Re: [RBU] Kaart, Infrastructuur, bewegwijzering
Geplaatst: za 14 dec 2013, 15:03
Op nr. 4 na mee eens:Dat is denk ik iets als een route of weg voor gespannen wagens?
Een thuis voor landen ver van huis
https://atlantisgeo.nl/
Helemaal goed. Maar de betekenis van 7 en 8 is iets specifieker nog. Hóe parkeren in de vakken?TzM23 schreef:1. Rechtsaf geen verkeerslicht.
2. Tegemoetkomend verkeer voorrang verlenen bij linksaf slaan.
3. Fietsers voorrang verlenen.
4. Let op voor bespannen wagens.
5. Parkeren half op de stoep, half op de weg.
6. Betaald parkeren.
7. Parkeren in de vakken.
8. Parkeren in de schuine vakken.
9. Alleen parkeren voor mensen met de volgende kentekencombinatie.
Nee, want gele borden zijn altijd waarschuwingsborden in Burghteland.Op nr. 4 na mee eens:Dat is denk ik iets als een route of weg voor gespannen wagens?
Haha, noem je dat geel?!sirdanilot schreef:Nee, want gele borden zijn altijd waarschuwingsborden in Burghteland.Op nr. 4 na mee eens:Dat is denk ik iets als een route of weg voor gespannen wagens?
Vanwaar kost wegenbouw in Burghteland 2-3x zoveel per kilometer als in West-Europa, terwijl de kosten in Nova Hollandia ongeveer 80% van die in West-Europa bedragen ?sirdanilot schreef: Totale Kostenraming:
kunstwerken: 1250 mln Daolder
18,42 km 2x2 snelweg met vluchtstroken (minus enkele kilometers voor kunstwerken): 2 mld. Daolder
Bijdrage RNH: -731 mln Daolder (omgerekend)
Totale Kosten Burghteland: ~2520 mln Daolder (ongeveer 500 miljoen euro)
Wel voor de stad Jonckersbosch. Die willen geen nieuwe lijn met dieseltractie, vanwege lucht en geluid. Daarom is de gouwadminsitratie ook bereid om in electrificatie te investeren. Een voorwaarde voor wederopbouw is dus dat er tussen Jonckersbosch en Merkelo (RNH) elektrisch wordt gereden. Desnoods door de exploitant hybride materieel in te laten zetten.sirdanilot schreef:Elektrificatie is niet per se vanzelfsprekend.
Op RNH grondgebied wordt geen rekening gehouden met een HSL. Het wederopbouwen op de oude spoorbedding van vroeger, dat is een optie, meer niet. De financiële kosten/baten van HSL-verbindingen zijn zeer negatief, de kosten van aanleg en onderhoud van een HSL-verbinding overstijgen vele malen het maatschappelijk nut ervan. Dit is de reden dat er in RNH niet in HSL-verbindingen wordt geïnvesteerd.sirdanilot schreef:Bij het project wordt rekening gehouden met een hogesnelheidslijn die wellicht parallel aan de A1 zal worden aangelegd.