[IST] Insterburg
- MandelSoft
- Geoficticus
- Berichten: 1615
- Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
- Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
- Contacteer:
Re: [IST] Insterburg
Imaginië is daarmee nog steeds qua oppervlakte het kleinste land van Atlantis met ongeveer 700 km². Istenburg-stad zelf heeft echter bijna drie maal zo veel inwoners als het al vrij dicht-bevolkte Imaginië.
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen
Re: [IST] Insterburg
Dit kan best. Insterburg heeft 5,6 miljoen inwoners en is zoals Maarten al zei 120 km² groter dan Singapore. Singapore heeft 5,4 miljoen inwoners. Insterburg zal dan inderdaad erg dichtbevolkt zijn, maar het is wel mogelijk.
• [EDU] Demokratiske Republyke Eduko • [NRV] Tér Eqín Nerivaní • [script="gazuri"]Neraflara ga Lara Gazurtoseti[/script] •
Re: [IST] Insterburg
Er is privéverkeer, ik zou dat nu schrijven.TzM23 schreef:
Ich meine Straßen für Privatverkehr ja, denn du hast die öffentlichen Verkehrsmitteln gut ausgeschrieben und bei Kleinstaadten wäre es nicht fremd wenn es keinen Privatverkehr geben dürfte, denn es manchmal dafür zu klein ist.
(Ik bedoel inderdaad wegen voor privéverkeer, want je hebt het openbaar vervoer goed uitgeschreven, en bij dwergstaatjes zou het niet zo vreemd zijn als er geen privéverkeer toegestaan is, omdat het vaak te klein is daarvoor).
Mijn landen:
[IST] Insterburg
[IST] Insterburg
Re: [IST] Insterburg
Privéverkeer:
In Insterburg bestaat één snelweg, de Autobahn, nabij de grens naar Finoccië, met de Afkorting A. Bovendien zijn er twee autowegen, met de afkortingen B en C.
Zoals in Duitsland is er geen maximumsnelheid op de A, op de B en C ligt het bij 120 km/h.
De bewegwijzering volgt nog.
In Insterburg bestaat één snelweg, de Autobahn, nabij de grens naar Finoccië, met de Afkorting A. Bovendien zijn er twee autowegen, met de afkortingen B en C.
- A loopt van de grens te westen van Insterburg via Insterburg en Fischerdorp naar de grens nabij Fischerdorp
- B loopt van een knoopunt met de A naar Bergdorp
- C loopt van Dröppelen naar de luchthaven
Zoals in Duitsland is er geen maximumsnelheid op de A, op de B en C ligt het bij 120 km/h.
De bewegwijzering volgt nog.
Laatst gewijzigd door Simon op do 25 jun 2015, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn landen:
[IST] Insterburg
[IST] Insterburg
Re: [IST] Insterburg
Bij een bevolkingsdichtheid lijkt me dat een snelweg zonder limiet niet erg realistisch is.Simon schreef:Privéverkeer:
In Insterburg bestaat één snelweg, de Autobahn, nabij de grens naar Finoccië, met de Afkorting A. Bovendien zijn er twee autowegen, met de afkortingen B en C.De anderen straten zijn niet geregeld.
- A loopt van de grens te westen van Insterburg via Insterburg en Fischerdorp naar de grens nabij Fischerdorp
- B loopt van een knoopunt met de A naar Bergdorp
- C loopt van Dröppelen naar de luchthaven
Zoals in Duitsland is er geen maximumsnelheid op de A, op de B en C ligt het bij 120 km/h.
De bewegwijzering volgt nog.
Re: [IST] Insterburg
Waarschijnlijk ben je Insterburg al weer uit voor je de 120 km/u gehaald hebt
- MandelSoft
- Geoficticus
- Berichten: 1615
- Lid geworden op: di 01 mar 2011, 08:19
- Locatie: Süssense [BRS], Praha [CZ]
- Contacteer:
Re: [IST] Insterburg
Een paar aanmerkingen:
- Als je een stad hebt van 5 miljoen inwoners heb je aan 1 Autoban niet genoeg. Er zal vast een systeem van snelweg-ringwegen of dwarswegen zijn.
- Ongelimiteerd lijkt mij voor zo'n klein land onhaalbaar. Met die drukte ben je blij als je de 100 km/h al haalt.
- Als je een stad hebt van 5 miljoen inwoners heb je aan 1 Autoban niet genoeg. Er zal vast een systeem van snelweg-ringwegen of dwarswegen zijn.
- Ongelimiteerd lijkt mij voor zo'n klein land onhaalbaar. Met die drukte ben je blij als je de 100 km/h al haalt.
Beheerder van Schellingen, Imaginië en Nieuwegouwen
Re: [IST] Insterburg
Mmh, da heb je gelijk, ik zou dat wijzigen.MandelSoft schreef:Een paar aanmerkingen:
- Als je een stad hebt van 5 miljoen inwoners heb je aan 1 Autoban niet genoeg. Er zal vast een systeem van snelweg-ringwegen of dwarswegen zijn.
MandelSoft schreef:- Ongelimiteerd lijkt mij voor zo'n klein land onhaalbaar. Met die drukte ben je blij als je de 100 km/h al haalt
Er is geen algemeene maximale snelheid, maar op de meeste wegen is er toch een.BlaZ schreef:Bij een bevolkingsdichtheid lijkt me dat een snelweg zonder limiet niet erg realistisch is.
Mijn landen:
[IST] Insterburg
[IST] Insterburg
- Kaaiman
- Geoficticus
- Berichten: 2064
- Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 15:37
- Locatie: Hoogeveen
- Contacteer:
Re: [IST] Insterburg
Niet elke stad is zo rijk aan snelwegen als Madrid of New York. Delhi, Bangkok, Dhaka en Sao Paolo zijn grote steden met relatief weinig snelwegen. :idea:MandelSoft schreef:Een paar aanmerkingen:
- Als je een stad hebt van 5 miljoen inwoners heb je aan 1 Autoban niet genoeg. Er zal vast een systeem van snelweg-ringwegen of dwarswegen zijn.
Wil overigens niet zeggen dat het verkeer ook goed doorstroomt, maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor elke regeringsleider interessant is. Sommige steden hebben zelfs VIP-stroken voor regeringsfunctionarissen (was dat niet in Moskou?), dus wat is het probleem dan nog.
Re: [IST] Insterburg
Veel van die steden hebben dan ook brede wegen met parallelwegen en veel ongelijkvloerse kruispunten of keerpunten... Deze heten dan wel niet snelweg maar hebben wel de functie van expresweg of grote doorgaande weg. (Dat is ook de situatie in Palege)
Re: [IST] Insterburg
Precies, dat zie je ook veel hier in Mexico.TBR schreef: Veel van die steden hebben dan ook brede wegen met parallelwegen en veel ongelijkvloerse kruispunten of keerpunten... Deze heten dan wel niet snelweg maar hebben wel de functie van expresweg of grote doorgaande weg. (Dat is ook de situatie in Palege)
5de Febrero hier in Querétaro is ook geen snelweg maar wel uitgevoerd met 2-3-3-2 rijbanen ongelijkvloers.
Re: [IST] Insterburg
Lars heeft een spoorkaart voor Insterburg getekend, bedankt!
http://atlantisgeo.nl/viewtopic.php?f=8 ... 346#p24346
En ik heb de treincategoriën gewijzigd, er zijn nu alleen S- en R-treinen, de D-treinen zijn vervangen door R-treinen.
http://atlantisgeo.nl/viewtopic.php?f=8 ... 346#p24346
En ik heb de treincategoriën gewijzigd, er zijn nu alleen S- en R-treinen, de D-treinen zijn vervangen door R-treinen.
Mijn landen:
[IST] Insterburg
[IST] Insterburg
Re: [IST] Insterburg
Is er ook een metronetwerk? De blauwe lijn lijkt me vooral erg handig, een soort ringbaan.Simon schreef:Lars heeft een spoorkaart voor Insterburg getekend, bedankt!
http://atlantisgeo.nl/viewtopic.php?f=8 ... 346#p24346
En ik heb de treincategoriën gewijzigd, er zijn nu alleen S- en R-treinen, de D-treinen zijn vervangen door R-treinen.
Re: [IST] Insterburg
Maar natuurlijk is er een groot metronetwerk, net zo een groot tram- en trolleybusnetwerk maar ik moet dat nog verzinnen.BlaZ schreef:Is er ook een metronetwerk? De blauwe lijn lijkt me vooral erg handig, een soort ringbaan.Simon schreef:Lars heeft een spoorkaart voor Insterburg getekend, bedankt!
http://atlantisgeo.nl/viewtopic.php?f=8 ... 346#p24346
En ik heb de treincategoriën gewijzigd, er zijn nu alleen S- en R-treinen, de D-treinen zijn vervangen door R-treinen.
Mijn landen:
[IST] Insterburg
[IST] Insterburg
Re: [IST] Insterburg
Omdat Finoccië binnenkort bij het project gaat en ik mijn land niet meer uit heb gewerkt zal Insterburg niet meer bij Finoccië liggen. Ik zal binnenkort ook niet meer uitwerken omdat ik het druk heb
Mijn landen:
[IST] Insterburg
[IST] Insterburg
- Kaaiman
- Geoficticus
- Berichten: 2064
- Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 15:37
- Locatie: Hoogeveen
- Contacteer:
Re: [IST] Insterburg
Betekent dit dat Insterburg naar Overwoekerd verplaatst moet worden?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast