[RAV] República Avarès
[RAV] República Avarès
República Avarès
Belangrijke informatie
Officiële naam
-República Avarès (Republiek Avares)
Continent
-Ergens buiten Atlantidië
Hoofdstad/regeringszetel
-Dayona
Oppervlakte
-##### km²
Inwoners
-8.756.000 miljoen
Bevolkingsdichtheid
-### inw./km²
Bestuurlijk-geografische onderverdeling
-5 provincies, 1 hoofdstedelijk district
De 5 grootste steden
Dayona (1.222.576)
Calès (501.327)
Targes (332.556)
Ventura (223.892
Burges (210.399)
Officiële landstaal
-Catalaans
Staatsvorm
-Democratische parlementaire democratie
Staathoofd
-President Joan Ferrer
Motto
-Per la pàtria
Munteenheid
-Florí (Fl), 1 Fl ≈ € 0,89)
Telefoon
-+279
Landscode
-RAV of AV
Laatst gewijzigd door DrPepper op di 08 mar 2011, 18:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: [RAV] República Avarès
Infrastructuur
Wegennet:
Het Avarestische wegennet is van goede kwaliteit. Er komen weinig ongevallen voor, dus het wegennet staat bekend als één van de veiligste wegennetten ter wereld. De volgende typen wegen zijn er in Avares, die allemaal voorzien zijn van een N-prefix:
- Autosnelwegen: N-prefix 1 tot 10 (Wit op rood)
- Expresswegen: N-Prefix 11 tot 100 (Zwart op geel)
- OWN: N-Prefix 101 tot ... (Zwart op wit)
- Maximumsnelheden:
Autosnelwegen: 130km/h
Expresswegen: 100km/h
OWN: 80km/h / 60km/h binnen de bebouwde kom
Wijken / woonerven: resp. 30 en 15km/h.
- De volgende wegen zijn bekend:
N1: Dayona - Ventura
N2: Dayona - Burges - Calès
N3: Dayona - Epes - Targes
N7: Targes - Ventura - Calès
N9: Epes - Burges
N10: Rondweg van Dayona
N100: Stadsrondweg van Dayona
Spoorwegennet:
Avares heeft maar weinig spoorwegen. Alle 5 grote steden zijn op het spoorwegennet aangesloten en zijn met elkaar verbonden.
Wegennet:
Het Avarestische wegennet is van goede kwaliteit. Er komen weinig ongevallen voor, dus het wegennet staat bekend als één van de veiligste wegennetten ter wereld. De volgende typen wegen zijn er in Avares, die allemaal voorzien zijn van een N-prefix:
- Autosnelwegen: N-prefix 1 tot 10 (Wit op rood)
- Expresswegen: N-Prefix 11 tot 100 (Zwart op geel)
- OWN: N-Prefix 101 tot ... (Zwart op wit)
- Maximumsnelheden:
Autosnelwegen: 130km/h
Expresswegen: 100km/h
OWN: 80km/h / 60km/h binnen de bebouwde kom
Wijken / woonerven: resp. 30 en 15km/h.
- De volgende wegen zijn bekend:
N1: Dayona - Ventura
N2: Dayona - Burges - Calès
N3: Dayona - Epes - Targes
N7: Targes - Ventura - Calès
N9: Epes - Burges
N10: Rondweg van Dayona
N100: Stadsrondweg van Dayona
Spoorwegennet:
Avares heeft maar weinig spoorwegen. Alle 5 grote steden zijn op het spoorwegennet aangesloten en zijn met elkaar verbonden.
Op dit moment even op een lager pitje, want er komen heel wat toetsen aan. Ik ben wel al een tijdje bezig met de kaart.
Het is een hele tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest. Ik ben van plan zo rond de kerstvakantie dit project willen oppakken met nieuwe projecten en wat wijzigingen aan de huidige. Ik heb al wat op klad staan, maar ik heb het nog een weekje druk met school wil ik hier echt mee aan de slag gaan. Ook heb ik nog een projectje op een ander forum, dus dat neemt ook wat tijd in beslag.
Dus houd dit topic in de gaten!
Dus houd dit topic in de gaten!
Ik ben op dit forum nogal van het uitstellen, maar ik verwacht om in februari weer aan de slag gegaan met dit project, In eerste instantie zou ik in de kerstvakantie weer verder gaan, maar door een promotie en een project (wat echt supergeslaagd is!) op een ander groot forum heb ik niet echt de tijd gehad om hier wat mee te doen. Eind januari ben ik weer druk met school bezig, maar daarna zal ik weer wat tijd hebben om hiermee aan de slag te gaan. Ik zal dan onder andere wat informatie bijwerken, bewegwijzering maken en ook een kaart ontwerpen.
Het idee is er, alleen moet het nog heel erg uitgewerkt worden.
Het idee is er, alleen moet het nog heel erg uitgewerkt worden.
Die Catalaanse opstand duurde van 1640 tot 1652, waardoor de Spanjaarden in 1661 de touwtjes al strak in handen hadden
waar ligt Avares ergens (bij atlantis in de atlantische oceaan, of in de middellandse zee)?
waar ligt Avares ergens (bij atlantis in de atlantische oceaan, of in de middellandse zee)?
Tuurlijk, maar je kan toch gewoon de stap over de oceaan maken?
En Avarès ligt inderdaad in de Atlantische Oceaan, maar zoals ik al eerder zei moet ik alles nog goed uitwerken.
En Avarès ligt inderdaad in de Atlantische Oceaan, maar zoals ik al eerder zei moet ik alles nog goed uitwerken.
Aangezien het centrale kaart topic gesloten is, stel ik hier m'n vraag aan de andere 'politieke' leiders.
Is er nog een land dat aan mijn land wilt grenzen. Mijn land zal een schiereiland worden van een continent/ander eiland, en zal alleen het land begrenzen in het noorden. De grens zal ongeveer 400/500 km zijn in het noorden. In het zuiden, westen en oosten is het land omringt door zee.
Interesse? Reageren in de topic aub!
Is er nog een land dat aan mijn land wilt grenzen. Mijn land zal een schiereiland worden van een continent/ander eiland, en zal alleen het land begrenzen in het noorden. De grens zal ongeveer 400/500 km zijn in het noorden. In het zuiden, westen en oosten is het land omringt door zee.
Interesse? Reageren in de topic aub!
Misschien kun je aan het zuidelijke eiland van de Jamara-Eilanden grenzen
Hoe zie je jouw land climatologisch? tropisch, subtropisch, gematigd, koud,...
Hoe lang is de zuidelijkste kust van dat eiland?Rob schreef:Misschien kun je aan het zuidelijke eiland van de Jamara-Eilanden grenzen
Subtropisch tot gematigd. Er zijn ook plekken waar zich woestijn bevindt.HAFRABAisfun schreef:Hoe zie je jouw land climatologisch? tropisch, subtropisch, gematigd, koud,...
Dat is niet echt duidelijk , maar waarschijnlijk tussen 300-500 km ....
Met het klimaat komt het in ieder geval aardig overeen
Met het klimaat komt het in ieder geval aardig overeen