ik doe er niets meer mee.

Gebruikersavatar
Faylin
Beheerder
Berichten: 1558
Lid geworden op: wo 01 aug 2012, 22:14
Locatie: NL / Lanaeli'aþ, CE / Else l'Elve, AV
Landen: CYL, ANV

Re: [PLU] Plutanië

Bericht door Faylin » di 28 jul 2015, 11:54

Zal ik doen. Jammer dat het niets geworden is, misschien in de toekomst nog een poging.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten