Wie maakt het Stalaanse woordenboek dan?patrickoudejans schreef:Je hebt helemaal gelijk. Toen ik doorgaf dat het woord dus een bijvoeglijk naamwoord was bedoelde ik eigenlijk niet te zeggen dat dan meteen echt alle woorden die met ny- beginnen gelijk bijvoeglijke naamwoorden zijn. Het komt niet veel voor maar een stam zou wel degelijk kunnen beginnen met ny-, alleen heb ik nog niet zo'n woord in mijn woordenboek staan.Ties schreef:Waarom is een woord dat met ny- begint per definitie een bijvoeglijk naamwoord, als ny- een prefix voor bijvoeglijke naamwoorden is? Volgens mij kun je daar vrijer mee omgaan.
In Luxemburg: http://g.co/maps/nergbpatrickoudejans schreef:Tsja, als men na vijf verdrijvingspijlen nog niet ingevoegd heeft, dan heeft een verdrijvingsvak ook weinig zin denk ik. Ik zal even kijken op google-maps hoe dit in het buitenland opgelost is. Als iemand goede locaties weet op gm, lees ik het graag.Mandelsoft schreef:Nog een onveilig detail: waarom wordt bij de overgang van twee naar één rijstrook op de 2+1 wegen louter gescheiden door een lijn? Hoort daar niet een verdrijvingsvak te liggen voor het geval dat iemand even net niet op tijd kan invoegen?
Eerst drie verdrijfpijlen en daarna een verdrijvingsvlak.